otazka motor

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
krosli
user
Příspěvky: 30
Registrován: 21.11.2007, 12:06
Kontaktovat uživatele:

otazka motor

Příspěvek od krosli » 04.04.2008, 14:31

prosim prosim chtel bych se zeptat kde jak a za kolik se da sehnat RBmotory
a nebo alespon SRmotor diky moc.

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 04.04.2008, 15:19

RB Kageki Racing? Z japanu
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Příspěvek od Iwan » 04.04.2008, 15:26


Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 04.04.2008, 16:01

nazev firmy napisu vecer...bylo to sunrise cosi.......R33 RB25DET s prevodovkou+ ECU a motorova ELE vyjde na cca 2000USD + cca 800USD doprava + cca 10tis CZK clo a DPH v CR...celkove me to vyslo na necelych 70tis a mas doma motor...na veci kolem zastavby pocitej dalsich 20-30tis
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
krosli
user
Příspěvky: 30
Registrován: 21.11.2007, 12:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosli » 06.04.2008, 06:56

diky za radu tak uvidime ale drahy to neni pocital jsem vic ale vypada to stejne asi az na pristi rok az bude pripravena kastle mno mozna to uz stihnu letos a kdybych potom mel zajem byl by jsi schopnej ho obednat ja stim moc skusenosti nemam aspon ne z usa

Uživatelský avatar
krosli
user
Příspěvky: 30
Registrován: 21.11.2007, 12:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosli » 06.04.2008, 07:15

jeste se chci zeptat jsem schopnej do dvoukila usadit i rb26dett??
predem dik

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 06.04.2008, 09:30

seš ale asi budeš muset mi prevodovku z nejakyho skylinu.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 06.04.2008, 13:07

presunute sem, v teme nahradne diely to nema co hladat
Nissan 200SX S13 1990

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Příspěvek od vmille » 06.04.2008, 20:04

RB26DETT bych nechal radsi ve skylinu, tam se ten vykon prenese na silnici.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 06.04.2008, 22:17

mezi RB25 a RB26 je rozdil 30koni a 1500USD :-D
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 07.04.2008, 08:06

Mozno RB26DETT z R32 je rozdiel 30 koni, ale ten co je v R34 je uplne niekde inde 8) A uz nehovoriac u krutaku a priebehu vykonu. Tam je RB26DETT ina liga oproti RB25DET (seriove motory).

S pohladu ceny a vykonu je najlepsie asi RB25DET NEO. Krutak a priebeh ovela lepsi ako klasicka 25ka a cena len o trochu vyssia.
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 07.04.2008, 08:09, celkem upraveno 1 x.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 07.04.2008, 08:07

kenivruh píše:Mozno RB26DETT z R32 je rozdiel 30 koni, ale ten co je v R34 je uplne niekde inde 8) A uz nehovoriac u krutaku a priebehu vykonu. Tam je RB26DETT ina liga oproti RB25DET (seriove motory).
i RB25 z R34 je jinej motor :) U toho taky neni rozdil jen 1500USD :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 07.04.2008, 08:10

Jojo akurat som to pridal :) 500 usd rozdiel neo vs. ne-neo.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 07.04.2008, 19:53

a jakej tam chceš výkon? že ti CA nestačí

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Příspěvek od vmille » 09.04.2008, 10:13

spíš co uděláš proto aby jsi ho dobře přenesl?

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 130 hostů