Změna rozteče!

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Změna rozteče!

Příspěvek od MaxX » 24.01.2008, 20:52

Chci místo 4x114,3 na 5x114.3 co všechno je potřeba udělat?
Obrázek

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 24.01.2008, 21:03

koupit nápravy z S14

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna rozteče!

Příspěvek od remo » 24.01.2008, 21:14

MaxX píše:Chci místo 4x114,3 na 5x114.3 co všechno je potřeba udělat?
koli comu to potrebujes, okrem vacsich moznosti kolies??
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone » 24.01.2008, 21:16

nebo koupit konverzni sadu (Ichiba, Attain) ale ceny jsou trochu jinde nez u jetejch naprav s14
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 24.01.2008, 21:49

saigone píše:nebo koupit konverzni sadu (Ichiba, Attain) ale ceny jsou trochu jinde nez u jetejch naprav s14
Nj, kolem 9000kč :(
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 24.01.2008, 22:26

ja mam doma naboje s s14 komplet vsechny :-D
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone » 24.01.2008, 23:03

Kentoya píše:koupit nápravy z S14
asi nejjednodussi cesta, mam to taky tak, je treba:
predek-tehlice s nabojema, kulovy cepy s14, kotuce s14 (jde i prevrtat 4-dirovej), brzdovy hadice, je fajn pouzit brzdice s14 ale melo by to chodit i s facelift s13
zadek-naboje s14, kotouce s14, brzdice
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 24.01.2008, 23:42

ESTE RAZ SA PYTAM AKY TO MA ZMYSEL?????
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 24.01.2008, 23:54

1 kola
2 přední kotouče jsou hrubší (tlustší) tudíž déle vydrží než sepřehřejí

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna rozteče!

Příspěvek od saigone » 24.01.2008, 23:58

remo píše:ESTE RAZ SA PYTAM AKY TO MA ZMYSEL?????
vacsi moznosti kolies
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 25.01.2008, 01:03

jo to bola pravda ze vacsia moznost kolies v poslednej dobe narazam na ponuky kolies 4x114,3 a za dobre ceny a su to celkem slusne kola

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 25.01.2008, 01:09

remo píše:ESTE RAZ SA PYTAM AKY TO MA ZMYSEL?????
moznost montaze komplet Z32 brzd, popripade brzd ze skyline, vlastne vsechny vetsi brzdy z jinych modelu nissan jsou 5x114.3, robustnejsi predni tehlice + cep.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 25.01.2008, 01:09

jo a dalsi vec musis predelat koncovky kabelaze na abs aby si je napojil na s13.na zadek musis tam vybrat taky vystupok co ti drzi strunky na pakniach potom mozes instalovat s14 kotuce jinak to tam zavadza a pak musis pridelat lanka rucny brzdy sou truchu jiny.a na predku budes muset prevrtat diri na tlumicech co drzy na tehlicy. a taky by bylo vhodny si koupit do brzdycu jiny hadicky jak vyuziva s13. to sou veci kteri sem postrehla pri prekopavce.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 25.01.2008, 01:14

pablo píše:jo a dalsi vec musis predelat koncovky kabelaze na abs aby si je napojil na s13.na zadek musis tam vybrat taky vystupok co ti drzi strunky na pakniach potom mozes instalovat s14 kotuce jinak to tam zavadza a pak musis pridelat lanka rucny brzdy sou truchu jiny.a na predku budes muset prevrtat diri na tlumicech co drzy na tehlicy. a taky by bylo vhodny si koupit do brzdycu jiny hadicky jak vyuziva s13. to sou veci kteri sem postrehla pri prekopavce.
nebo jednodussi varianta je sehnat hlinikovy zadni Z32 brzdy.........postup montaze sem dal do navodu a mas vzadu chlazenej 297x16 kotouc a dvoupistovej trmen. Co se der v tlumici tyce..vyrobil sem si do S14 tehlic pouzdra z lepsiho matrosu 19 XXX . nic se nemusi prevrtavat, nepresnost muze zmenit geometrii kol . Pokud by nekdo chcel myslim ze jeste jednu sadu tam mam (tzn 4 pouzdra). Ale delal sem vice prumeru, nektere budou volnejsi a do nekterych je potreba sroub doklepnout....chtel jsem to co nejtesnejsi.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

geegaladriel
user
Příspěvky: 217
Registrován: 21.09.2008, 01:49

Re:

Příspěvek od geegaladriel » 26.01.2011, 17:23

saigone píše:nebo koupit konverzni sadu (Ichiba, Attain) ale ceny jsou trochu jinde nez u jetejch naprav s14
Ked kupim konverznu sadu attain staci len vymenit naboje ? Ci je potrebne este nieco ine doladovat?
Dik

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 123 hostů