Stránka 1 z 5

OT: Toyota Supra

Napsal: 18.01.2008, 13:12
od Foxone
No tak dnes si chatujem na pokeci a jeden blazon tam pisal ze kto kupy supru. Som sa ho na to opital a ze ju dostal zadara ani nevie kolko za nu chce takze si myslim ze kto by ju chcel sa hadam aj dohodne na slusnej cene. Jeho nick na pokeci je reddevil66. Ta supra je cervenej farby a biele elektrony. viac neviem lebo som s nim moc nepisal vsak si mozete pokecat.... :) Pak ked ju dakto kupy nech ma nezabudne zviest :))))

Napsal: 18.01.2008, 13:33
od Vladislav Bureš
už jsem brouzdal na klubu na suprách a tam jsou dobří šílenci se slovy den do toho mega a bude to slušné dej tam tři a bude to kára. Také bych se chtěl mít tak abych takto řešit úpravy

Napsal: 18.01.2008, 13:38
od Foxone
ja si myslim ze supra je supra par tisickek by sa zislo do toho dat a nechat to tak a ten motor musi prezit aj mna takymi skoro zakladnymi konikmi. si myslim ze by to nebole zle ale aj tak to stoji peniaze.... kazdopadne som to sem dal len pre mozno nejakeho zaujemcu :)

Napsal: 18.01.2008, 13:41
od blázen
mk3 nepotřebuješ, svoukilo ji umí natrhnout prdel.. jen otázka přístupu a financí.. ona je totiž těžká..jinak nemusíš nic upravovat,pokud chceš víc výkonu,použij pouze jiné turbo.. něco z řady GT28.. a máš to

Napsal: 18.01.2008, 13:55
od Vladislav Bureš
co jsem četl tak snad T28 tam nikdo nemá na T03 začínají mají to na foru také mpěkně rozepsané i pár pěkných videjí stojí to za to si to projed ale že bych srovnával ten jejich řadoví 6ti válec s SXkem to se mi moc nezdá ale asi víš co píšeš do tohodle tolika nevidím i když si myslím že úprava SXka vyjde levněji na stejný výkon jako u supry.

Napsal: 18.01.2008, 14:01
od blázen
nezapomen o kolik je ta supra v serii těžší.. (prosím neargumentovat tím,že může 300kg vyházet a sedět pak na polystyrenové kostce) 300k supra pojede jak 230k sx

Napsal: 18.01.2008, 14:10
od Gerox
no mel jsem moznost se v par mkIV svizt a ani omylem nejeli jako 230 ps sx...

...upravit mkIV vychazi rozhodne draz nez sx-o...u sx-a muzes pocitat litr na 1 ps kdezto u supry v klidu 2-3 litry na 1 Ps vykonu navic...

Napsal: 18.01.2008, 14:13
od raddy
mam pocize ze blazen mal na mysli skor MK3...

Napsal: 18.01.2008, 14:14
od Gerox
aha ok... :oops:

Napsal: 19.01.2008, 19:57
od Idaho
Vladislav Bureš píše:už jsem brouzdal na klubu na suprách a tam jsou dobří šílenci se slovy den do toho mega a bude to slušné dej tam tři a bude to kára. Také bych se chtěl mít tak abych takto řešit úpravy
Kdo tohle napíše je debil ( tím myslím ty "fandy" super ne tebe.. )

opravdu v tom případ eneví o čem mluví - poud teda nemluvej o bodikitech atd.. ze serivové MK4 TT udela 800PS monstrum an velkejch brzdách atd je otázka max 300tis. pokud se spokojíš jen s upravou motoru na 400-500 PS tak si připrav 25-30tis a máš to..
Takže envím o čem ty koko*i mohli mluvit :D

Jak už tu nekdo psal, nelze posuzovat kolik stojí uprva na xx koní. Já třeba MK3 na 300PS dostanu koelm 7tis.. na 400-450 se dosatneš s investicí do 20tis ( seriové vnitřnosti vydrží do 500-550PS )

otázkou je psíš kolik musíš vrazit do Sxka, aby jsi na 400m zajíždel stejné časy jako MK3 cca 330PS ( investice do 10-12tis ). na to ti ude stačit 250PS sxko ( opet se bavíme o neodlehceném "seriovém" interiéru.. )

POkud ale MK3 vytáhnu na dálnici mizí jakákoliv konkurence ze strany 200sx, na státovce potřebuje supra dost velkou investici aby se vyrovnalal ohratnosti a váze SXka..

na druhou stranu MK3 Supra s 2JZ motorem jen s lehce zvednutým plnicím tlakem a velkým IC + 100okt benál( výkon kolem 370-400PS ), bez prblému na quartermile dá cca 550PS MKIV v serii - celé to delá jen ta váha...

Napsal: 20.01.2008, 11:18
od Goodziller
Souhlasim, ze upravy MKIII jsou levne.. Uz jen kovane ojnice je vyjdou o 3tisice levneji nez na 200sx. Jedinej vaznejsi problem je s ridici jednotkou, neni tak chytre resena jako u 200sx, ze vytahnes jeden chip a je to.. Bud se musi nejak obelhat, nebo uplne vymenit..

A jeste jsou na ni drazsi kola. 5x114,3 sezenes, ale jsou potreba dozadu aspon 10" a ve predu 8".

Napsal: 20.01.2008, 15:57
od Idaho
Goodziller píše:Souhlasim, ze upravy MKIII jsou levne.. Uz jen kovane ojnice je vyjdou o 3tisice levneji nez na 200sx. Jedinej vaznejsi problem je s ridici jednotkou, neni tak chytre resena jako u 200sx, ze vytahnes jeden chip a je to.. Bud se musi nejak obelhat, nebo uplne vymenit..

A jeste jsou na ni drazsi kola. 5x114,3 sezenes, ale jsou potreba dozadu aspon 10" a ve predu 8".
pokud jsi ve stavu že potřebuješ upravit ECU u MK3, tak jsi ve stadiu kd yjakákoliv uprva by ti byla takřka kničemu a je lepší jít do standalone.

Do 550-600PS nepotřebuješ žádnou upravu ecu, portože EcU v podstate nic neřídí - jen palivo a předstih, obojí se dá obejít a ta ECU ti potom v podsate slouží jen k zobrazování dat na palubce, případen sledování chybových hlášení :D

Napsal: 20.01.2008, 17:42
od evo400
Idaho píše:Do 550-600PS nepotřebuješ žádnou upravu ecu, portože EcU v podstate nic neřídí - jen palivo a předstih, obojí se dá obejít a ta ECU ti potom v podsate slouží jen k zobrazování dat na palubce, případen sledování chybových hlášení :D
¨


Asi se počůrám smíchy. A co jiného by měla ECU asi tak řešit než palivo a předstih ? Ano obejít jde, necháš ji v regále a dáš jinou. Jak chceš ale vyřešit to že je pomalá jak svině a dostává zkreslené údaje a výstupy z ní jen nějak modifikuješ?
Tohle fakt není cesta. Když už někdo nacpe statisíce do podvozku, brzd, kovaného motoru, turbokitu, palivové soustavy atd... tak by už mohl dát pár desítek tisíc i na ECU a sběr informací pro ni.

Napsal: 20.01.2008, 21:27
od blázen
evo400 píše:
Idaho píše:Do 550-600PS nepotřebuješ žádnou upravu ecu, portože EcU v podstate nic neřídí - jen palivo a předstih, obojí se dá obejít a ta ECU ti potom v podsate slouží jen k zobrazování dat na palubce, případen sledování chybových hlášení :D
¨


Asi se počůrám smíchy. A co jiného by měla ECU asi tak řešit než palivo a předstih ? Ano obejít jde, necháš ji v regále a dáš jinou. Jak chceš ale vyřešit to že je pomalá jak svině a dostává zkreslené údaje a výstupy z ní jen nějak modifikuješ?
Tohle fakt není cesta. Když už někdo nacpe statisíce do podvozku, brzd, kovaného motoru, turbokitu, palivové soustavy atd... tak by už mohl dát pár desítek tisíc i na ECU a sběr informací pro ni.
souhlas

Napsal: 21.01.2008, 15:07
od Idaho
Deleted - omylem napsáno 2x pokaždé jinak :D

ale stejne furt nechápu co s eti na mé odpovedi nelíbí :"pokud jsi ve stavu že potřebuješ upravit ECU u MK3, tak jsi ve stadiu kdy jakákoliv uprava by ti byla takřka kničemu a je lepší jít do standalone. "