Svornost

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
pmaryska
user
Příspěvky: 8
Registrován: 10.01.2008, 14:31
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Svornost

Příspěvek od pmaryska » 10.01.2008, 14:40

Zdravim všechny členy tohoto fóra...
měl bych před koupí Nissana 200sx s13 1993 pár nejasností a otázek...
Tak jedna z prvních....Jakou má tento model svornost? popřípadě dá se sehnat samosvor? Další otázka je zaměřena přímo na účel...200sx a drift, de to k sobě? vyděl sem už hodněkrát dvoustovku při jízdě bokem ale určo to nybyli základy....a další jak je to s životností a bezporuchovostí?
díky moc:)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 10.01.2008, 15:02

starsie rocniky (zhruba do 91) ma diferencial otvoreny, novsie maju viskozny. aka je presne jeho svornost neviem, ale je to diferencial orientovany na komfort, nie priamo na drift.
200sx s13 je jedno z najpouzivanejsich aut na drift, bez problemov to ide na uplnej seriovke, na youtube je instruktazne video priamo od najvyssieho, na seriovej s13 aj s komentarom.

co sa tyka poruchovosti a zivotnosti, pouzi prosim hladanie, je to tu doblba rozobrate...

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Příspěvek od areuratty » 10.01.2008, 16:49

Já mam na dvoukilu jenom chip, jinak open diff a bokem lítá taky v poho... :wink:
Dvoukilo a drift jde k sobě hodně...Stačí trocha peněz a je to...:wink:
A narazit zrovna na dobrej motor, kterej se po pár km nevysere (omlouvám se za ten termín)...
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

pmaryska
user
Příspěvky: 8
Registrován: 10.01.2008, 14:31
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvek od pmaryska » 10.01.2008, 17:09

když už sme u těch motorů....co bych dal za novej? cca kolem 30 000 ve slušnym stavu? to by tak odpovídalo cenám s13ctek...

pmaryska
user
Příspěvky: 8
Registrován: 10.01.2008, 14:31
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvek od pmaryska » 10.01.2008, 17:12

jinak tuhý je to dost? aby se mi to neodporoučelo na boudu:-D ale určo tužší tlumiče a odpružení,co? nechci aby se to kynklalo ze strany na stranu jak stará babka při chůzi...

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 10.01.2008, 17:49

Jen k těm diffům. Nedávno jsem se krátce po sobě svezl ve svém dvoukilu s VLSD a v dvoukilu s open diffem a je to opravdu PROPASTNÝ rozdíl! Takže pokud nejsou prašule na pořádný LSD tak se určitě vyplatí splašit alespoň těch 5000kč na VLSD
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 10.01.2008, 17:51

pmaryska píše:jinak tuhý je to dost? aby se mi to neodporoučelo na boudu:-D ale určo tužší tlumiče a odpružení,co? nechci aby se to kynklalo ze strany na stranu jak stará babka při chůzi...
na seriovém podvozku se to docela nepříjemně houpe, na normální ježdění s občasným bokem to nevadí ale na profi drift to 100% není...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Příspěvek od areuratty » 10.01.2008, 19:24

Kejve se to, ale mě moc ne (asi ty subframe spacers)...To je pravda, je třeba profi odpružení, jednou mi nevyšel bok a v 80kmh jsem se hrnul bokem po letišti, vyletěl jsem potom tak ve 30kmh na trávu a jak mi potom řekl fotograf, obě pravý kola byli nemálo ve vzduchu, ale zevnitř nebylo nic poznat, bylo to tim vyletěnim z letiště...
Mě open diff nijak nevadí, bokovat se s tim trochu dá, ale samozřejmě to neni LSD...proto už mam LSD objednaný...
Ale stačí když koupíš dvoukilo s open a pokud nemáš na LSD (cca 25tis), tak si sežeň z facelift S13 VLSD a dej ho tam, jediný relativně levný řešení co znám...
btw. odkud jsi?
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

pmaryska
user
Příspěvky: 8
Registrován: 10.01.2008, 14:31
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvek od pmaryska » 11.01.2008, 09:19

areuratty píše:Kejve se to, ale mě moc ne (asi ty subframe spacers)...To je pravda, je třeba profi odpružení, jednou mi nevyšel bok a v 80kmh jsem se hrnul bokem po letišti, vyletěl jsem potom tak ve 30kmh na trávu a jak mi potom řekl fotograf, obě pravý kola byli nemálo ve vzduchu, ale zevnitř nebylo nic poznat, bylo to tim vyletěnim z letiště...
Mě open diff nijak nevadí, bokovat se s tim trochu dá, ale samozřejmě to neni LSD...proto už mam LSD objednaný...
Ale stačí když koupíš dvoukilo s open a pokud nemáš na LSD (cca 25tis), tak si sežeň z facelift S13 VLSD a dej ho tam, jediný relativně levný řešení co znám...
btw. odkud jsi?
Odolena Voda....kousek od Kralup nad Vltavou....mno slyšel sem že samosvor se dá sehnat za 10 000 to by pak byla lahůdka....počítám s tim že do toho narvu 50 000 aby to šlo na drifty...jak řikáš difer, podvozek a něco málo na motor....prozatim alespoň svíčky olej a podobně a asi taky čip....jelikož si tam ten chlápek narval silnější turbo ale čip tam nedal...bojim se aby nespálil písty:-/...generálka by byla až na příští rok na dlouhý zimní večery:-D

Uživatelský avatar
Kopriw
user
Příspěvky: 1081
Registrován: 15.07.2006, 14:09
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kopriw » 11.01.2008, 09:30

tak to je good,az budes mit dvoukilo tak se stav v zakolanech :-D od kralup 10 min
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej :D

pmaryska
user
Příspěvky: 8
Registrován: 10.01.2008, 14:31
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvek od pmaryska » 11.01.2008, 09:34

Honzajan píše:tak to je good,az budes mit dvoukilo tak se stav v zakolanech :-D od kralup 10 min
ok :-D pokecáme :twisted:

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Příspěvek od areuratty » 11.01.2008, 10:08

pmaryska píše:Odolena Voda....kousek od Kralup nad Vltavou....mno slyšel sem že samosvor se dá sehnat za 10 000 to by pak byla lahůdka....počítám s tim že do toho narvu 50 000 aby to šlo na drifty...jak řikáš difer, podvozek a něco málo na motor....prozatim alespoň svíčky olej a podobně a asi taky čip....jelikož si tam ten chlápek narval silnější turbo ale čip tam nedal...bojim se aby nespálil písty:-/...generálka by byla až na příští rok na dlouhý zimní večery:-D
Mno já mam chip, FMIC, svíčky, 1bar tlak, a teď díly za 80tis (Tein podvozek, Cusco diff a sedačku s pásama abych nelítal ze strany na stranu a volant aby se mi líp kormidlovalo) viz. podpis a uvidim jak kvalitně s těma věcma půjde bokovat...takže tak od série to může bejt cca 100 000 investice, takže to považuji za minimum (samozřejmě ne za použití nejlevnějších dílů na trhu)...doufám že to na kvalitní boky bude stačit (plus nějaká dovednost z mojí strany musí bejt)...
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

pmaryska
user
Příspěvky: 8
Registrován: 10.01.2008, 14:31
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvek od pmaryska » 11.01.2008, 10:23

areuratty píše:
pmaryska píše:Odolena Voda....kousek od Kralup nad Vltavou....mno slyšel sem že samosvor se dá sehnat za 10 000 to by pak byla lahůdka....počítám s tim že do toho narvu 50 000 aby to šlo na drifty...jak řikáš difer, podvozek a něco málo na motor....prozatim alespoň svíčky olej a podobně a asi taky čip....jelikož si tam ten chlápek narval silnější turbo ale čip tam nedal...bojim se aby nespálil písty:-/...generálka by byla až na příští rok na dlouhý zimní večery:-D
Mno já mam chip, FMIC, svíčky, 1bar tlak, a teď díly za 80tis (Tein podvozek, Cusco diff a sedačku s pásama abych nelítal ze strany na stranu a volant aby se mi líp kormidlovalo) viz. podpis a uvidim jak kvalitně s těma věcma půjde bokovat...takže tak od série to může bejt cca 100 000 investice, takže to považuji za minimum (samozřejmě ne za použití nejlevnějších dílů na trhu)...doufám že to na kvalitní boky bude stačit (plus nějaká dovednost z mojí strany musí bejt)...

mno už sem si jedno 200sx vybral bude mě stát kolem 130 000 v moc pěknym stavu,takže jediný co teď udělám je podvozek a difer...a postupem času víc a víc kravinek.....:)

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Příspěvek od areuratty » 11.01.2008, 10:37

Mě stál 40tis, a zatim žádná zásadní vada...trochu povrchovejch zranění, ale jinak OK (zatim-ale doufám že se nic dalšího neoběví)...

Ale kup si i skořápku a pásy a pokud možno i volant...
V origo sedákách s obyč pásama docela lítám ze strany na stranu, i když maj i docela dobrý boční vedení...ale skořápka se čtyřboďákama ti nedovolí si ani zesílit rádio :D :lol: ...A volant třeba Sparco R383, semišovej 33cm...ideální velikost na dobrý kočírování...alespoň podle mě...
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 11.01.2008, 10:40

areuratty: Ten volant mám taky vybranej, tak pak dej vědět jestli jsi s ním spokojený
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 141 hostů