Dobovy clanok o S14

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Dobovy clanok o S14

Příspěvek od kenivruh » 05.01.2008, 19:18

Casopis Auto 12/94

Obrázek
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lefa » 05.01.2008, 19:28

neni nakej odkaz na stranky kde se da ten clanek precist?? docela by me zajimalo co o tom pisou jako o novym aute :D
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 05.01.2008, 19:33

Lefa píše:neni nakej odkaz na stranky kde se da ten clanek precist?? docela by me zajimalo co o tom pisou jako o novym aute :D
A co citat z tej fotky? Myslim, ze to ide.

http://ukazto.com/img/1694257,DSCF0008.jpg
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 05.01.2008, 19:41

"Ocelová ruka v sametové rukavici" :D Japonci no :)

Jinak zaujalo mě že kastle má o 50% vyšší tuhost jak S13, to už je sakra rozdíl.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lefa » 05.01.2008, 19:47

kenivruh píše:
Lefa píše:neni nakej odkaz na stranky kde se da ten clanek precist?? docela by me zajimalo co o tom pisou jako o novym aute :D
A co citat z tej fotky? Myslim, ze to ide.

http://ukazto.com/img/1694257,DSCF0008.jpg
ide ale blbě.. kdyby to bylo lip vyfoceny a ve vetsim rozliseni tak by to bylo lepsi :-D
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 05.01.2008, 19:49

Lefa píše:
kenivruh píše:
Lefa píše:neni nakej odkaz na stranky kde se da ten clanek precist?? docela by me zajimalo co o tom pisou jako o novym aute :D
A co citat z tej fotky? Myslim, ze to ide.

http://ukazto.com/img/1694257,DSCF0008.jpg
ide ale blbě.. kdyby to bylo lip vyfoceny a ve vetsim rozliseni tak by to bylo lepsi :-D
:violent1: Holt 2 MPIX 5 rocny kompakt.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lefa » 05.01.2008, 19:51

kenivruh píše:
Lefa píše:
kenivruh píše:A co citat z tej fotky? Myslim, ze to ide.

http://ukazto.com/img/1694257,DSCF0008.jpg
ide ale blbě.. kdyby to bylo lip vyfoceny a ve vetsim rozliseni tak by to bylo lepsi :-D
:violent1: Holt 2 MPIX 5 rocny kompakt.
je videt ze penizou jdou predevsim do auta :-D
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 05.01.2008, 20:04

Dobra kara hned by som ju kupil.
Clanok sa da citat len trosku tazsie a zas som sa neco nove dozvedel. Ja som niekde v nejakej knihe o sportovych autach cital ze S14 mala nejake revolucne zavesenie kolies alebo neco take s podvozkom ale tu to vobec nespominaju(pisali tam ze to bolo prve seriove auto vtedy kde to bolo pouzite).
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 05.01.2008, 21:41

pletou dojmy a pojmy...50% vetsi tuhost...lez...kdo se chce hadat ok....mam obe kastle na louce vedle sebe...az na zadni cast ktera je jina diky rozdilum v typu kastle...jinak veskery vyztuhy ..predni podbehy....pricka mezi motorem a kabinou....vnitrni vyztuhy pod sedackama.... jsou uplne stejny..vetsi tuhost tam muze byt diky novejsi technologii materialu..ale 50%? cim to merili? :-)

revolucni zaveseni kol? zvlastni.. zadek stejne jako S13 jen jine roztece.... predek zcela zamenitelny..jen o nejaky ten mm delsi ramena robustnejsi tehlice.....neverte kazde kravine kterou otiskne clovek co se v tom aute parkrat svezl....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 05.01.2008, 22:31

branbito píše:Dobra kara hned by som ju kupil.
Clanok sa da citat len trosku tazsie a zas som sa neco nove dozvedel. Ja som niekde v nejakej knihe o sportovych autach cital ze S14 mala nejake revolucne zavesenie kolies alebo neco take s podvozkom ale tu to vobec nespominaju(pisali tam ze to bolo prve seriove auto vtedy kde to bolo pouzite).
Nehovorim ze to je pravda len som to cital z knizky ktora bola nieco ako encyklopedia sportovych aut v nejakom knihkupectve. Skoda ale vtedy ma to potesilo.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 06.01.2008, 10:43

já mám dobový článek o Z32 ze světa motoru z roku 1990, večer ho sem přidám
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Marian
user
Příspěvky: 386
Registrován: 23.08.2007, 17:13
Bydliště: Zábřeh na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian » 06.01.2008, 12:00

Zajímalo by mě, za kolik se pak prodával.

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 06.01.2008, 12:11

Me by zajimala cena když vylezla s14 kolik byla cena?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 06.01.2008, 12:29

cena s14a v roce 99 byla 1,4mega a tuhost neni o 50% ale je tuhsi kuli zadku a to jen o par procent ale dost ji to pomaha
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 06.01.2008, 16:44

Design píše:Me by zajimala cena když vylezla s14 kolik byla cena?
....a já čet v jednom časopise že v roce 94-95 cena S14ky byla cca 1,2mil.
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 hostů