Stránka 1 z 1

Takovej (asi) blbej dotaz :)

Napsal: 04.12.2007, 21:36
od Blacklinez
Chtel jsem se optat, zda je jeste realny zprovoznit auto, ktery schorelo. Jestli ten ohen nema nejakej nepriznivej vliv na funkcnost kovovych dilu . ted si o me nemyslete, ze bych nekde chtel nejaky auto podpalit :). proste jen, ze jsem obcas videl inzeraty na auta komplet vyhorely = za levno + nejsou v tom zbytecny veci, ktery bych stejne vyměnil pri kompletni rekonstrukci :) diky za pripadne odpovedi.

Napsal: 04.12.2007, 21:43
od Petr.S14
jestli je motor ok, tak asi proč ne ale prodrazi se to hodne

Napsal: 04.12.2007, 21:47
od Vladislav Bureš
Při určité teplotě v závislosti na materiálu se mění struktura, napětí a složení kovu. Zejména je problém u slitin hliníku. Další problém je deformace kůli způsobu chladnutí a tím i změna napětí v materiálu, že je nerovnoměrná. Takže problém není když teplota hoření nepřesáhne určité meze ale těch se při hpření auta podle mě dosáhne, takže je to napováženou která část hořela a také když teplota přesáhne tu mez tak se mění i pevnost kůli změně složení což je problém zejména v deformačních zónách.

Re: Takovej (asi) blbej dotaz :)

Napsal: 04.12.2007, 23:18
od Mirek
Blacklinez píše:Chtel jsem se optat, zda je jeste realny zprovoznit auto, ktery schorelo. Jestli ten ohen nema nejakej nepriznivej vliv na funkcnost kovovych dilu . ted si o me nemyslete, ze bych nekde chtel nejaky auto podpalit :). proste jen, ze jsem obcas videl inzeraty na auta komplet vyhorely = za levno + nejsou v tom zbytecny veci, ktery bych stejne vyměnil pri kompletni rekonstrukci :) diky za pripadne odpovedi.
koukas po kastli od toho slovaka? ta mela ocouzenej zadek?

Napsal: 05.12.2007, 18:42
od jsadik
Většinou ohořelé díly nebo auta hodně rychle reznou,pokud jsou vystaveny přímo žáru změní se složení materiálu a oslabí se.Jestli je ohořelá jen část je určitě lepší vyměnit.

Napsal: 05.12.2007, 19:21
od blázen
šetřit na tomhle je blbost.. kup něco ze zahraničí.. raděj s KO motorem