Karbonové blatníky

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Karbonové blatníky

Příspěvek od Awatar » 03.12.2007, 17:47

Kdo by měl zájem o karbonové blatníky na s13 zatím je to v jednání. Předběžná cena je 7000,- za kus, snažim se jí stlačit níž a taky čím víc lidí si objedná tím to bude levnější.
Tak kdyžtak pište kdo by měl zájem.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03.12.2007, 17:59

cest.....rozsirujici ? fotky? Proc jdes po karbonu? Snazim se domluvit si laminatove +50mm zadek a +20mm predek dual vent z USA, ale jsou tam nejaky potize.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Awatar » 03.12.2007, 18:12

no do karbonu jdu kvůli tomu, že se nemusim bát, že mi ve vyšších rychlostech srolujou a upadnou, pak že při menšim kontaktu z nich nebude milión trsátek. Jinak byli by to přední a asi sériový rozměry.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03.12.2007, 18:17

hehe..ok dik...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 03.12.2007, 23:21

ja bys om chcelnas14
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Awatar » 03.12.2007, 23:32

slik85 píše:ja bys om chcelnas14
můžu se ti zeptat, ale myslim že by to šlo. Stačí načrtnout rozměry blatníku (pro předběžnou cenu) a poskytnout blatníky na formy.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 03.12.2007, 23:44

a keby som chcel konverzne s 15 na s14? svetla uz mam doma a kapotu by som aj objednal indeked tak ale aspon blatniky
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Awatar » 03.12.2007, 23:47

slik85 píše:a keby som chcel konverzne s 15 na s14? svetla uz mam doma a kapotu by som aj objednal indeked tak ale aspon blatniky
Myslim si že se půjde určitě dohodnout i na kapotě, ten člověk dělal třeba karbon bodykit na Abarth TCR. Takže já mu napíšu a zeptám se.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 04.12.2007, 01:04

kdyz skresas cenu na mensi tak pocitej se mnou

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 04.12.2007, 20:16

Awatar píše:
slik85 píše:a keby som chcel konverzne s 15 na s14? svetla uz mam doma a kapotu by som aj objednal indeked tak ale aspon blatniky
Myslim si že se půjde určitě dohodnout i na kapotě, ten člověk dělal třeba karbon bodykit na Abarth TCR. Takže já mu napíšu a zeptám se.
taky bych měl zájem o nějaké výrobky z karbonu, odkud jsi - nebo ten týpek co by to vyráběl ? Když bude cena dobrá tak by mě zajímala kapota a interiérový věci.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 04.12.2007, 20:18

jop kapota by me taky zajimala..kdybych si udelal plechovou a podle ni bych potreboval udelat carbonovou......vcetne vyztuh asi....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Awatar » 05.12.2007, 00:20

tak dneska mi měl napsat a nenapsal, kdyžtak mu hodim odkaz sem, aby to šlo vyřešit rovnou tady, to bude asi nejlepší.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 05.12.2007, 09:14

Bude ten karbon vypálený (nevím jestli jsem nepoužil nevhodný výraz) jde o to, že aby jak karbon tak kevlar získaly ty správné vlastnosti nestačí je spracovat jako laminát, ale nechat je i vypálit a to už každý kdo s těmi materiáli pracuje nedělá. Neznám přesně postup ani co všechno je proto třeba jen jsem o tom slyšel, ale je to také důležité protože bez té úpravy je to potom prakticky z funkčího hlediska jedno jestli to je laminát či karbon, jen to lépe vypadá.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Awatar » 06.12.2007, 13:39

To mi poslal:
Ahoj sem tu jen naskok tak sem prolitnul tu diskusi zbezne.... ten typek...Bures nebo jak se jmenuje vi o cem mluvi. Vypaleni se rika Krystalizace.....nejde ani tak o karbon ale o pryskyrici ta se musi...jak ktera...temperovat vetsinou 4-6hodin na 50-60stupnu ale jsou i na vic. Mam zkusenost s temperaci na 60stupnu, svy dily sem dal v lete a tak sem formy vytahl na slunce a ty se na tu teplotu rozhazvili...vetsinou cim nizsi teplota tim zas dele....je to proces polymerace...vzniku vazeb v molekularni strukture. Vypalit se to nemusi hned....staci i treba za mesic nebo za rok...to je vyhoda, nevyhoda je ze kdyz se to vynda z formy tak by se to pak mohlo pri vypalovani venku pokroutit. Existuji bud sodikovy IR pece..viz formule jedna, nebo normalni,,, staci i sauna,, delaj to tak na WRC i na letadlech. No ja tak velkou pec nemam ale urcite bych to nekde domluvil. S verzi s14 s15...neznam to,ale pokud ten vyrez pro svetla na s14 je mensi a byl by prekryt s15 tak pak neni problem si to vyrezat podle potreby.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 06.12.2007, 13:44

mas nakej cenik od nej?

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 77 hostů