Stránka 1 z 2

duralová řemenice

Napsal: 02.10.2007, 19:56
od Láďa z UDC
...chci se zeptat jestli by byl někdo ochoten koupit duralovou řemenici na S13 na klikovku bez klímy za 1800,- až 2300,- mám možnost je nechat vyrábět, ale za tuhle cenu...

Napsal: 02.10.2007, 20:04
od Kentoya
bral jsem si ji od UDCiho týden před tím než .... a zničila mi kliku, problém je v utahovacím momentu nestačí na ten dural, zkus se poptat těch chlapů co to dělají jestli jsou schopní tam dovnitř strčit kovový futro na tisícihranu který by nakonec tisícihranem unášelo dural a mělo dostatečný přesah aby navíc po přitažení šroubem drželo ten dural na klice

Napsal: 02.10.2007, 20:19
od Design
Takže řikaš Franto radši zatim koupit načkovy nebo vychitat ty vyrabeny?

Napsal: 02.10.2007, 20:21
od Kentoya
ani značka ti to nezaručí, hlavní řemenice jedině z kovaného duralu a ještě zajištěná velkou podložkou a stále není záruka díky jiné tepelné roztažnosti, že to bude oki, ostatní řemenice jsou v klidu

Napsal: 02.10.2007, 20:25
od Design
Takže bud jinej matroš neš hlinik? Ja tam teda radši zatim necham seriovku :-D Slik to chtel nechat vyrobit a chtel pujčit odeme ale mel to tam dat zitra aja mu to mužu dopravit až v patek tak to ješte uvidime doufam že name nebude naštvanej.

Napsal: 02.10.2007, 21:54
od Láďa z UDC
...hmm, tak to sem netušil že je to až takhle ošemetný, pokusím se na to optat, ale zas aby to pak nestálo majlant....

Napsal: 03.10.2007, 07:44
od Kytt
Sakra ted jstemi hodily brouka dohlavi mam ji tam asi ujeto 1000km a snad v pohodě ale snad tam dám zas serii

Napsal: 03.10.2007, 08:36
od swed
No snad to nebude tak špatný. Měl jsem řemenici z AlMgSi 1 a najezdil jsem s tím 5-10 000 km a bez problému. Je pravda že slitin hliníku je kupa...

Napsal: 03.10.2007, 10:35
od Mirek
zalezi na materialu..kdyz se kouknete do tabulek (strojnickych), tak zjistite ze se dela dural, ktery ma podobne ne-li lepsi vlastnosti nez ocel 11600 (tusim, beru to z hlavy :)). Mam pocit ze se mu taky rika letecky dural.

Napsal: 03.10.2007, 10:53
od Kytt
ja jsem si ji nechal dělat v B3 tuning a psali že to je letecký dural takže v poho.

Napsal: 03.10.2007, 14:27
od Design
To:kytt a ktery všechny sis nechal udelat? A nakolik te to přišlo?

Napsal: 03.10.2007, 21:05
od Kentoya
Mirek píše:zalezi na materialu..kdyz se kouknete do tabulek (strojnickych), tak zjistite ze se dela dural, ktery ma podobne ne-li lepsi vlastnosti nez ocel 11600 (tusim, beru to z hlavy :)). Mam pocit ze se mu taky rika letecky dural.
nevím jestli 11 600 nebo 11 500, ale je to kovaný dural, jinak řečeno letecký

Napsal: 03.10.2007, 21:35
od Mirek
oznaceni toho duralu je pravdepodobne Dural 7001 T6.
Jake s tim mas problemy? jak Ti hlavni remenice mohla znicit kliku?? Vymackalo se pero? Nebyla vyvazena?

Napsal: 03.10.2007, 21:49
od Kentoya
byl to obyč dural, a jak se vymačkal, tak ho ta podložka pod šroubem už nedržela jak měla a odsralo to pero (klinek) a ten klinek začal vaklat a zničil kliku tzn že v klice byla drážka tak pro dva klinky a pruměr hřídele v místě řemenice se omačkáním zmenšil tak o 0,1 až 0,2 a do ovality na závěr řemenice vyletěla, zaplatpánbůh při startování a ne při 6000 točkách

Napsal: 03.10.2007, 22:27
od Mirek
Kentoya píše:byl to obyč dural, a jak se vymačkal, tak ho ta podložka pod šroubem už nedržela jak měla a odsralo to pero (klinek) a ten klinek začal vaklat a zničil kliku tzn že v klice byla drážka tak pro dva klinky a pruměr hřídele v místě řemenice se omačkáním zmenšil tak o 0,1 až 0,2 a do ovality na závěr řemenice vyletěla, zaplatpánbůh při startování a ne při 6000 točkách
takze ta tvoje byla z obyc nebo z toho leteckyho?