SR20DET 481kw

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

SR20DET 481kw

Příspěvek od Mirek » 26.05.2007, 21:11

In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 26.05.2007, 21:48

heh tak to je dost 8) ale asi to tak je tahle ma 549koni
http://www.youtube.com/watch?v=qlYZYOqs ... ed&search=
a tady 611 koni v akci
http://www.youtube.com/watch?v=LdvsrRwj ... ed&search=

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 26.05.2007, 22:20

někde sem potkal s výkonem 771k
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
saki
user
Příspěvky: 334
Registrován: 26.06.2006, 14:58
Bydliště: Brestovany

saki

Příspěvek od saki » 27.05.2007, 03:20

Biela....

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 27.05.2007, 12:39

Tady mame jeden SR20DET s 915hp :)

http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... ne+builder

Tady jsou fotky spojky kterou specialne pro to zkonstruovali

http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... ne+builder

Zase si neodpustim poznamku .........ty Svedove jsou fakt blazni :D

A jedno video - namontovali ten motor do nejake FWD sracky:

http://videos.streetfire.net/category/N ... 8e8f03.htm

Clutch slipping.....Badly :)

Maji huste vyvedeny vufuk :shock:
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 28.05.2007, 13:12

Brutus. Seriova kluka z Primery GT !!! Seriova prevodovka z volva 850 !!!
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mike » 28.05.2007, 17:41

hmm a ten intercooler z nakladaku volva ?!?!?!?))

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 28.05.2007, 17:48

kenivruh píše:Brutus. Seriova kluka z Primery GT !!! Seriova prevodovka z volva 850 !!!
Proc prave klika z Primerky? Sem mel za to ze DET maji pevnejsi kliku
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 28.05.2007, 18:32

Mirek píše:
kenivruh píše:Brutus. Seriova kluka z Primery GT !!! Seriova prevodovka z volva 850 !!!
Proc prave klika z Primerky? Sem mel za to ze DET maji pevnejsi kliku
no ja to napsal trochu nestastne - ten motor pisou ze je z Primery GT - motor SR20DE. No a jelikoz tam dali turbo tak jsem napsal do uvodu clanku ze je to motor SR20DET....
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 28.05.2007, 18:47

mike píše:hmm a ten intercooler z nakladaku volva ?!?!?!?))
Z Iveca ne ? By ma zaujimalo z ktoreho, vyzera celkom dobre :D
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 28.05.2007, 19:22

http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... ne+builder
mě se líbí to video ,když se klikne na obrázek co má týpek "SM" pod čárou 8)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 28.05.2007, 22:25

kenivruh píše:Brutus. Seriova kluka z Primery GT !!! Seriova prevodovka z volva 850 !!!
Co jsem videl tak kazdy(de i det) meni maximalne pisty a ojnice. klika je ok

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 28.05.2007, 22:47

např ca 18et - det - de

klika jiná stejná stejná
klika z et je skoro stejná jen průměr pro řemenici je jiný
ojnice jiný stejný stejný
blok stejný jiný stejný (nemá kanál pro mazání turba)
písty jiný jiný jiný
hlava jiná stejná stejná
vana jiná jiná jiná

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 28.05.2007, 23:07


Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 28.05.2007, 23:33

Kentoya píše: klika z et je skoro stejná jen průměr pro řemenici je jiný
jenom dodam ze klika z et je 6bolt, de/t 8bolt

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 93 hostů