Stránka 1 z 2

T3 nebo T28

Napsal: 06.05.2007, 19:31
od Japo
asi lepsi bude T3 ale i presto bych se chtel poradit,vikon a cena

Napsal: 06.05.2007, 19:48
od buky300zx
Len si daj pozor.Lebo turb(t3 a T28) sa robylo X verzii a aby si nekupil take,ktore ti pojde az cca od 4500 ot.

Napsal: 06.05.2007, 20:58
od Japo
aha tak to sem nevedel a mas nejaky konkretni typ turba ktere nabyha od spodu

Napsal: 06.05.2007, 21:05
od kenivruh
Japo píše:aha tak to sem nevedel a mas nejaky konkretni typ turba ktere nabyha od spodu
Precitaj forum, raddy tu popisal strasne vela toho o tom, ake turbo vybrat. No ale vseobecne, bud budes mat zaber od spodu, ale hore ti bude chybat vykon alebo naopak. Necakaj od 1.8 s turbom, ze bude mat zatah od spodu aj vykon hore.

Napsal: 06.05.2007, 21:30
od Japo
jo to mi je jasny ale zajima me ktere turbo je lepsi a nebo nejaky turbo kit

Napsal: 06.05.2007, 21:33
od Vita.z31
zalezi na co hodlas auto pouzivat, a jake jsou cile kterych by jsi chtel dosahnout nebo se ke kterym by si se chtel alespon priblizit

forum/viewtopic.php?t=7185

procti si tohle ¨, druha strana a v navodech je jest 1. a 3. cast

Napsal: 06.05.2007, 21:36
od rozum
Greddy Turbine Kit TD06-25G :-D

Napsal: 06.05.2007, 21:51
od Japo
no mam cil 300koniku

Napsal: 06.05.2007, 22:08
od kenivruh
Japo píše:no mam cil 300koniku
Tak to potom potrebujes minimalne budto Garrett GT28RS (disco potato) alebo GT2871R alebo T3 Trim60 alebo Trim Super60. No ale pocitaj s tym, ze zaber bude tak od 4000 otm.

Napsal: 07.05.2007, 07:07
od raddy
kenivruh píše:
Japo píše:no mam cil 300koniku
Tak to potom potrebujes minimalne budto Garrett GT28RS (disco potato) alebo GT2871R alebo T3 Trim60 alebo Trim Super60. No ale pocitaj s tym, ze zaber bude tak od 4000 otm.
No tak toto nie je uplne pravda. Ja mam T3 super60, vyf. AR 48, zaber je od 2500ot, plny tlak 1.3bar zhruba pri 3500-3800ot...

Je tu skor iny problem. Pises ze teraz mas 300k. Ake mas momentalne turbo? Pretoze viac menej vsetky vyssie uvedeny turba v kombinacii s ca18det dodaju tak 300-350k, podla konfiguracie vyfukovej turbiny.
Pochybujem vsak ze chces investovat kopu penazi do noveho turba kvoli 20-50k...Takze ak sa chces pohnut na 380-400k, tam uz potrebujes ine truba. Najprv si vsak vyjasni, ci motor a hlavne prevodovka takyto vykon zvladnut. Na hranici 400k uz bezne odchadzaju seriove prevodovky a ojnice.
A dalsia vec je namapovanie riadiacej jednotky. Aku riadiacu jednotku pouzivas teraz z vykonom 300k? Da sa preprogramovat?

Toto su podstatne otazky, potom ti mozem navrhnut nejake vhodne turbo, pravdepodobne niektore vacsie z rady GT28R71 alebo GT30.

Napsal: 07.05.2007, 08:41
od doublejay
Raddy, ja to pochopil tak, ze MA CIL 300PS, tj. chce 300 koni teprve dosahnout... 8)

Napsal: 07.05.2007, 09:07
od blázen
pro běžný provoz bude lepší T28, když to dobře postavíš mohlo by být hooodně blizoučko 300k

Napsal: 07.05.2007, 12:33
od raddy
doublejay píše:Raddy, ja to pochopil tak, ze MA CIL 300PS, tj. chce 300 koni teprve dosahnout... 8)
aha, ja som to pochopil ako VCIL, teda teraz 8) tak potom nic...

Napsal: 07.05.2007, 15:06
od mick
a kdyz uz jsme u tech turb, reknete mi, kluci chytry, co je tohle za turbo? melo by to byt T3, a da se pouzit na trinactku, tak aby to k necemu bylo? dik
Obrázek
tady ve vetsim
http://sweb.cz/secretpage/It3.jpg

Napsal: 07.05.2007, 18:29
od Vita.z31
mick píše:a kdyz uz jsme u tech turb, reknete mi, kluci chytry, co je tohle za turbo? melo by to byt T3, a da se pouzit na trinactku, tak aby to k necemu bylo? dik
Obrázek
tady ve vetsim
http://sweb.cz/secretpage/It3.jpg
jj je to T3 ale s tim pouzitim na trinactistovky si nejsem jist, davalo se do peugeotu 505 2,2 z 85