KA24DET vs. SR20DET

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 17.10.2005, 21:04

už jsi dělal někdy aspon jeden jediný motor
pokud ne tak si zkus nejdřív ca 18 jen tak cvičně bez dokupování nových věcí rozebrat vyčistit popř vše vyleštit a složit a zajet, aby jsi pak nelitoval že to erbéčko tě stálo např 40, bo 60, bo 80 a ujel jsem 2, bo 4, bo cojavimkoloikmalo kma prachy v piči a pokud to necháš dělat tak počítej o polovinu víc.

Takže na tvým místě bych se podíval do peněženky a až tam bude zbytečnejch ale opravdu zbytečnejch 120 tausnů (80 motor a 40 ty kraviny okolo) tak se s chutí pust do erbečka

Jinak se do toho nepouštěj, protože jak ti dojdou cachy tak to rozdělaný neprodáš ani za půlku co jsi do toho vrazil

Takže já bych planou diskusi na toto téma ukončil a obnovil ji až budeš mít love.

Neber to osobně, ale už jsem pár lidí viděl co chtěli moc :roll:

1, Z hovna bič neupleteš
2, Když upleteš nezapráskáš
3, a když zapráskáš, tak sebe od hlavy až k patě :lol:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 17.10.2005, 21:10

tak tak
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 17.10.2005, 21:24

abych nezapoměl za těch 120 tausnů budeš mít akorát výkonnej agregát (budeš rád když tam bude 350PS), budeš si to dělat sám (i pod peřinou bo na starou nezbude čas aspon dva měsíce) a pak se v tom zabiješ protože jsi nevrazil dalších 60 až 80 tausnů do podvozku a brzd.

ZACNI BRZDMA A TLUMICEMA A VZPERAMA A TENSION ROD ATD... je-li ti život milí

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 17.10.2005, 22:10

Kentoya píše:abych nezapoměl za těch 120 tausnů budeš mít akorát výkonnej agregát (budeš rád když tam bude 350PS), budeš si to dělat sám (i pod peřinou bo na starou nezbude čas aspon dva měsíce) a pak se v tom zabiješ protože jsi nevrazil dalších 60 až 80 tausnů do podvozku a brzd.

ZACNI BRZDMA A TLUMICEMA A VZPERAMA A TENSION ROD ATD... je-li ti život milí
Koukam vy me mate asi fakt za debila :(. Ucel tohodle postu byl ten, abych zjistil jakej seriovej motor si mam zacit shanet pro dalsi upravy. NIKDE sem nepsal ze ho koupim a hned do nej nahrnu nekolik set tisic a postavim to na seriovej podvozek a brzdy.Muj plan je nasledujici....momentalne mam CA18 spatnej na klice...opravit..jezdit...sehnat RB20DET...ale porad jezdit s CA18...a behem toho si delat zbytek auta (interier z S14, zavarit, udelat podvozek brzdy a u toho si upgradovat RBcko). Napsal sem ze do roka ten motor snad mam. ne ze na nem bude pres 300 koni => NEKRADU. Priste prosim cist co pisu a nedelat unahleny zavery...dekuju

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 17.10.2005, 22:15

Ad: "už jsi dělal někdy aspon jeden jediný motor"
Kdybych do aut nedelal tak si nekupuju nissana...to bych musel bejt bud blbej nebo bohatej nechat si vsechno delat.

Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo » 17.10.2005, 22:21

Nezbývá než souhlasit,celou dobu jsem chtěl říct něco podobnýho,jen nejsem dost chytrej... :D Až budeš mít 150 volnejch,začni přemejšlet co s nima a nebude problém je do toho utopit,tímhle stylem se dostaneš max. do fáze kdy budeš mít rozhrabaný auto a spoustu ND který v ČR nikdo nepotřebuje.Můj názor je,že si ani zpoloviny nedokážeš představit kolik to spolkne,to je osobní zkušenost.Za cca 2 roky mám 2 auta(nepojízdný) a spoustu dílů,dal jsem do toho cca 150 a nejsem zdaleka u konce,už jsem dávno překročil limit kterej jsme si dal,nicméně je reálná šance že to tuhle zimu skompletuju a konečně vyjedu.Můj nepřítel je spíš čas,nicméně nijak mě neláká představa že budu mít nejdražší dvoukilo v ČR.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.10.2005, 07:08

Ale, ale fesaci, ako ste sa rozhadali :roll:
Kto chce seriozne upravovat a prerabat, musi vediet po anglicky, pretoze bude musiet zhanat kopu veci na akykolvek nissan v australii alebo v UK. Kto vie po anglicky, pozrie sa na sxoc.uk a precita si jeden z mnohych prispevkov o prerabke na RB alebo SR, uz ich tam je zopar co maju v 200sx 6 valcov.....a mozete mi verit, ze vam velmi radi povedia, co ich to stalo a co to obnasa.
Trosku zvlastne mi pride tato debata, kedze nikto z nas nerobil nic o com sa tu pise..... :?:
Klidek pani, ak niekdo chce, smelo do toho, mozeme sa zase naucit nieco nove, no nie :wink:

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 18.10.2005, 10:17

souhlas...ale pokud se nepletu tak tuhle debatu chtel vyslovene Mirek...:)

nikdo te za debila nema...prestavba na RB neni od veci napad...nicmene to vyzaduje hodne penez...a v endefektu za hodne malo muziky...

...az se tady objevi street tak ti par veci o RB20 muze napsat...obecne se povazuje za nejhorsi motor ve skylinech... :roll:

...nicmene...za ty prachy bych tam radsi swapoval SR20 anebo si udelal to CA-ko...tot muj nazor... 8)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.10.2005, 11:34

ale no, Gerox :roll:
RB je jeden z najlepsich motorov, aky kedy bol vobec u nissanu vyrobeny.Ako vravim, nepolemizujte o veciach o ktorych nic neviete. Chodte na na anglicke forum, tam je kopa prispevkov na tuto temu od ludi ktory maju v S13 SR alebo RB motor. Len zhrnutie: najmenej odporucani je prerabka CA, potom nasleduje SR a najodporucanejsie, co sa investicie a vysledneho vykonu tyka je RB....A preco prave RB20, preco nie RB25-26???
A co sa tyka StreetRacera, hm, kolko RB swapov tento stredoskolak uz urobil?

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 18.10.2005, 12:25

ja to myslel jinak...:)

RB20 je prej spatnej motor...ne cela rada RB...ale je fakt ze tyto informace mam taky jen z netu..:)

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 18.10.2005, 12:27

raddy píše:A co sa tyka StreetRacera, hm, kolko RB swapov tento stredoskolak uz urobil?
a kolko si ich urobil ty? :P 8)

ja ho nestavim na piedestal tuningoveho boha...nicmene je jeden z mala lidi, kteri o skylinech vi vic nez ze to jezdilo ve f&f a ze je to husty auto... 8)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 18.10.2005, 14:02

raddy píše:A preco prave RB20, preco nie RB25-26???
to je věc kterou taky nechápu, když už swapovat na RB, tak alespoň na 25, a? to má nějakej smysl

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 18.10.2005, 14:05

v podstate to samy jsem chtel rict i ja... :oops: :oops: :oops: 8)

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 18.10.2005, 18:00

Zdravim vsechny co si na me jeste pamatuji.Nechci vam kazit diskusni zapal,ale vsichni jiste znate raddyho upravy a nemyslim si,ze ma motor na 100tis.Ja sel jeho cestou(zhruba) a myslim ze me to zas tolik nestalo.
1.FMIC Avia 2.000,-
2.T3(ze saabu) 7.000-
3.Walbro(ze saabu) 4.2oo,-
4.vstriky 5.000,-
5.chip raddy
Nemam vacku ale i tak to neni spatny.Raddy v tom jel a dle jeho vyadreni to neni spatny.A pri normalni jizde podle predpisu to zere mezi 8-9 litry diky vyssimu kroutaku.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 18.10.2005, 21:31

ehm mam takovej pocit že mezi cca 250 ps co tam máš (i kdyby 300) a 350 ps o kterejch se tady debatuje je trochu rozdíl, a jestli chce nekdo udelat z motoru 350 ps a nechá tam origo kliku, ojnice a písty tak at počítá s tím, že bude pořád generálkovat, ale proč ne, další problém je v tom že chce rb, nevím za kolik ho sežene, ale pod dvacet to asi nebude, Má rb stejný uložení ? nevím já ho neviděl, ale pokud ne tak "peníze"
Bude ho mít i s komplet svodama ? "peníze"
Bude mu stačit na ten výkon origo spojka ? asi ne ale pokud to nebude dráždit možná jo ale na co tolik koní "nějak tomu nerozumím"
A co chip k tomu motoru "možná ho má rady" nevím já umím jen epromku smazat a přehrát "peníze"
A jak tam půjde FMIC když 6 válců vleze se nevleze se "peníze"
AAAAtttttttttttttdddddddddddd

Ad: "už jsi dělal někdy aspon jeden jediný motor"
Kdybych do aut nedelal tak si nekupuju nissana...to bych musel bejt bud blbej nebo bohatej nechat si vsechno delat.


jinak já do aut taky dělám motorů mám za sebou cca 8, ale jsem stále ještě učeň a do motoru kterej jsem zatím viděl jen na fotkách a něco o něm tuším bych nešel, proto jsem si radši koupil ca18 od michala, než o něm budu vědět víc pak si ho udělám k obrazu svému

A jinak psal jsem neber to osobně a ted jestě dodatek nebudte nasraní já kážu jen tvrdou realitu

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 92 hostů