OT

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: OT

Příspěvek od raddy » 16.02.2014, 21:39

ventily jasnacka. DCR je vyssia ako CR kvoli tlaku turba... Tlak turba je nastroj na ziskanie VE,na rozdiel od atmo motora. Tu nie je nutne obetovat DCR...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: OT

Příspěvek od raddy » 16.02.2014, 21:42

Fil píše:Takže při VE 70% i při VE 120% budu mít DCR stejný... :roll:

adner win!
a v com tu vidis rozpor? Medzi VE a DCR nie je suvis,uz som to pisal...

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: OT

Příspěvek od mara_m » 16.02.2014, 21:45

jedine stou rychlosti me napada ze kdyz je rychlost pistu a rychlost vzduchu tak po DU kdy jde pist nahoru a saci je stale otevrenej tak diky vetsi rychlosti proudeni vzduchu se tam dostane vic vzduchu (zacne se pozdeji vracet ) ale to krom turba jde docilit volbou spravneho prurezu vuci prutoku turba
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: OT

Příspěvek od raddy » 16.02.2014, 21:50

mara_m píše:jedine stou rychlosti me napada ze kdyz je rychlost pistu a rychlost vzduchu tak po DU kdy jde pist nahoru a saci je stale otevrenej tak diky vetsi rychlosti proudeni vzduchu se tam dostane vic vzduchu (zacne se pozdeji vracet ) ale to krom turba jde docilit volbou spravneho prurezu vuci prutoku turba
obavam sa ze nechapem co si chcel povedat. Kazdopadne pri atmo motore sa vyuziva maximalny mozny cas pohybu piestu hore pokial je vo valci podtlak,su sacie ventily otvorene. Takto sa maximalizuje VE a minimalizuje DCR. Pri turbe to nie je potrebne,piest by isiel proti pretlaku.

Atmo motor:cim vyssia VE,tym nizsia DCR.
Turbo motor:Cim vyssia DCR,tym vyssia VE

Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: OT

Příspěvek od Fil » 16.02.2014, 22:03

Takže si vlastně vůbec neprotiřečíš...

Z mé strany končím diskuzi, nemá to cenu.
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: OT

Příspěvek od raddy » 16.02.2014, 22:07

Fil píše:Takže si vlastně vůbec neprotiřečíš...

Z mé strany končím diskuzi, nemá to cenu.
sorry ale nechapem o com tocis,ale v pohode. VE nehra ziadnu ulohu pri DCR a ak to nechapes,tvoja chyba...

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od adner » 16.02.2014, 22:14

klid kluci, teď nemám čas se vypisovat...DCR je pouze CR (tzv geometrická), která ovšem pracuje se vzduchem za provozu = rychlost, setrvačnost, tření, proto se taky jmenuje dynamická a odvíjí se od toho, kolik vzduchu se ve skutečnosti zmáčkne = tlak/hustota/množství kyslíku....takže vlastně vyjadřuje VE jinak...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: OT

Příspěvek od raddy » 16.02.2014, 22:18

adner píše:klid kluci, teď nemám čas se vypisovat...DCR je pouze CR (tzv geometrická), která ovšem pracuje se vzduchem za provozu = rychlost, setrvačnost, tření, proto se taky jmenuje dynamická a odvíjí se od toho, kolik vzduchu se ve skutečnosti zmáčkne = tlak/hustota/množství kyslíku....takže vlastně vyjadřuje VE jinak...
ehm,ale nemas pravdu ani v jednej vete. CR ako aj DCR vyjadruju len pomer objemov a nemaju nic spolocne s kyslikom ci hustotou. DCR nema nic spolocne s rychlostou,trenim ani zotrvacnostou prudenia.

Mam pocit ze si pletiete kompresny tlak a kompresny pomer...

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: OT

Příspěvek od mara_m » 16.02.2014, 22:52

raddy nemuzu si pomoc at premyslim jak premyslim tak se vzrustajicim plnicim tlakem vzrusta DCR
Naposledy upravil(a) mara_m dne 16.02.2014, 22:57, celkem upraveno 2 x.
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: OT

Příspěvek od raddy » 16.02.2014, 22:55

mara_m píše:raddy nemuzu si pomoc at premyslim jak premyslim tak se vzrustajicim plnicim tlakem vzrusta DCR
mara:samozrejme a ako inak by to malo byt? Tvrdim snad niekde opak??? X krat som predsa napisal co tvori DCR na turbo motore.

Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: OT

Příspěvek od Fil » 16.02.2014, 22:57

Někde jo a někde ne, už jsem to psal " a ak to nechapes,tvoja chyba"... :D
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: OT

Příspěvek od mara_m » 16.02.2014, 22:58

pockej ktomu hlavnimu se dostanu

tak nechapu jakto kdyz budu plnit 1 bar nez zavre ventil do valce dostanu 1 bar jakto s vetsim turbem pri 1 baru bude ve valci vice kysliku jak pri 1 baru ve valci pri pouziti mensiho turba
Naposledy upravil(a) mara_m dne 16.02.2014, 23:00, celkem upraveno 1 x.
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: OT

Příspěvek od raddy » 16.02.2014, 22:58

Fil píše:Někde jo a někde ne, už jsem to psal " a ak to nechapes,tvoja chyba"... :D
ale coze,s citaciou by to neslo?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: OT

Příspěvek od raddy » 16.02.2014, 23:02

mara_m píše:pockej ktomu hlavnimu se dostanu

tak nechapu jakto kdyz budu plnit 1 bar nez zavre ventil do valce dostanu 1 bar jako s vetsim turbem pri 1 baru bude ve valci vice kysliku jak pri 1 baru ve valci pri pouziti mensiho turba
mara to nemyslis vazne,napisal som to tak podrobne ako sa len dalo...rozdiel je v prietoku...ale aky to ma suvis s DCR mi bohuzial unika.

Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: OT

Příspěvek od Fil » 16.02.2014, 23:04

Ne, to nás na zvláštní škole ještě neučili... Jen bych chtěl napsat, že jsem rád za adnerův post, aspoň nejsem sám kdo tomu nerozumí... :D
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 81 hostů