Příspěvek
od Bart34 » 12.09.2011, 21:28
To me mrzelo no ze to nebylo poradne vyztuzeny, ale bylo to supr auto....jsem si s nim paradne uzil...a ten zvuk a ten zatah....proto jsem si poridil to sedy Vti ktery tim Vtecem aspon trochu pripomina turbo a je tam znatelnej narust koniku najdnou
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Targac by me ale sezral jakna benalu, tak na opravach
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Nikdy uz ale nebudu mit asi takovyhle svooje auto, ve kterym bych se citil lip nez doma. Nekdy jsem si po vecerech zalezl do garaze se do nej po tme posadit, jenom si zapnout obrysovky, sedet, poslouchat radio a relaxovat...jednou si ho ale stejne zase kouupim
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
To je spis ale takovy OT tak sry, doufam ze nekomu nebude vadit muj OT prispevek po pul roce. S13 mam proste v srdci. Dik
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun