Stránka 6 z 8

Napsal: 17.10.2005, 19:10
od No_name
u rb20 mě spíš zajímá ten zvuk,až to postavíš,musim si to poslechnout :D

Napsal: 17.10.2005, 19:22
od milonovo
Nějak mi uniká smysl tohohle tematu,ty víš co chceš,tak proč se dohadovat,většina z nás na to má jinej názor... :D
Každopádně budu rád,když budeš průběžne informovat jak si na tom.Čistě ze zvědavosti :!:

Napsal: 17.10.2005, 19:27
od Piettro
No_name píše: .........proč nekoupit kovaný za 15 000,- že :P
A nebo i za mene, kdyz si je dovezes :lol: :wink:

Napsal: 17.10.2005, 19:29
od No_name
Piettro píše:
No_name píše: .........proč nekoupit kovaný za 15 000,- že :P
A nebo i za mene, kdyz si je dovezes :lol: :wink:
Za 14 000 když si je nechám poslat poštou a budu línej :D

Napsal: 17.10.2005, 19:40
od Martin_534
kardan se nechý upravit v kardanservis.cz to neni problém, známej si ho tam nechal zkracovat :-)

Napsal: 17.10.2005, 19:44
od No_name
Martin_534 píše:kardan se nechý upravit v kardanservis.cz to neni problém, známej si ho tam nechal zkracovat :-)
Tak v tom případě tenhle problém odpadá :)
ještě ten difr nějak :D

Napsal: 17.10.2005, 19:45
od Martin_534
no diferák může zůstat, když bude stejnej kardan

Napsal: 17.10.2005, 19:47
od No_name
Martin_534 píše:no diferák může zůstat, když bude stejnej kardan
To je fakt,ale nevíš,jak je tamten difr dlouhej :?

Napsal: 17.10.2005, 19:54
od 935Baby
Mirek píše: Ten motor sem sice nevidel rozdelanej, ale pochybuju ze ma stejnou konstrukci jako CA a ze jen priplacli dva valce k tem stavajicim :) Takze bych to zdaleka nehazel na turbo :p Je mozny ze se pletu...ale sem tvrdohlavej :D A i kdyby to bylo jak ty rikas...tak oproti CA bude mit vyhodu v tom ze ten motor je delanej na to vetsi turbo.
Tak tady se mu muzes podivat trochu pod kuzi :) Co jsem slysel tak se rika o motoru CA18DET ze je to vlastne motor ze Skylinu akorat mu sebrali dva valce :lol:

Obrázek

Napsal: 17.10.2005, 20:05
od Martin_534
No_name píše:
Martin_534 píše:no diferák může zůstat, když bude stejnej kardan
To je fakt,ale nevíš,jak je tamten difr dlouhej :?
to právě vědět nemusíš, upravíš začátek kardanu tak aby se vešel k nový převodovce, konec zůstane stejnej

Napsal: 17.10.2005, 20:09
od No_name
Martin_534 píše:
No_name píše:
Martin_534 píše:no diferák může zůstat, když bude stejnej kardan
To je fakt,ale nevíš,jak je tamten difr dlouhej :?
to právě vědět nemusíš, upravíš začátek kardanu tak aby se vešel k nový převodovce, konec zůstane stejnej
Já nemyslim pouzdro ,ale převod ty woole :idea: :D

Napsal: 17.10.2005, 20:11
od Martin_534
no tak to bude mít o pár procent lehčí převod, alespoň to bude líp akcelerovat :-)

Napsal: 17.10.2005, 20:38
od Mirek
milonovo píše:Nějak mi uniká smysl tohohle tematu,ty víš co chceš,tak proč se dohadovat,většina z nás na to má jinej názor... :D
Každopádně budu rád,když budeš průběžne informovat jak si na tom.Čistě ze zvědavosti :!:
Duvod? psal sem ze sem tvrdohlavej...ale pokud by nekdo postavil padnej argument nazor zmenim....kdyz se pletu priznam to...stejne jako v pripadu KA24 :)

Napsal: 17.10.2005, 20:41
od Mirek
No_name píše:u rb20 mě spíš zajímá ten zvuk,až to postavíš,musim si to poslechnout :D
Uz se zacinam koukat a setrit.....tesim se jak malej :D

Napsal: 17.10.2005, 20:43
od Mirek
To 935Baby: Safra....to jako zadny konstrukcni zmeny? Je pravda ze kdyz oddelas u CA18 ten plast kolem chladice je tam misto presne na dva valce :D