Stránka 5 z 6

Napsal: 06.12.2006, 19:34
od MaxX
Tak to je mazec!chci to taky vidět a vsázím na 200SX od Marata! :lol:

Napsal: 06.12.2006, 19:45
od Elviiis
no je casto vydet v hradci a na mimonich a jezdi s ni i okruhy jmenuje se FABIA RS UNIPLAST. Ale urcite byl v hradci. Jeste jezdi jeden typek s octavii vypada uplne seriove a taky ma 200koni lae to jsou v podstate zavodni naftaky. A reknu ti jedno kdyz jsem je vydel jezdit (toho s tou octavii znam osobne) tak jsem cumel jak puk. Sice to haze oblaka cerneho dymu ale jedou jako prase. Ani se netroufam rict jakej maji kroutak. ALe to je asi stejna uprava jako 200sx ze 400konmi. Samozrejmne 200sx ma daleko vetsi potencial ale udelanejch dieselu moc neni.

Ten s tou octavii si koupil octavku a tahal s ni tezky voziky a tak ji chtel trochem silnejsi ale nejak se nechal unest :-)

Jo a omlouvam se fabia mela nej cas 14.2
octavia mela 13.9

Napsal: 06.12.2006, 19:46
od milonovo
Rave píše:mno ta moje cordoba mela 170 t.km motor good ale namrdalo se cerpadlo a aby to jelo slapolo se.kdyz rekli s usmevem 30 tacu za cerpadlo.konec pryc z domu.
jen tak kamarad ma alfu 1neco bla bla 2.5 tdi predelano na 2.5 td.kdyz sem palil gumy na nissanu bilej kour.kdyz on tak od predu bilej a od zadu cernej .supr kourove efekty a to umi jen nafta.
Tohle je hláška jako když řekneš,že Ti u dvoukila zařvalo turbo a ty zmrdi za něj chtěj 50.Nevím kolik stojí teď ale kdysi tolik v nissanu stálo.Já měl GIII 1,9D,na to se muselo kurevky šlapat protože to nejelo,ale 7,5 strop.

Jinak k tý rychlosti,jeli jsme s Focusem TDCi tachometrovejch 230 :) Byl teda skoro novej,ale dost mě překvapil.Pokud to teda nebyl error tachometru.

Napsal: 06.12.2006, 19:50
od Elviiis
for blázen:

A co se tyče konkurence ve stejném roku výroby tak je myslím bezpředmětné 200sx byla na to že vznikla v roce 1988 opravdovou revolucí. Od designu přes technologie až po interier. Myslim si že podobnou revoluci bylo snad jen představení proměného časování ventylů V-Tec od hondy.

mám takovej dojem že to byla nejsilnější přeplňovaná 1.8čka?!

Napsal: 06.12.2006, 19:58
od buky300zx
Len tak pre zaujimavost.Jeden(poznam sa s nim) kusok odo mna ma firmu a mal Leona 1,9Tdi s vykonom 550HP ktory dal na sprinte dole Ferrari 400HP!!!!!!

Napsal: 06.12.2006, 21:13
od marat
Ten uniplast opravdu funguje,top 1.9 dělaný na sprinty v dízlu u nás maj krouťák necelejch 500 (nevěřící alespoň vidí,jak malý vliv má krouťák na čas sprintu,když chybí adekvátní výkon,neboť moje honda má stejnej,ale jezdí o 2s líp)a ten můj nissan není žádný žihadlo,doufám,že to vyhraju,ale pokud jste někdo jel v seriovce a pamatujete si to,není to zas takovej fičák,skoro bych to přirovnal k RS koktávce :oops: ,která má nepatrně větší výkon,ale je o dost těžší.Jo a ten civic 2.2 má dost variabilní váhu dle výbavy,myslím,že průměr je někde kolem 1300kg.

Napsal: 06.12.2006, 23:08
od Steve
Pokud se někdo od Hondy najde a počasí dovolí, rád se toho sprintu také zůčastním...nejen jako divák :) mám taky seriový SXo....zatím. Je v dobrém stavu a nevěřím, že může být 2.2 sériový ropák v čemkoli rychlejší.

Napsal: 07.12.2006, 11:57
od Elviiis
Seriovy ropak civic ma obrovskou výhodu v přecodovce hondy maji špičkove převodovky (VW chce aby jim honad dělala převodovky) a to je myslím si civicovo plus. No myslim si ze nema cenu o tom debatovat ale vydet to live :lol:

Napsal: 07.12.2006, 12:07
od blázen
Elviiis píše:no je casto vydet v hradci a na mimonich a jezdi s ni i okruhy jmenuje se FABIA RS UNIPLAST. Ale urcite byl v hradci. Jeste jezdi jeden typek s octavii vypada uplne seriove a taky ma 200koni lae to jsou v podstate zavodni naftaky. A reknu ti jedno kdyz jsem je vydel jezdit (toho s tou octavii znam osobne) tak jsem cumel jak puk. Sice to haze oblaka cerneho dymu ale jedou jako prase. Ani se netroufam rict jakej maji kroutak. ALe to je asi stejna uprava jako 200sx ze 400konmi. Samozrejmne 200sx ma daleko vetsi potencial ale udelanejch dieselu moc neni.

Ten s tou octavii si koupil octavku a tahal s ni tezky voziky a tak ji chtel trochem silnejsi ale nejak se nechal unest :-)

Jo a omlouvam se fabia mela nej cas 14.2
octavia mela 13.9

no tak na 14,2 s 200sx rozhodně 400k nepotřebuješ :lol: to zajedeš se zvednutym tlakem

Napsal: 07.12.2006, 12:16
od Elviiis
Neber mne furt doslova :)

Ja ti m jen naznacoval ze u tech dieselu je to trochem inac. 200sx by s 200konma 14.2 neudelala.

Napsal: 07.12.2006, 12:34
od blázen
Elviiis píše:Neber mne furt doslova :)

Ja ti m jen naznacoval ze u tech dieselu je to trochem inac. 200sx by s 200konma 14.2 neudelala.
proč myslíš že ne?

Re: mno

Napsal: 07.12.2006, 13:42
od Conrad
buky300zx píše: No neviem ako ty,ale ja mam dieseloveho Golfa3 uz 3-3,5 roka a nikdy som auto nejak extra nepripravoval na mraz.Do auta okrem nemrznucej do chladica a ostrekovacou nesla ani koruna(okrem oleja...).
A ta spotreba 10L sa my zda strasne moc prehnana.Ja na Golfe jazdim ozaj stale plny,ale nad 5,5L som nesiel a to mam 225/45/16.
Otec ma Vectru 2,2DTI a tam na tom lietame 180 a spotreba so zapnutou klimou(nonstop) je 6,3-6,4L.Octavie 90-110Hp(bratranec ma 2Ks) 5,9-6,0L.Golf4 150Hp 6kvalt 6,3-6,5(kamarat ma 4Ks),Focus1,8Td 90Hp 5,9L(ma svagor),Felda 1,9D 5-5,5(ma svagor)...........
Ved mne zere nalozena(1,8Tony naklad) Kia (valnik) 2,5Tci 10L!
Tak neviem kde si na taku spotrebu chodil!
P.s. je my to jedno,to len tak pre zaujimavost. :wink:
Parkrát jsem jel s lidma co říkají že jezdí za 5 L /peugot 1,9 D a skoda 1,9 TDI/ a nepřipadalo by mi že jeli svižně....Jezdi stejným tempem furt takže se nepředváděli. v tomto režimu nissan jede o 1 kč /km dráž ....Uvažoval jsem o dieslu taky, ale v okamžiku zdražení nafty se to plně rozplynulo.

Nejspíš na to málo šlapeš 8) viz článek o Civicu http://www.hondaclub.cz/default.asp?wha ... 43&s_id=11
.....Při svižné jízdě stoupne spotřeba na 7,8 litru a maximálně mi motor spotřeboval 10,6 l/100 km ...s dieslem není problém jezdit za 10 ...a znam 2 lidi kteří tuto spotřebu mají ....jen prostě přesedli z živýho benziňáku a snaží se jezdit tak jak byli zvyklí doposud.

Re: mno

Napsal: 07.12.2006, 14:04
od Idaho
Conrad píše:
buky300zx píše: No neviem ako ty,ale ja mam dieseloveho Golfa3 uz 3-3,5 roka a nikdy som auto nejak extra nepripravoval na mraz.Do auta okrem nemrznucej do chladica a ostrekovacou nesla ani koruna(okrem oleja...).
A ta spotreba 10L sa my zda strasne moc prehnana.Ja na Golfe jazdim ozaj stale plny,ale nad 5,5L som nesiel a to mam 225/45/16.
Otec ma Vectru 2,2DTI a tam na tom lietame 180 a spotreba so zapnutou klimou(nonstop) je 6,3-6,4L.Octavie 90-110Hp(bratranec ma 2Ks) 5,9-6,0L.Golf4 150Hp 6kvalt 6,3-6,5(kamarat ma 4Ks),Focus1,8Td 90Hp 5,9L(ma svagor),Felda 1,9D 5-5,5(ma svagor)...........
Ved mne zere nalozena(1,8Tony naklad) Kia (valnik) 2,5Tci 10L!
Tak neviem kde si na taku spotrebu chodil!
P.s. je my to jedno,to len tak pre zaujimavost. :wink:
Parkrát jsem jel s lidma co říkají že jezdí za 5 L /peugot 1,9 D a skoda 1,9 TDI/ a nepřipadalo by mi že jeli svižně....Jezdi stejným tempem furt takže se nepředváděli. v tomto režimu nissan jede o 1 kč /km dráž ....Uvažoval jsem o dieslu taky, ale v okamžiku zdražení nafty se to plně rozplynulo.

Nejspíš na to málo šlapeš 8) viz článek o Civicu http://www.hondaclub.cz/default.asp?wha ... 43&s_id=11
.....Při svižné jízdě stoupne spotřeba na 7,8 litru a maximálně mi motor spotřeboval 10,6 l/100 km ...s dieslem není problém jezdit za 10 ...a znam 2 lidi kteří tuto spotřebu mají ....jen prostě přesedli z živýho benziňáku a snaží se jezdit tak jak byli zvyklí doposud.
to je i muj případ , přesedl jsem ze supry a 150PS accorda na 2,5TD ( 120PS ) ropáčka a nebyl jsem se chopne dostat sespotřebou pod 8,9-9l ( to jsem si říkal jakýho nejedu klobouka :D ), zatímco přítelkyne jezdila s přehledem za 6,8-7,2 :D


..tak sem to prodal a koupil jsem zase bezína, jezdíme oba za 8,5 a už nemachruje :D

Re: mno

Napsal: 07.12.2006, 14:36
od buky300zx
Conrad píše:
buky300zx píše: No neviem ako ty,ale ja mam dieseloveho Golfa3 uz 3-3,5 roka a nikdy som auto nejak extra nepripravoval na mraz.Do auta okrem nemrznucej do chladica a ostrekovacou nesla ani koruna(okrem oleja...).
A ta spotreba 10L sa my zda strasne moc prehnana.Ja na Golfe jazdim ozaj stale plny,ale nad 5,5L som nesiel a to mam 225/45/16.
Otec ma Vectru 2,2DTI a tam na tom lietame 180 a spotreba so zapnutou klimou(nonstop) je 6,3-6,4L.Octavie 90-110Hp(bratranec ma 2Ks) 5,9-6,0L.Golf4 150Hp 6kvalt 6,3-6,5(kamarat ma 4Ks),Focus1,8Td 90Hp 5,9L(ma svagor),Felda 1,9D 5-5,5(ma svagor)...........
Ved mne zere nalozena(1,8Tony naklad) Kia (valnik) 2,5Tci 10L!
Tak neviem kde si na taku spotrebu chodil!
P.s. je my to jedno,to len tak pre zaujimavost. :wink:
Parkrát jsem jel s lidma co říkají že jezdí za 5 L /peugot 1,9 D a skoda 1,9 TDI/ a nepřipadalo by mi že jeli svižně....Jezdi stejným tempem furt takže se nepředváděli. v tomto režimu nissan jede o 1 kč /km dráž ....Uvažoval jsem o dieslu taky, ale v okamžiku zdražení nafty se to plně rozplynulo.

Nejspíš na to málo šlapeš 8) viz článek o Civicu http://www.hondaclub.cz/default.asp?wha ... 43&s_id=11
.....Při svižné jízdě stoupne spotřeba na 7,8 litru a maximálně mi motor spotřeboval 10,6 l/100 km ...s dieslem není problém jezdit za 10 ...a znam 2 lidi kteří tuto spotřebu mají ....jen prostě přesedli z živýho benziňáku a snaží se jezdit tak jak byli zvyklí doposud.
Ja tocim kazdy kvalt do 3200ot/min(plny plyn).Pri objehani do cca 4000.Chodim mimo dialnicu tak 110km/hod.A spotreba okolo 5L.A nepresviecajte ma ze nie,jazdim na nom uz 3 a polroka.

Napsal: 07.12.2006, 14:43
od Elviiis
200sx je moc těžká. seriová 200sx která mívá mnohdy i více jak 170koní (vlivem zajetí) udělá sprint na 400metrů za 16sekund. Řekl bych že nissan upravený ze 170koní na 200 sprint na 400metrů za 14.2s neudělá ale můžu se mílit pokud má někdo podobný výkon a jel nějaké sprinty tak ať napíše svůj čas.