Stránka 4 z 4

Napsal: 18.06.2006, 08:10
od raddy
debata je to dobra, to je pravda.
vsetky turba beznych velkosti maju prevadzkove otacky okolo 100tis.,tie mensie (T25) az okolo 140tis., vacsie okolo 70-100tis.
WRC turba su v principe rovnake, maju trosku iny design lopatiek kompresora, ale su to rovnake turba ako nase.
Antilag system funguje na extremnom posunuti predzapalu a obohateny zmesi, co sposoby horenie zmesi na lopatkach turba za zvukovych efektov pripominajucich strelbu z rychlopalneho kanona. Toto sa deje pri neutraly pri starte a pri preradeni. Posadka auta si sama voli kedy sa antilag program aktivuje a dobre si to rozmysli, pretoze bez turba do ciela pride urcite pomalsie...

Napsal: 19.06.2006, 08:12
od nizzmo
Ano a ten system pozname pod skratkou ALS a je to len software. Je sucastou vacsiny novych zavodnych riadicich jednotiek (Motec, Haltech,...). Na SVK ho radi pouzivaju subaristi. 8)

Napsal: 22.06.2006, 19:01
od Fire
nizzmo píše:Ano a ten system pozname pod skratkou ALS a je to len software. Je sucastou vacsiny novych zavodnych riadicich jednotiek (Motec, Haltech,...). Na SVK ho radi pouzivaju subaristi. 8)
Jaký rozměr pneu máš na autě ?

Napsal: 23.06.2006, 09:10
od nizzmo
v predu 225/45/17
v zadu 235/45/17

Napsal: 25.06.2006, 20:46
od Fire
nizzmo píše:v predu 225/45/17
v zadu 235/45/17
zkoušel jsem tan narvat 285 ale bylo to už moc :)

Napsal: 25.06.2006, 21:13
od Martin_534
Fire píše:
nizzmo píše:v predu 225/45/17
v zadu 235/45/17
zkoušel jsem tan narvat 285 ale bylo to už moc :)
kdyby byly menší tak už je mám na autě :)

Napsal: 25.06.2006, 22:26
od nizzmo
Fire píše:
nizzmo píše:v predu 225/45/17
v zadu 235/45/17
zkoušel jsem tan narvat 285 ale bylo to už moc :)
viem, videl som fotky :D