Stránka 3 z 6

Napsal: 06.12.2006, 11:48
od kenivruh
buky300zx píše:
kenivruh píše:
Martin_534 píše: vyjímečně s tebou souhlasím :D
Oh velke diky :) Ten test bude dost tazke spravit pac seriovu 200-ku asi nema nikto :) A keby nahodou mal, tak uz je predsa len opotrebovana.
Ja viem kto ma!Uplna seria a je zgeneralkovana.
Marat.
To vyzera na vyzvu. Seriova S13 200SX vs. Civic 2.2 diesel :)

Napsal: 06.12.2006, 11:50
od buky300zx
:D

Napsal: 06.12.2006, 12:06
od Elviiis
nemyslim si ze je potreba mit 130kw na max 230. navic vetsina vyrobcu udva mensi rychlost nez vuz doopravdy jede. Ta rychlost se totiz jmenuje maximalni doporucena = rychlost pri kter by nemelo dojit k poskozeni motoru a vuz by mnel byt dobre riditelny. Duvod proc ma vetsina naft malou psanou rychost je pac ma malo vyuzitelnych otacek. Benzin jich ma vic ale vetsina beznych benzinou konci u max s otackma napr u 5 tisic pac se mu vic nechce.

Taky si myslim ze nelze porovnavat slabe tdi VW 210NM a silne TDI PD 310NM s natacecima lopatkama. Ja to mam odskousene jizdou a sam se honil ze svoji 200sx na 205/50 16" (ukazavola dost realne spise pomaleji nez sem jel) s accordem 2.2ictdi po dlanici v rychlostech mezi 190 az 240 a mel jsem co delat sice jsem byl ve finale rychlejsi ale jeho akcelerace mezi 190 a 220 byla znatelne lepsi.

Nechci ropaky obhajovat ale myslim si ze ropak s daleko mensim vykonem nez benzin dokaze vyvinout stejnou rychlost a to je diky sile jakou je schopen otocit kolem = kroutici moment.

Napsal: 06.12.2006, 12:12
od Elviiis
kenivruh píše:
buky300zx píše:
kenivruh píše: Oh velke diky :) Ten test bude dost tazke spravit pac seriovu 200-ku asi nema nikto :) A keby nahodou mal, tak uz je predsa len opotrebovana.
Ja viem kto ma!Uplna seria a je zgeneralkovana.
Marat.
To vyzera na vyzvu. Seriova S13 200SX vs. Civic 2.2 diesel :)
Ikdyž má civic horší zrychlení 0 100km/h tak souboj techto aut bych velmi rad vydel. CIVIC ma 6 kvaltu a diky tomu ze i lepsi pruznost. Tak sezente nekoho ze seriovou s 13 klidne i vic kusu a sezenem nekoho s hondaclubu s civicama a uvydime :lol:

Napsal: 06.12.2006, 12:34
od blázen
proti seriove 200sx nemá civic šanci,když si vezmu fabii RS ktera zrychluje za 8s tak sem sni za serioveho stavu neměl problémy a už vubec ne nad 150km/h

to že jede ten civic 230 je kravovina,..

věřim že se tu najde dobrá seriovka se seriovym tlakem..

Napsal: 06.12.2006, 12:37
od kenivruh
blázen píše:proti seriove 200sx nemá civic šanci,když si vezmu fabii RS ktera zrychluje za 8s tak sem sni za serioveho stavu neměl problémy a už vubec ne nad 150km/h

to že jede ten civic 230 je kravovina,..

věřim že se tu najde dobrá seriovka se seriovym tlakem..
No buky pisal ze Marat ma.

Napsal: 06.12.2006, 12:39
od buky300zx
Elviis pocuj,ja netvrdim ze diesel nejde zle.Otec ma Vectru(tu novu) 2,2dti a ide to velmi slusne.
Len ze si uvedom jedno,je rozdiel ked nejake auto ma z 0na100 6,8 a je rozdiel ked ma cca9,5!Zatial co ty pojdes 100,tak on pojde cca 120.
Blazen a s tou maximalkou to nemusi byt az taka kravina.Ta Vectra(je to len 5 kvalt) ide 220.

Napsal: 06.12.2006, 12:42
od kenivruh
buky300zx píše:Elviis pocuj,ja netvrdim ze diesel nejde zle.Otec ma Vectru(tu novu) 2,2dti a ide to velmi slusne.
Len ze si uvedom jedno,je rozdiel ked nejake auto ma z 0na100 6,8 a je rozdiel ked ma cca9,5!Zatial co ty pojdes 100,tak on pojde cca 120.
Blazen a s tou maximalkou to nemusi byt az taka kravina.Ta Vectra(je to len 5 kvalt) ide 220.
Sak jasne ze ide 220. Ale len podla tachometra. Nie skutocne.

Napsal: 06.12.2006, 12:45
od kenivruh

Napsal: 06.12.2006, 13:01
od blázen
reálná rychlost bude dle TP .. je blbost vůbec srovnávat 200sx a 2,2ctdi civic.. že je 6ti kvalt neznamená že bude rychlejší, 6tikvalt má jinou 5tku než 5tikvalt,6tky netáhnou nemaji na to sílu, 6tka je dobrá pro motor co má martin v BMW ne pro 2,2

Napsal: 06.12.2006, 13:17
od Elviiis
Ad jedna civic ma 0 - 100km/h za 8.4s to ze da ctyrysta metru s pevnym startem 200sx 0 2 sekundy lepe je tudiz samozrejme ma vice koni ale ja rikam pruznost ve vyssich rychlostech = v tech vysokych rychlostech bude civic daleko lepe reagovat na plynovy pedal a lepe zrychli. Nerikam ze kdyz ma neco 6 kvaltu musi byt automaticky rychlejsi nez 5 kvaltu ale muzu si ty kvalty lepe rozhazet jednicku ma civic ukrutne dlouhou (70km/h) a pak jsou kvalty pozbolne odstupnovane aby nestracel. Fabie RS ma motor slabsi nez civic a ma horsi aerodynamiku navic nema tyk pruzny motor. ale skus vedle ni jet 180 ona taky a pak oba co nejrychleji zrychlit uleti ti ani nevisa jak.

= ja se stale bavim o pruznosti tzn. zrychleni z nejake rychlosti. A at chcete nebo nechcete seriva 200sx tak pruzna proste neni. S pevneho bodu je rychlejsi ale to pouzijes jen na sprintech. Nekde na horskych serpentynach nebo na dalnici je ti to na prd kdyz musis porad zbrzdovat a zrychlovat.

Napsal: 06.12.2006, 13:24
od kenivruh
Elviiis píše:ja se stale bavim o pruznosti tzn. zrychleni z nejake rychlosti. A at chcete nebo nechcete seriva 200sx tak pruzna proste neni. S pevneho bodu je rychlejsi ale to pouzijes jen na sprintech. Nekde na horskych serpentynach nebo na dalnici je ti to na prd kdyz musis porad zbrzdovat a zrychlovat.
Kazdy vie, ze diesel je lepsi na bezne jazdenie, pac tam das 5-ku a ides. Z 200-kou musis radit az do 3-ky, ked chces aby to bolo ono. Ale zase, ked dam 200-ku do trojky tak nemyslim, ze bude horsie zrychlovat ako civic na 5-ke.

Napsal: 06.12.2006, 13:25
od blázen
mě přijde že si nikdy přeplnovaný ropák neřídil je to přesně naopak, ty ropáky vy vysokých rychlostech vůbec nejedou absolutně, maji sice kroutící moment ale jiné těžší převody.. sou pružne v nizkych rychlostech viz zrychlení 8,4s, když sešlápnu plyn tak to krásně zatáhne ze 40 ma 80km/h bez zaváhání ale ze 140 na 180 to trvá týden

Napsal: 06.12.2006, 13:45
od Elviiis
Jo lae co mas v tom toledu za motr resp kolik kw? anezapomen na jedno ze klasicke tdi je jiz 30let stary motor. Nove dieseli jezdi uplne jinak. Naftaky se vyznacuji tim ze zrychluji stale stejne v nizkych i ve vysokych rychlostech s kopce i do kopce at chces nebo ne proste je citit ze seriove TURBOdiesseli maji velkej kroutak a stale tahnou. A ja jich ridil opravdu hodne.

Napsal: 06.12.2006, 13:54
od blázen
je tam klasická 110tka ale je to neporovnatelne protože to je velke a těžke auto.. ale znovu říkám ropáky mají těžké převody, ve vysokých rychlostech nejedou, mnohokrát sem si to vyzkoušel.. prostě benzin má uplně jiný průběh výkonu a kroutícího momentu a jinačí převody.. je tu někde video se zaběrem na budiky a tlakem O,9b na moji SX - teměř seriový stav, tlaky ve válcích nebyli jak na novem motoru, takže vykon bude jako v serii.. tak si to pust a porovnej s ropákem je do cca 180km/h na 4ku
jestli ti táhne 2,2líp, tak si okamžitě kupuju nějakého 2,5 v ropě