Jur?v nissan Frýdek

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Andeer
user
Příspěvky: 293
Registrován: 28.02.2005, 14:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andeer » 03.05.2005, 22:27

k?idlo: k?idlo se mi taky až tak moc nelibilo (pokud jsem stal vedle auta) ovšem pote co jsem za nim onehda jel , tak zezadu to vypada perfektne !!
nejsem zastance k?idel - taky se mi libi original kšilt :-)

tlak - nevim v jakych ota?kach mu to pere 1,2 , jel jsem s nim jen chvilku

zakladni pumpa: co jsem v tom aute jel , byl jsem velice p?ekvapen, pro jistotu jsem zvedal upravenou palivovou mapu od radyho jeste o nejakych 8% ! a rikal ze je to festovn? znát ! ma manualni regulator tlaku paliva, osobne bych si ten tlak zm??il jestli mu ta pumpa bezpe?n? laduje.zatim si nestezoval na zadne poškubavani , cukani, odezvu. ja jsem mu to rikal že kluci na foru maji problemy už p?i STAGE1 a zvedlym tlakem na 1bar ale rikal ze zatim nic nespozoroval.
Nissan 200sx 92'
cervena b., dovoz nemecko
repas turbo od michala - jede fajně
Intercooler avia, BOW MK2, iridium IQ20, 1.1BAR , CHIP stage1, mobil1 5W50

Uživatelský avatar
Andeer
user
Příspěvky: 293
Registrován: 28.02.2005, 14:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andeer » 03.05.2005, 22:36

nikdo si nevsim povytazenych lemu :-) ty kola ma fakt male , chce mi je prodat za 13tisic i s podložkama asi do toho nejdu....asi urcite


p?epo?et kon? na kilogram se mi zda fakt sm?šný
musi se po?itat prece s celou pružností motoru v celem rozsahu ota?ek !!
nemuzes rict ze maš 0,2kon? na kilo když t?ch 0,2koní máš jen p?i 6600 ota?kach !

nekdo muže mit ten samy motor , bude mit jen 200 koní , ty budeš mit 230 a ten borec s 200ko?ma ti to nat?e protože mu to pojede lepe odspoda. bude mit 150koní tam kde ty maš jen 100.
nehled? na krou?ak kde u atmosfericke hondy je nadherny prub?h
nisan za?ina tahat ve ?ty?ech tisicach na?ež honda taha už od spodu a v tom je ten ha?ek a kouzlo atmosferaku

minuly tyden jsem jezdil v Aston Martinu DB7 vantage V12 - dvanactka je po?et valcu. turbo v tom nenajdete a tak nadherný a kouzelny tah již od spodu , se neda s ni?im srovnat :lol:

kdežto jine auta to musi nahnat turbama...
Nissan 200sx 92'
cervena b., dovoz nemecko
repas turbo od michala - jede fajně
Intercooler avia, BOW MK2, iridium IQ20, 1.1BAR , CHIP stage1, mobil1 5W50

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 03.05.2005, 22:55

No jo, no... kdyz budu mit na koupi + provoz + udrzbu Aston Martin V12, nebudu resit 1.8T s povinnym rucenim 3976/rok a spotrebou pri dodrzovani pravidel + rozumu okolo 8/100... Jinak - nikde neni napsano, ze me pri 230ps natre nekdo s 200ps - jde o to umet udrzet motor tam, kde ten vykon ma. Proto pred pustenim spojky na sprintu vytacime motor pres 4000, mame BOVy atd. Kdyz budu mit 5,6 litrovy 8-12valec, rozjedu se na volnobeh (abych setril gumy) a budu radit tam, kde mam nejvetsi kroutak (vetsinou jinde, nez kde je max. vykon) a nejake turbo fakt neresim... Atmosfera ma jiny kompresni pomer a od urcitych otacek/rychlosti se nic zvlastniho nedeje. Ja tuhle vezl znameho po dalnici a potreboval jsem predjet, protoze se tam nekdo nebezpecne motal. Dokoncil jsem manevr, zaradil se do praveho a on s uzaslym vyrazem prohlasil "to byla petka???" a nechapal, ze jsem pri cca 140-150 nepodradil, ale jen lehce prislapl plyn... Turbo hvizdlo, raficka tlakomeru vystartovala, auto zaborilo do sedacky a mel jsem tam 190... Ono je to taky o znalosti auta s jeho vyhodami i slabinami a o prizpusobeni stylu jizdy - proto se treba v rallye hodnoti zvlast kategorie podle tridy, ale celkove vyhrat muze kazdy...

P.S. dvanactka je pocet valcu - to tady asi zvladame vsichni i bez vysvetlivek, ale ja tuhle parkoval u kanclu a nejaci hosici vypadnuvsi z hospody cumeli jako pera na zadni celo s hlaskou - ty vole, sestnactivalec!!! (=rozumej 1.8 turbo 16 valve, napis pod svetly) :D

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 04.05.2005, 08:01

andeer: 200sx nezacina tahat od 4000 ot. Seriova pumpa nestiha davat dost benzinu pri tlaku turba nad 1bar, ak je motor a turbo v poriadku. Nech ide typek na brzdu zmerat vykon a potom sa mozeme bavit dalej o pumpach a cipoch.

Uživatelský avatar
Andeer
user
Příspěvky: 293
Registrován: 28.02.2005, 14:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andeer » 05.05.2005, 15:48

dvanactka je pocet valcu - to tady asi zvladame vsichni i bez vysvetlivek

sora? :cry: :cry:
Nissan 200sx 92'
cervena b., dovoz nemecko
repas turbo od michala - jede fajně
Intercooler avia, BOW MK2, iridium IQ20, 1.1BAR , CHIP stage1, mobil1 5W50

Uživatelský avatar
Andeer
user
Příspěvky: 293
Registrován: 28.02.2005, 14:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andeer » 05.05.2005, 15:50

raddy píše:andeer: 200sx nezacina tahat od 4000 ot. Seriova pumpa nestiha davat dost benzinu pri tlaku turba nad 1bar, ak je motor a turbo v poriadku. Nech ide typek na brzdu zmerat vykon a potom sa mozeme bavit dalej o pumpach a cipoch.
tak je asi vyjimka , ja jsem s tim jel a bylo to kouzelne svezeni. zadny naznak špatne nebo slabe pumpy. kdybych m?l m??ár zm??ím to. ale on ho ma v motoru na regula?nim ?lenu
Nissan 200sx 92'
cervena b., dovoz nemecko
repas turbo od michala - jede fajně
Intercooler avia, BOW MK2, iridium IQ20, 1.1BAR , CHIP stage1, mobil1 5W50

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 05.05.2005, 16:43

fakt mu to jede super když ho porazila na sprintu atmosferická jednašestka :?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Andeer
user
Příspěvky: 293
Registrován: 28.02.2005, 14:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andeer » 05.05.2005, 16:54

sakra v te dob? to nemel nijak vylad?né a mel tam stary motor
Nissan 200sx 92'
cervena b., dovoz nemecko
repas turbo od michala - jede fajně
Intercooler avia, BOW MK2, iridium IQ20, 1.1BAR , CHIP stage1, mobil1 5W50

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 05.05.2005, 17:39

i seriovka by m?la vyhrát,když dob?e odstartuje
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 06.05.2005, 09:33

.. ale no tak, kluci! nehádejte se nám tady :D
Andeere, vy?i? tomu maníkovi, a? p?ijede na náš další klubovej sraz a ukáže nám, jak mu to jezdí p?i sprintech a uvidíme... do té doby se m?žem jen jalov? dohadovat.. :wink:
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 06.05.2005, 09:53

Ondrey píše:.. ale no tak, kluci! nehádejte se nám tady :D
Andeere, vy?i? tomu maníkovi, a? p?ijede na náš další klubovej sraz a ukáže nám, jak mu to jezdí p?i sprintech a uvidíme... do té doby se m?žem jen jalov? dohadovat.. :wink:
a to uz budes it urcite i intercooler a pojede ti jak cert, hadam :twisted:

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 06.05.2005, 10:30

Katany píše:a to uz budes mit urcite i intercooler a pojede ti jak cert, hadam :twisted:
.. hádáš správn?.. :wink:
FMIC ze Saabu 9000 turbo už je na svém novém míst? pod nissánkovou haubnou..
zatím jsem to zkoušel je jednou na dálnici a máš pravdu, jede to jako ?ert.. :D p?eto?il jsem tachometr p?es poslední ?ísílko.. zkruba na 250 km/h.. :D
.. zase ale nemám BOV.. ten od Bidrina p?jde do sv?ta (p?esn?ji do Plzn?) a na jeho místo se post?huje n?jaký jiný...
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 06.05.2005, 10:41

Ondrey píše:
Katany píše:a to uz budes mit urcite i intercooler a pojede ti jak cert, hadam :twisted:
.. hádáš správn?.. :wink:
FMIC ze Saabu 9000 turbo už je na svém novém míst? pod nissánkovou haubnou..
zatím jsem to zkoušel je jednou na dálnici a máš pravdu, jede to jako ?ert.. :D p?eto?il jsem tachometr p?es poslední ?ísílko.. zkruba na 250 km/h.. :D
.. zase ale nemám BOV.. ten od Bidrina p?jde do sv?ta (p?esn?ji do Plzn?) a na jeho místo se post?huje n?jaký jiný...
tak v tom pripade uz jen BOV a je z toho raketa :-) :roll:

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 06.05.2005, 10:50

to Ondrej: ten BOV do Plzn? prodáváš na 200 ??? nebo na jiný auto

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 06.05.2005, 13:58

Hynek píše:to Ondrej: ten BOV do Plzn? prodáváš na 200 ??? nebo na jiný auto
.. ten BOV bude foukat ve Fiatu Uno turbo
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 86 hostů