Stránka 3 z 7

Re: Skúsenosti s TURBOM

Napsal: 18.03.2011, 12:42
od sejkora
mauglie píše:Sejkora:

Neni pravda, ze NEMUZOU fungovat, zkusenosti ze zahranici rikaji neco jineho. Ocividne i s horsim materialem mohou fungovat relativne dlouho, hlavni rozdil je zpracovani, ktere probiha bez nejkaych zasadnych norem a ani kontrola kvality nebude zadna slava,proto funkcnost jak kdy. Nicmene to byl drivejsi problem,pochybuji,ze se nesnazi zlepsit kvuli konkurenceschopnosti vuci jinym "plagiatorum".
jinej material = jina roztazitelnost materialu = jina tepelna vodivost..... pokud okopcej turbo se stejnejma rozmerama a vulema coz oni umej velice dobre tak to turbo nemuze fungovat = nevydrzi dlouho. Navic hridelky nevyvazuji vubec a nebo jen do nejakych 100 000 ot min, vic ne...

Re: Skúsenosti s TURBOM

Napsal: 18.03.2011, 20:07
od nismors13
playdude píše:ved prave, rozdiel je len v materiali vrtulky a neverim, ze tu niekto pozna rozdiel na vykone .. ked teda pominiem ten max tlak cca 1 bar pri keramike. .
preco max 1 bar pri keramike? mam zrovna tuto turbinu,je nachylnejsia na nieco?

a este jedna vec vobec ju nepocujem jedine ked sa dotaca po zastaveni motora,povodna S13-tkova T25 si pekne hvízdala.je to normalne?

Re: Skúsenosti s TURBOM

Napsal: 18.03.2011, 20:21
od Mirek
kdyz foukas vic nez bar, ta keramicka cast se rozleti..nesnese to...je to za cenu rychlejsiho nabehu.

Re: Skúsenosti s TURBOM

Napsal: 18.03.2011, 20:26
od mauglie
Ale jestli má GT2560R, tak to keramiku nemá ne? To má GT28R z S15.

Re: Skúsenosti s TURBOM

Napsal: 18.03.2011, 21:01
od playdude
opat :) GT2560R = GT28R, ked chces vediet ake turbo naozaj ma tak nech napise jeho cislo

* GT2560R - 466541- 4
* GT2560R - 466541 - 1

Re: Skúsenosti s TURBOM

Napsal: 18.03.2011, 21:13
od nismors13
GT2560R 466541-4 alebo 14411-91F00

Re: Skúsenosti s TURBOM

Napsal: 18.03.2011, 21:53
od mauglie
Chápu, že GT2560R je vlastně GT28R, ale keramickou vrtulku mělo jen GT28R určené do S15 Spec R, ne?

Re: Skúsenosti s TURBOM

Napsal: 18.03.2011, 23:55
od Awatar
mauglie píše:Chápu, že GT2560R je vlastně GT28R, ale keramickou vrtulku mělo jen GT28R určené do S15 Spec R, ne?
jo

Re: Skúsenosti s TURBOM

Napsal: 19.03.2011, 00:37
od automato
Podla toho čo tu čítam, nikto tie turba neskusal. Každý má predsudky voči lacným veciam z číny. Keby to niekto vyskúšal tak by som aj veril, ale spat mi to nedá. Keď budem mať prachy určite to vyskúšam ja.

Ale skor túto verziu

http://cgi.ebay.co.uk/GT28-T28-TURBO-CH ... 20b7d81c0e

Za tie prachy pošta zdarma keby vydržalo jedny rozvody tak je to v pohode

229 GBP = 262,07 EUR

Výsledok SKK*:
7 895,12 SKK 6389,02 Kč

Alebo ešte lacnejšia verzia

http://cgi.ebay.co.uk/T25-T28-Turbochar ... 20b7c95614

Re: Skúsenosti s TURBOM

Napsal: 19.03.2011, 08:04
od Mirek
zajimave je jak se tohle opakuje..snad kazdy rok se najde nekdo si mysli jakou objevil novinku a jak kvalitni jsou turba z ciny

Na tvoji otazku, ano turbo z ciny tady zkousel max jeden clovek, kazdy z nas ma svuj motor totiz rad a nechce si ho zkurvit smejdem z ciny 8)

Re: Skúsenosti s TURBOM

Napsal: 19.03.2011, 08:13
od Mirek
mimochodem priste zkusit vyhledavani....

http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=1 ... rba+z+ebay

Re: Skúsenosti s TURBOM

Napsal: 19.03.2011, 09:24
od Peca
Nějaký experimentátor by mohl vyzkoušet tohle :)
http://www.enjukuracing.com/isis-t25t28 ... 10846.html

S poštou cca 7k

Re: Skúsenosti s TURBOM

Napsal: 19.03.2011, 12:37
od Woyta
Kvalita odlitku a frezovani podle fotky nevypada zle.

Re: Skúsenosti s TURBOM

Napsal: 19.03.2011, 12:50
od yHCov
turba kupuju vždy origo garrett ale v přebalu od nissanu, na ebayi.. kupoval jsem t25 za 10000 se clem pokud se dobre pamatuju a s15kové turbo asi za 12..Vše nové.
Obdivuju lidi co jsi turbo koupí od nějakého českého zprostředkovatele které tu vypsal awatar, za nesmyslně vysokou částku, přestože jsou schopni ho koupit na ebayi s minimálně o třetinu nižší cenou.
co se týče čínských turb, mnohokrát jsem narazil na spokojené lidi kteří jezdí na svých rb25det v anglii čínský turba s naprostou spolehlivostí, ale stejně bych si čínu nikdy nekoupil..
každopádně on ten garrett neni taky žádnej zázrak, když se člověk podívá na celkové zpracování a díry pro šrouby procházející až do výfukové turbíny kde zcela jistě nenapomůžou proudění, nebo na většinu jetých t25 s prasklou stěnou okolo wg.
Osobně si nemyslím nic dobrého o čínských turbech, ale nepovažuju garrett za něco příliš dobrého..
nedávno jsem dělal GTR s 15tis najeto a mělo prasklé turbo stejně jak většina s13 ..

Re: Skúsenosti s TURBOM

Napsal: 19.03.2011, 17:31
od Jennulda
Mirek píše:zajimave je jak se tohle opakuje..snad kazdy rok se najde nekdo si mysli jakou objevil novinku a jak kvalitni jsou turba z ciny

Na tvoji otazku, ano turbo z ciny tady zkousel max jeden clovek, kazdy z nas ma svuj motor totiz rad a nechce si ho zkurvit smejdem z ciny 8)

Nechapu proč by se mu měl zkurvit celej motor, jedine co se zkurvi je max to turbo, ja bych to taky testnul :wink: