Stránka 2 z 2

Napsal: 13.12.2006, 11:46
od tamo
Ten zo saabu 9-3 sa pouziva v diesloch.. rozmery su 647x400x29... a tak ako pises Keni je aj v oploch

Napsal: 13.12.2006, 11:48
od rozum
mozna bych mohl sehnat neco dost vetsiho, hlinikoveho. nepamatuju si presny rozmery, ale hrubost byla 80mm, vstup/vystup 76mm, takze nic maleho. jestli bude zajem tak dam dalsi info.

Napsal: 13.12.2006, 12:32
od Hynek
rozumik píše:mozna bych mohl sehnat neco dost vetsiho, hlinikoveho. nepamatuju si presny rozmery, ale hrubost byla 80mm, vstup/vystup 76mm, takze nic maleho. jestli bude zajem tak dam dalsi info.
zkus zjistit víc, potřebuju ale vývody kolmo k IC, kdyžtak bych ho vzal.

Napsal: 13.12.2006, 12:34
od blázen
není lepší ten vzduch chladit vodou, než cpát do auta buhvi jak velke IC ... do kterych se vleze hodně vzduchu

Napsal: 13.12.2006, 12:37
od Hynek
blázen píše:není lepší ten vzduch chladit vodou, než cpát do auta buhvi jak velke IC ... do kterych se vleze hodně vzduchu
já stavim ještě něco jinýho budu potřebovat chladit hodně vzduchu :) a chlazení IC vodou nebo nitrem to je jasný:)

Napsal: 13.12.2006, 13:13
od blázen
jedna OT mimo ty jezdíš se seriovýma vnitřnostma?

Napsal: 13.12.2006, 13:44
od Hynek
blázen píše:jedna OT mimo ty jezdíš se seriovýma vnitřnostma?
jasně zatim to drží:) je fakt že sem toho moc nenajel :)