Stránka 2 z 6

Napsal: 04.12.2006, 19:54
od blázen
porovnej ten motor v M3 ne cele auto.. výkon vs objem a je to atmosfera.. věřim že by dobře zamával i s pětkovou řadou

Napsal: 04.12.2006, 20:02
od Martin_534
to taky nemůžeš porovnávat, protože ///M je někde jinde - neni to běžná produkce :) já naftu neobhajuju, jenom po 2tis km v bawu se na ní nedívám už tak znechuceně :-) prostě dneska nafta v turbu jede a je plně srovnatelná s podobnym benzínem bez turba což je vykoupeno rizikem poruchy poměrně drahejch technologií
ono k ///M motorům těžko najdej soupeře i mezi obyč benzínama :-)

Napsal: 04.12.2006, 22:00
od buky300zx
Ja mam naftu cez 3roky(Golf 3) a na bezne behanie a do mesta to plne postacuje a ta spotreba 4,5-5L na 100 je viac nez super. :)

Napsal: 05.12.2006, 09:52
od Elviiis
celkove si myslim ze nelze porovnavat benzin a diessel nafta ma vetsi ucinnost at chcete nebo ne naftak vzdy efektivneji vyuzije spalene palivo proto tak malo bysti. Ale benzin je daleko zivejsi a hravejsi.

Pro zabavu benzin a pro uzitek naftu = muj osobni názor.

Na naftu uz se taky koukam jinak po svezeni v civicu 2.2 iCTDI vubec jsem neslysel ze to bezi pac to ma malou kompres takze neklepe. Melo to ostrej ton jak benzin ochotne sel az do 4500otacek a tahl jak urvanej letel jsem s nim 230 a ten hajzl porad zrychloval a na palubnim pocitaci mi to ukazalo prumernou spotrebu 7litru proste mazec octavii 1.8 20v turbo 110 KW jsem s tim udelal jak maliho kluka.

Napsal: 05.12.2006, 12:27
od kenivruh
Elviiis píše:celkove si myslim ze nelze porovnavat benzin a diessel nafta ma vetsi ucinnost at chcete nebo ne naftak vzdy efektivneji vyuzije spalene palivo proto tak malo bysti. Ale benzin je daleko zivejsi a hravejsi.

Pro zabavu benzin a pro uzitek naftu = muj osobni názor.

Na naftu uz se taky koukam jinak po svezeni v civicu 2.2 iCTDI vubec jsem neslysel ze to bezi pac to ma malou kompres takze neklepe. Melo to ostrej ton jak benzin ochotne sel az do 4500otacek a tahl jak urvanej letel jsem s nim 230 a ten hajzl porad zrychloval a na palubnim pocitaci mi to ukazalo prumernou spotrebu 7litru proste mazec octavii 1.8 20v turbo 110 KW jsem s tim udelal jak maliho kluka.
Hmmm. UFO z 2.2 iCTDI to je moj sen.

No a k tej maximalke. 230 to leda tak v Hondackej fantazii :)

mno

Napsal: 05.12.2006, 23:03
od Rave
He panove ja mel pred dvoustovkou Seat Cordoba 1.9Td r.v97 prvni majitel(po rodine).To auto bylo krasny.Jenze ona chrochtajici motorizace.Abych jezdil trochu sviznej spotreba byla 8-10l/100km.Tech penez co me stala jen udrzba abych v zime nastartoval a dojel byl taky ranec.Kdyz jsem ji dal sportovni filtr zvuk motoru byl jako nakoplej tank.Takze ja sem chrochtometa skusil a dlouho nemusim.Nej radost byla pri prodeji.Jen doufam ze stavajici majitel je spokojen.Prome osobne benzim jede a pojede furt za rozumnou korunu

Re: mno

Napsal: 05.12.2006, 23:20
od buky300zx
Rave píše:He panove ja mel pred dvoustovkou Seat Cordoba 1.9Td r.v97 prvni majitel(po rodine).To auto bylo krasny.Jenze ona chrochtajici motorizace.Abych jezdil trochu sviznej spotreba byla 8-10l/100km.Tech penez co me stala jen udrzba abych v zime nastartoval a dojel byl taky ranec.Kdyz jsem ji dal sportovni filtr zvuk motoru byl jako nakoplej tank.Takze ja sem chrochtometa skusil a dlouho nemusim.Nej radost byla pri prodeji.Jen doufam ze stavajici majitel je spokojen.Prome osobne benzim jede a pojede furt za rozumnou korunu
No neviem ako ty,ale ja mam dieseloveho Golfa3 uz 3-3,5 roka a nikdy som auto nejak extra nepripravoval na mraz.Do auta okrem nemrznucej do chladica a ostrekovacou nesla ani koruna(okrem oleja...).
A ta spotreba 10L sa my zda strasne moc prehnana.Ja na Golfe jazdim ozaj stale plny,ale nad 5,5L som nesiel a to mam 225/45/16.
Otec ma Vectru 2,2DTI a tam na tom lietame 180 a spotreba so zapnutou klimou(nonstop) je 6,3-6,4L.Octavie 90-110Hp(bratranec ma 2Ks) 5,9-6,0L.Golf4 150Hp 6kvalt 6,3-6,5(kamarat ma 4Ks),Focus1,8Td 90Hp 5,9L(ma svagor),Felda 1,9D 5-5,5(ma svagor)...........
Ved mne zere nalozena(1,8Tony naklad) Kia (valnik) 2,5Tci 10L!
Tak neviem kde si na taku spotrebu chodil!
P.s. je my to jedno,to len tak pre zaujimavost. :wink:

Napsal: 06.12.2006, 00:45
od cornhollio
hlavne na bavoracky dyzlovym sestihrnku je dobry že zni jako sestihnek a je mnohem tissi než moje mazda ktera je ultra ticha , jezdil sem jak v 330d tak 530d tak v x3 3,0d a je to klidnej motor a jede celkem pekne žadnej zazrak ale jede kvalitne ale 530i ma porad lepsi jemnejsi zpevnej benzinovej projev co se krasne posloucha jako subjektivne mi prisla že 530i jela vic než 184konova 530d ale to byl jen možna pocit hlavne diky zvuku ale pak když sem jel v x3 tak tak mi prisla že jede slusne 218koni ma myslim

Napsal: 06.12.2006, 08:43
od Elviiis
no s tim dieselem udelat 8 až 10l to už byl dle meho mineni a toho co o tech motorech vim nejakej vrak. Auto muze byt hezke ale motor vyhonenej. I kdyz je fakt ze na udrzbu jsou narocnejsi nez benziny jak financne atk casove. A kte maximalce to myslim vazne Me bejvale sluzebni auto superb 1.9TDI 96KW lital 230 v pohode a civic ma lepsi aerodynamiku je lehci a ma vetsi kroutak. I accord 2.2ICTDI lita vpoho 230 a to neni zadnej drobecek. Naftaci maj velkej kroutak a ten potřebuješ pro maximlní rychlost docela dost.

Je třeba se smiřit s tím že seriovej civic 2.2ictdi by seriovou 200sx na v-max asi podelal a kdyz nepodelal urcite by ve vysokych rychlostech lepe akceleroval ma 6 kvaltu a vetsi kroutak. ALe zese je fakt ze 200sx je predurčeno k tomu aby jsi do něj ty koničky strkal :-) Podle mně nissan 200sx nyvrhl pro lidi jako jsme mi :lol:

Napsal: 06.12.2006, 09:03
od Rave
mno ta moje cordoba mela 170 t.km motor good ale namrdalo se cerpadlo a aby to jelo slapolo se.kdyz rekli s usmevem 30 tacu za cerpadlo.konec pryc z domu.
jen tak kamarad ma alfu 1neco bla bla 2.5 tdi predelano na 2.5 td.kdyz sem palil gumy na nissanu bilej kour.kdyz on tak od predu bilej a od zadu cernej .supr kourove efekty a to umi jen nafta.

Napsal: 06.12.2006, 09:13
od blázen
my máme doma toledo 1,9Tdi a krom toho že to žere málo,sem na tom žádné jiné plus nenaše, vůbec to nejede, dělá to kravál - VW se nezapře a ciökoliv na to je neuvěřitelně drahé... vedle něj stojí v garáži 323 1,5i 16V která jede stejně, žere stejně, nemá drahou údržbu, je absolutně tichá.. jedine - je o 1l větši dálková spotřeba

Napsal: 06.12.2006, 09:31
od kenivruh
Elviiis píše:no s tim dieselem udelat 8 až 10l to už byl dle meho mineni a toho co o tech motorech vim nejakej vrak. Auto muze byt hezke ale motor vyhonenej. I kdyz je fakt ze na udrzbu jsou narocnejsi nez benziny jak financne atk casove. A kte maximalce to myslim vazne Me bejvale sluzebni auto superb 1.9TDI 96KW lital 230 v pohode a civic ma lepsi aerodynamiku je lehci a ma vetsi kroutak. I accord 2.2ICTDI lita vpoho 230 a to neni zadnej drobecek. Naftaci maj velkej kroutak a ten potřebuješ pro maximlní rychlost docela dost.

Je třeba se smiřit s tím že seriovej civic 2.2ictdi by seriovou 200sx na v-max asi podelal a kdyz nepodelal urcite by ve vysokych rychlostech lepe akceleroval ma 6 kvaltu a vetsi kroutak. ALe zese je fakt ze 200sx je predurčeno k tomu aby jsi do něj ty koničky strkal :-) Podle mně nissan 200sx nyvrhl pro lidi jako jsme mi :lol:
K tym rychlostiam. Ako som pisal, je to hondacka fantazia, ktora nastavila tachometer tak, ze predbieha o dusu. 100 kW normalne auto neda realnych 230, jedine ze by to bol aerodynamicky zazrak. Na realnych 230 potrebuje urcite aspon 120-130 kW v zavislosti na aerodynamike.

Uz len ked si pozries info o Civicu tak vidis, ze max je 205 km/h.

No a to co si napisal o tom, ze Civic da na maximalke seriovu 200sx :? To by bolo dobre otestovat, pac podla mna je to nerealne aj keby isiel civic z kopca :)

No a este k tomu co si pisal o vplyve krutiaceho momentu na maximalnu rychlost. Zase to bude vyzerat, ze mudrujem, ale vplyv na max. rychlost ma vykon motora. Staci pozriet max. rychlosti aut s rovnakym vykonom (a roznym krutakom) a uvidis, ze vykon je dolezity.

Napsal: 06.12.2006, 09:39
od Martin_534
kenivruh píše:K tym rychlostiam. Ako som pisal, je to hondacka fantazia, ktora nastavila tachometer tak, ze predbieha o dusu. 100 kW normalne auto neda realnych 230, jedine ze by to bol aerodynamicky zazrak. Na realnych 230 potrebuje urcite aspon 120-130 kW v zavislosti na aerodynamike.

Uz len ked si pozries info o Civicu tak vidis, ze max je 205 km/h.

No a to co si napisal o tom, ze Civic da na maximalke seriovu 200sx :? To by bolo dobre otestovat, pac podla mna je to nerealne aj keby isiel civic z kopca :)

No a este k tomu co si pisal o vplyve krutiaceho momentu na maximalnu rychlost. Zase to bude vyzerat, ze mudrujem, ale vplyv na max. rychlost ma vykon motora. Staci pozriet max. rychlosti aut s rovnakym vykonom (a roznym krutakom) a uvidis, ze vykon je dolezity.
vyjímečně s tebou souhlasím :D

Napsal: 06.12.2006, 09:45
od kenivruh
Martin_534 píše:
kenivruh píše:K tym rychlostiam. Ako som pisal, je to hondacka fantazia, ktora nastavila tachometer tak, ze predbieha o dusu. 100 kW normalne auto neda realnych 230, jedine ze by to bol aerodynamicky zazrak. Na realnych 230 potrebuje urcite aspon 120-130 kW v zavislosti na aerodynamike.

Uz len ked si pozries info o Civicu tak vidis, ze max je 205 km/h.

No a to co si napisal o tom, ze Civic da na maximalke seriovu 200sx :? To by bolo dobre otestovat, pac podla mna je to nerealne aj keby isiel civic z kopca :)

No a este k tomu co si pisal o vplyve krutiaceho momentu na maximalnu rychlost. Zase to bude vyzerat, ze mudrujem, ale vplyv na max. rychlost ma vykon motora. Staci pozriet max. rychlosti aut s rovnakym vykonom (a roznym krutakom) a uvidis, ze vykon je dolezity.
vyjímečně s tebou souhlasím :D
Oh velke diky :) Ten test bude dost tazke spravit pac seriovu 200-ku asi nema nikto :) A keby nahodou mal, tak uz je predsa len opotrebovana.

Napsal: 06.12.2006, 11:36
od buky300zx
kenivruh píše:
Martin_534 píše:
kenivruh píše:K tym rychlostiam. Ako som pisal, je to hondacka fantazia, ktora nastavila tachometer tak, ze predbieha o dusu. 100 kW normalne auto neda realnych 230, jedine ze by to bol aerodynamicky zazrak. Na realnych 230 potrebuje urcite aspon 120-130 kW v zavislosti na aerodynamike.

Uz len ked si pozries info o Civicu tak vidis, ze max je 205 km/h.

No a to co si napisal o tom, ze Civic da na maximalke seriovu 200sx :? To by bolo dobre otestovat, pac podla mna je to nerealne aj keby isiel civic z kopca :)

No a este k tomu co si pisal o vplyve krutiaceho momentu na maximalnu rychlost. Zase to bude vyzerat, ze mudrujem, ale vplyv na max. rychlost ma vykon motora. Staci pozriet max. rychlosti aut s rovnakym vykonom (a roznym krutakom) a uvidis, ze vykon je dolezity.
vyjímečně s tebou souhlasím :D
Oh velke diky :) Ten test bude dost tazke spravit pac seriovu 200-ku asi nema nikto :) A keby nahodou mal, tak uz je predsa len opotrebovana.
Ja viem kto ma!Uplna seria a je zgeneralkovana.
Marat.