Sportovní podvozek a pořádný brzdy!

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 04.11.2006, 17:24

tak to se pán musí cejtit ukrutně bezpečně ať už armáda čr funguje,či ne

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 04.11.2006, 17:38

pán to tak koupil od jednoho důchodce 8)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 04.11.2006, 17:46

a více info?

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 04.11.2006, 17:48

vydržet možná přijde na forum, není z olomouce a to auto si koupil důchodce v 93 přímo v čechách jako funglovku, a protože mu v servise řekli, že to má slabý brzdy, tak je nechal hned překopat, a na přístrojovce má měřák na tlak oleje, zůstává mi rozum stát

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 04.11.2006, 17:55

no v devadesátým třetím sehnat a nacpat do auta osmipísty-tomu říkám výkon :prayer:

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 04.11.2006, 18:07

no ona cena za dvoukilo v roce 93 u nás bude asi taky pěkná pálka
takže cena těch 8pístků se stratí :)

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 04.11.2006, 18:10

no nevím jestli je tam narval v 93 nebo později, ale mít v 93 3/4 mega na novýho nissanka a i kdyby tam rval ty 8mi pístky třeba v 95 tak je to stejně ranec a to ten borec co to koupil měl předtím toyotu ae 86, seru magi v kostkách

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 04.11.2006, 18:17

v 93 bylo mezi lidma víc prachů,než je teď.Ale ty osmipísty jsou nejspíš jedny z prvních,co vůbec byly vyrobený

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 06.11.2006, 18:55

Ono vyrobit trmen neni zadna extra veda, at je to 4 pistek ci 8 pistek. Je to o materialu, zpracovani a konstrukci. A vhledem k cene bych svuj zivot opravdu radeji sveril 2x drazsim APckam, nebo zustal u 4pistku z S14 a tomu uzpusobil styl jizdy...
Nicmene neni to jen o tom nacpat velke brzdy dopredu, musi to byt v rovnovaze se zadkem.

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 07.11.2006, 15:57

No at tak ci tak jestli tam jsou od te doby i kotouce tak uz asi nejsou koscher a ty jsou rekl bych neme dulezite. Navic si myslim ze v roce 93 je jen mala pravdepodobnost ze byli s jineho materialu nez obycejne oceli tuduz jsou tezke a budou se teplem hodne rozpinat takze pri vysokych zatezich bude ucinnost rychle mizet. A zajimalo by ne kterej mechanik mu tenkrat rekl ze ma 200sx slabe brzdy (na 170 koni jsou vic nez dostacujici pokud teda nejake ty love nevrazil do motoru :-) ) Mno ale jinak 200sx po dedakovi bych bral levou zadni musela byt kujva zachovala ale motory bejvaj vetsinou takovi uduseny.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 07.11.2006, 15:59

no dvoukilo má v serii slabý brzdy - dokonce byl někde test a vyšlo nejhůř v kategorii

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 07.11.2006, 21:51

ad elvis nevím jak jezdíš, ale mé seriové brzdy, špičkově repáslé s odvrtanými kotouči vše od niparts jako origo, sice brzdí 3x lépe jako filda, ale nestíhají a to vůbec

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 14.11.2006, 08:30

Já lítal většinou serpentyny (vrchy) nema problema a to kddyž jsem letěl na horu tak mi třeba psla mladá že je nachystanej obět tak jsem musel svitět i směrem dolů aby mi to nevychladlo :lol: . Lítal jsem po dálnici 250 a věčně zbržďoval na kilčo za favýkama a nikdy jsem neměl problemi je fakt že jsem měl jen origo koliska tudiž 205/55 R16 a má 200sx byla o 100kg lehčí než běžná 200sx a neměla abs , ale brzdilo to více než skvěle. Spíše mne sklamávala přilnavost Pirelli P6000 než brzdy 8) i když je fakt že v jiné než ve svojí jsem pořádně nelítal.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 14.11.2006, 08:50

205/55/16 nejsou origo kola na s13 8)

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 15.11.2006, 09:47

Origo za příplatek 8)

Bylo to něco jako když si dnes připlatíš za 16" na octavku

říklami to týpek kterej měl 200sx chvíli po revoluci (je trochu majetnej a žil v německu) říkal že mněl tu damou káru jako já (výbavu apd) a taky si za ty kola doplácel.

nissanu zůstal věrný ma 350z
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 129 hostů