Stránka 2 z 3

Napsal: 20.08.2006, 20:14
od adner
ke každé hodnotě tlaku je potřeba taky odpovídajícně nastavenou epromku v ECU

Napsal: 20.08.2006, 20:22
od rozum
ok, seru na to, caizi prekvap nas :)

Napsal: 20.08.2006, 20:43
od mrkevvzime
jsem se chtel zeptat na kolik se muze zvednout tlak s normalnim cipem?

Napsal: 20.08.2006, 21:06
od adner
Pokud máš seriovou eprom,tak v bezpečném režimu cca 10%.V nebezpečném se dá jít dál,ale bez přidání paliva ztrácí navýšení tlaku svůj smysl a začíná být problém s děravými písty.

Napsal: 21.08.2006, 00:03
od Martin_534
s origo čipem nastává fuel cut při dosažení max. hranice průchodu vzduchu váhou

Napsal: 21.08.2006, 07:40
od Goodziller
mrkevvzime píše:jsem se chtel zeptat na kolik se muze zvednout tlak s normalnim cipem?
Tlak muzes zvednout myslim az na 0,8bar. Kdyz ho zvednes moc, tak ti to pri boostu zacne skubat...

Napsal: 21.08.2006, 14:55
od Caizi
uau to je zájem...pokud ještě vydržíte tak vám všem rád vyhovím, akorát momentálně trošku zápasím s časem, takže tak brzo to zase nebude.. Jakmile bude trocha času tak se pustím do konečných uprav a testování.

Napsal: 21.08.2006, 15:03
od Caizi
V tuto chvíli mi ještě leží na stole ještě nedodělané věci jako je nová verze dataloggeru, slíbené diagnostické kabely, automatické zapínaní světel pro Mirka a diagnostika na CA18, a vzhledem k tomu že momentalně jsem denně 16hod v práci, tak mám co dělat.... :wink:

Napsal: 21.08.2006, 15:49
od Caizi
rozumik píše:ok, seru na to, caizi prekvap nas :)
Ty ja bych to na tvojem místě nevzdával. Myslím si že by nebylo špatné mít dva druhy řešení takového to boost controlleru, přičemž by sme oba přišli na různé výhody či nevýhody a úskalí, přičemž v konečném důsledku bychom mohli dát dohromady verzi, která velmi šikovná. O což nám přeci všem jde. Ja osobně se velmi rád podělím o své zkušenosti a nové poznatky. Případně můžu zaslat Raddyho krasné schéma :wink: .

Napsal: 21.08.2006, 16:18
od Goodziller
Pokud mas schema a hruby popis...tak bych Te poprosil o zaslani, zkusil bych si to vyrobit.....

Napsal: 21.08.2006, 16:19
od raddy
adner píše:ke každé hodnotě tlaku je potřeba taky odpovídajícně nastavenou epromku v ECU
plati to len vtedy, ak je nastaveny tlak vyssi ako rozsah danej mapy. v ramci mapy moze byt tlak lubovolny. mimochodom, hlavny parameter udavajuci maximlany pouzitelny tlak pre danu mapu je velkost vstrekov. kazda dobra mapa (cip) je urobena do maxima danych vstrekov.

Napsal: 21.08.2006, 16:22
od raddy
Goodziller píše:
mrkevvzime píše:jsem se chtel zeptat na kolik se muze zvednout tlak s normalnim cipem?
Tlak muzes zvednout myslim az na 0,8bar. Kdyz ho zvednes moc, tak ti to pri boostu zacne skubat...

nie je to zavisle jedine od tlaku ale od prietoku vzduchu motorom vseobecne.
priklad: na motore s restriktivnym vyfukom, sanim, IC atd nastane fuel cut dajme tomu pri 1bar.
na motore so snizenmymi restrikciami nastane fuel cut napr. pri 0.8bar.
obdobne to je s teplotou nasavenho vzduchu. Cim nizsia teplota, tim nizsi tlak staci na dosiahnutie max. vystupneho signalu z AFM.

Napsal: 21.08.2006, 16:25
od Caizi
To Kentoya and others:

Jinak checkerbox je hotový a odzkoušený, i už mám k nim téměř hotový popis všeho co se dá z něj vyčist, a ted jen zhanim nějaké vhodné plastové krabičky, které nějak zapadnou do interieru. Náklady na plošný spoj a součástky (při použití běžných led diod - ne čirych) jsou zhruba 50,- takže pokud máte někdo možnost někde sehnat nebo máte nějaké moderní plastové krabičky, které by nějak zapadly do interiéru dvoukila, tak vám jej klidně udělám na míru.

Napsal: 21.08.2006, 16:52
od mrkevvzime
raddy píše:
Goodziller píše:
mrkevvzime píše:jsem se chtel zeptat na kolik se muze zvednout tlak s normalnim cipem?
Tlak muzes zvednout myslim az na 0,8bar. Kdyz ho zvednes moc, tak ti to pri boostu zacne skubat...

nie je to zavisle jedine od tlaku ale od prietoku vzduchu motorom vseobecne.
priklad: na motore s restriktivnym vyfukom, sanim, IC atd nastane fuel cut dajme tomu pri 1bar.
na motore so snizenmymi restrikciami nastane fuel cut napr. pri 0.8bar.
obdobne to je s teplotou nasavenho vzduchu. Cim nizsia teplota, tim nizsi tlak staci na dosiahnutie max. vystupneho signalu z AFM.
dobre zeptam se jinak Raddy
mam obycejnej IC, KN filtr, kat-out a dost pruchodnej vyfuk + serie cip na kolik ASI bezpecne muzu zvednout tlak? jestli vubec

Napsal: 21.08.2006, 16:57
od Martin_534
mrkevvzime píše:dobre zeptam se jinak Raddy
mam obycejnej IC, KN filtr, kat-out a dost pruchodnej vyfuk + serie cip na kolik ASI bezpecne muzu zvednout tlak? jestli vubec
na kolik chceš, ale jakmile se ti dostane průtok vzduchu na hranici, kterou dokáže váha změřit, tak ti auto cukne, protože jednotka vypne vstřiky