Stránka 2 z 2

Napsal: 16.08.2006, 13:23
od Martin_534
naopak měřit tlak benzínu za jízdy může bejt zajímavý a jde tim vyřešit spoustu problémů třeba s cukajícím autem

Napsal: 16.08.2006, 13:42
od raddy
Martin_534 píše:naopak měřit tlak benzínu za jízdy může bejt zajímavý a jde tim vyřešit spoustu problémů třeba s cukajícím autem
len podotknem, ze je k tomu nutny aj tlakomer turba, kedze tlak paliva je priamo zavysly od tlaku v sani. Takze na to aby si vedel ci je momentalny tlak paliva spravny ho treba porovnat s momentalnym tlakom v sani

Napsal: 16.08.2006, 13:44
od Martin_534
raddy píše:
Martin_534 píše:naopak měřit tlak benzínu za jízdy může bejt zajímavý a jde tim vyřešit spoustu problémů třeba s cukajícím autem
len podotknem, ze je k tomu nutny aj tlakomer turba, kedze tlak paliva je priamo zavysly od tlaku v sani. Takze na to aby si vedel ci je momentalny tlak paliva spravny ho treba porovnat s momentalnym tlakom v sani
tlakoměr na turbo má snad každej, takže ten beru jako samozřejmost, moje defi dokonce umí ten rozdíl počítat sám :)

Napsal: 16.08.2006, 22:35
od doublejay
kenivruh píše:Mechanicke budiky do 100 PSI len mimo kabinu.
No, krome te fotky, co poslal swed (timto ho zdravim) mam namontovano neco podobneho na mereni tlaku oleje - je do 10baru (150psi). Jen je to o neco vetsi cerny budik :D Kdyz odsroubuju adapter z vany (mam to zapojene misto policajta na kontrolku mazani), muzu ho hned pripojit do palivove trasy. Membrana je hned na konci hadicky (pripomina to bowden).

Napsal: 17.08.2006, 08:43
od kenivruh
Ako vravim ina firma to mozno ma vyriesene inak, ale ten Autometer to je fakt obycajna hadicka cca 3 mm bez membrany. Ta je najskor az priamo v budiku.

Napsal: 17.08.2006, 10:14
od mikyc
ja uz jsem koupil ten z drift works . :)

diky vsem