Problem s trasenim volantu

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 25.04.2006, 11:24

jasne, lenze mne opticky vidiet, ako mi skace lave predne koleso v tychto rychlostiach. Neviem, mam pocit, ako by bolo uvolnene koleso...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 25.04.2006, 15:37

Mozna to jiz nekdo rikal, mozna je to blbost:

co kdyby to nahodou zpusobovalo opotrebene lozisko - prilis velka axialni vule :idea:

Nebo jeste me napadlo jestli nemuze byt problem s hornim uchytem tlumice. Mam na mysli takovou tu otocnou misku ve ktere je v gume zalite lozisko a v tom lozisku vsunuta pistnice tlumice. Tak treba ta guma muze byt potrhana nebo lozisko opotrebovane. Tento system uchyceni je na S13
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 25.04.2006, 22:04

ještě to může být vychozená miska v řízení, z které jde tyč na kulák, popř ten silentblok na řízení

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 28.04.2006, 15:42

Jsem nasel clanek s pobobnou tamatikou na SXOC.UK

http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.php?t=212298

zminuji tam ze tyto problemy by mohli zpusobovat nesoustredne (nesoustredne vuci ose napravy) podlozky pod kolama nebo pripadne necistoty mezi dosedaci plochou disku kola a kotouce.

Teda pokud jsem to dobre prelouskal :lol:
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 03.05.2006, 18:30

Problem s trasenim vyrieseny.
Riesenie bolo vo vymene pneuservisu. :twisted:
Na vyvazenych kolesach zistili nevyvazenost este cca 20g.

No a teraz ver profikom. Ty pred tym ma vecne natahovali, ze kolesa su vyvazene OK.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 03.05.2006, 20:43

přesně tohle jsem vysvětloval jednomu maníkovi na tuning foru, že jsou vyvažovačky a vyvažovačky a nedokázal to dlouho pochopit, než mu to trklo až jsem mu to vysvětlil polopatě

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 04.05.2006, 20:11

nizzmo píše:Problem s trasenim vyrieseny.
Riesenie bolo vo vymene pneuservisu. :twisted:
Na vyvazenych kolesach zistili nevyvazenost este cca 20g.

No a teraz ver profikom. Ty pred tym ma vecne natahovali, ze kolesa su vyvazene OK.
To mi neco pripomnelo. U nas otevreli loni na podzim jeden pneu servis a ja si tam nechal prezut gumy. Sledoval jsem co delaji ale ne moc dukladne a pak jsem sel zaplatit a ten typek kalkuluje kolik mu zacvakam a pak si vzpomene ze nevyvazil jedno kolo [-X

Nikdy vice do toho servisu uz nevkrocim :D

V jinem me zase zvedali auto za vyfuk :shock: Proste chces neco poradne, udelej si to sam. Clovek aby ti lidi v servisech nespustil ani na sekundu z očí :twisted: Tedy az na par profiku kterym kdyz date auto tak muzete v klidu spat.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

trepani

Příspěvek od Elviiis » 15.06.2006, 00:12

mam takovej dojem ze nam to dela snad vsem... Mne taky ale jen tak mezi 85 az 90 km/h a spise bych to vsazel na vyvazeni... ale netusim proc ale kdyz jedu trochu rychleji tak se mi vrti zadek a tlumice prutiny i silentbloky jsou ok... Nevite jestli by to mohli být pneu (výška nebo směs)??? good year Eagle touring 205/55v r16"???

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 15.06.2006, 09:10

zkus očistit dosedací plochy mezi nábojem kotoučem a kotoučem a kolem + koukni na kotouče jestli nejsou zvlněný

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo » 15.06.2006, 23:50

myslis aj v predu alebo iba v zadu lebo mne sa vrti tiez zadok pri vysej rychlosti ale s trasenim nemam problem

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 16.06.2006, 09:32

všude

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 16.06.2006, 12:06

Aco rameno a ten kulovej šroub co to drží není přihlej nedostalo kolo nákou ránu při jízdě

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 154 hostů