Stránka 2 z 3

Napsal: 17.01.2006, 17:26
od kenivruh
Je to presne na to co pise Piettro. Nie je to len na efekt, takze ziadna para:)

Napsal: 17.01.2006, 17:50
od Caizi
Ok..diky...kašlu na to...

ale jen tak me napada proc nepouziva nikdo z fora NOS?

Napsal: 17.01.2006, 17:52
od Gerox
co myslis? jednak je to drahe...ale hlavne je to total na p**u...

Napsal: 17.01.2006, 17:53
od Caizi
ja o tom nejak moc nevim ze...jen maximalne to ze to zveda vykon ale jake to ma zapory to fakt netusim (teda krom ceny a možná živtonosti motoru)..

Napsal: 17.01.2006, 21:54
od Kentoya
2x nos = 1 motor přibližně

Napsal: 17.01.2006, 22:00
od Caizi
Nechapu

Napsal: 17.01.2006, 22:08
od Kentoya
že dvakrát použiješ NOS a můžeš měnit motor popř převodovku, protože to na ten cirkus není stavěný

Napsal: 17.01.2006, 22:26
od Caizi
ok.. :lol: vis jak to se mnou je..na me musis polopaticky.. :wink:

Napsal: 12.02.2006, 09:58
od mikyc
Nekdo mi rikal ze nejde o zadny nos, ale o chlazeni dusikem..

Napsal: 12.02.2006, 11:16
od Caizi
mikyc píše:Nekdo mi rikal ze nejde o zadny nos, ale o chlazeni dusikem..
chlazení čeho? na intercooler je dusík moc studený nebo ne?

Napsal: 12.02.2006, 13:52
od raddy
uzasna debata :roll:

oxid dusny sa pouziva v dvoch variantach:
1, ostrekovanie IC zvonka na ochladenie IC
2, vstrekovanie do sania na priame zvysenie vykonu

Spravne davkovanyx oxid dusny nemusi vobec negativne ovplyvnit zivotnost motora, resp. ovplyni ju tak ako vykon zvyseny inymi metodami.
Oxid dusny je najefektivnejsia a najlacnejsia metoda zvysenia vykonu, pretoze ho zvysi len vtedy ked je to potrebne (sprint) a voci inym upravam na dosiahnutie toho isteho narastu vykonu je najlacnejsi.

Oxid dusny sa hojne vyuziva aj v nasich luhoch a hajoch (velmi sa mi pacil sprint Seat Leon TDI vs Modena, kde modena len smutne z dialky pozerala na ropaka).

A preco sa oxid dusny nepouziva medzi nasimi clenmi? Poziciam si parafrazu z filmu Samotari: Jo, nitro tady proste nema vybudovanou zadnou tradici :wink:

Takze asi tak.

Ak ma niekto zaujem o podrobnejsie informacie o pouziti oxidu dusneho, rad posluzim, ackoliv som ho sam nikdy nemal, mam pomerne bohate znalosti. 8)

P.S. a to ze tu nitro nikdo nema, nie je az tak uplne pravda, vyckajte do jari a budete prekvapeny 8)

Napsal: 12.02.2006, 14:08
od Kentoya
urcitě jsi o tom nacetl dost a je to přesně o tom co jsi napsal
""""Spravne davkovanyx oxid dusny nemusi vobec negativne ovplyvnit zivotnost motora, resp. ovplyni ju tak ako vykon zvyseny inymi metodami.""""""
není problém to přehnat a motor odjebat, až budu mít dostatečné informace o přesném poměru a nárůstu výkonu, začnu kázat neco jiného, ale co vím zatím tak v laických podmínkách to odesírá motor

napiš přesná info co máš, rád se přiučím

Napsal: 12.02.2006, 14:18
od raddy
Kentoya píše:""""Spravne davkovanyx oxid dusny nemusi vobec negativne ovplyvnit zivotnost motora, resp. ovplyni ju tak ako vykon zvyseny inymi metodami.""""""
není problém to přehnat a motor odjebat, až budu mít dostatečné informace o přesném poměru a nárůstu výkonu, začnu kázat neco jiného, ale co vím zatím tak v laických podmínkách to odesírá motor

napiš přesná info co máš, rád se přiučím
je to prene to iste ako nie je problem prehnat tlak turba, dokonca by som povedal ze je to menej nebezpecne.
totiz, tlak turba sa da prehnat uplne bez problemov a vsetci vieme co to znamena.

nitro je trochu odlisne. samozrejme, bavime sa o MOKROM nitre, kde sa pridava adekvatny pomer benzinu k oxidu dusnemu. Tym je zachovany optimalny pomer palivo/vzduch a nedochadza k detonaciam.
Ked si kupis seriozny hotovy kit, tak dostanes kalibrovane trysky pre benzin a nitro v stanovenych pomeroch pre dany narast vykonu.
Ostava uz len posledna otazka pred vyskusanim: zvladne moj motor narast napr. o 50k? A to je vsetko....
Nemusis sa starat o premapovanie riadiacej jednotky, o tlak turba, o velkost vstrekov atd. Proste zapnes nitro a dostanes z motora napr. tych 50k navyse A VELMI BEZPECNYM SPOSOBOM.

Napsal: 12.02.2006, 14:41
od blázen
jak se pohybuje cenově tahle uprava.. +-

Napsal: 12.02.2006, 14:49
od cornhollio
V-Eagle píše:
street.racer píše:Koukám tady je zase debata alá Brajen Érl Spylnr :lol:
"... tuňákovej toust bez kůrky!!" :violent2:

no jo tunaci tady se nic jinyho cekat neda
:lol: vsichni jezdej rovne a pak maj problem to udržet v jednou pruhu když odjizdej z križovatky :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: