Stránka 2 z 12

Napsal: 13.01.2006, 15:42
od Gerox
aha tak to som nepovedal nic... 8)

Napsal: 13.01.2006, 15:52
od blázen
300K na kolech to je skoro 400K na setrvaku? pěkne stado :shock:

Napsal: 13.01.2006, 15:59
od corkybell
To uz nemal byt taky problem s kovanymi piestami,ojnicami,riadiackou a turbom.Uvidime co nato povedia seriove striki, fuel pumpa,prevodovka,spojka....

Napsal: 13.01.2006, 16:01
od blázen
ty seriove věci ti nejspíš zustanou odloženy tam, kde odložiš seriove písty...
:wink:

Napsal: 13.01.2006, 16:02
od Martin_534
coby, řeknou ti aby si všechno vyměnil + přidal ještě programovatelnou nebo správně naprogramovanou řj

Napsal: 13.01.2006, 16:11
od corkybell
Diky chalani,potesili ste ma.S tou RJ je to najjednoduchsie.Moj partak je vyhradnim dovozcom RJ z Australie a ladil som s nim uz nejedno auto,takze viem,ze to nie je az taky velky problem ako sa moze zdat.Aj ked po pravde on sa s tym vie vyhrat a ja mu len sekundujem.RJ...perfektna vec.Bez toho by som sa do tuningu motora ani nepustal.Chiptuning je uplna p... .

Napsal: 13.01.2006, 16:12
od Gerox
corkybell píše:To uz nemal byt taky problem s kovanymi piestami,ojnicami,riadiackou a turbom.Uvidime co nato povedia seriove striki, fuel pumpa,prevodovka,spojka....
najprv zacnu nadavat striky typu : "co to po nas chces?"
pak pumpa: "ty si sa posral jak im mam dat tolko benzinu?"

a prevodovku a spojku nemusis riesit... :lol: :lol: :lol:

Napsal: 13.01.2006, 16:14
od Martin_534
co vozíte za jednotky a za kolik? :-)

jinak správně udělanej čiptuning udělá tu samou službu, akorát to nemá tak user friendly ovládání, viz třeba JEZovo auto,kteý má se seriovou jednotkou a jen s jeho čiptuningem cca 450rwhp 8)

Napsal: 13.01.2006, 16:17
od Gerox
Martin_534 píše:co vozíte za jednotky a za kolik? :-)

jinak správně udělanej čiptuning udělá tu samou službu, akorát to nemá tak user friendly ovládání, viz třeba JEZovo auto,kteý má se seriovou jednotkou a jen s jeho čiptuningem cca 450rwhp 8)
mno oni to v uk a nevimkde maji stejne naky divny auta...ze maj hordu psů na seriovym motoru... :lol: 8)

Napsal: 13.01.2006, 16:20
od corkybell
Gerox,to je vyhoda RJ,ze mi ukaze ako su natom striky a benzinova pumpa a si stacia roztocenej nadrzanej turbine a hned budeme vediet ako natom je.

Napsal: 13.01.2006, 16:24
od Gerox
to uz vieme ze na to nemaju...nemusis to testovat...seriovy palivovy system je u japoncu do 300 psů....vim o realnym prikladu v cechach kde to nevydrzalo ani 290... :?

takze s tim bych s velkou turbinou fakt neexperimentoval...vstriky su treba to je jasne...potazmo aj cerpadlo...ak chces investovat do velkej turbiny a spol...tak na tomto by si uz setrit nemal...tot moj nazor... 8)

Napsal: 13.01.2006, 16:25
od corkybell
Martine,vozime Autronici.Mas tam 3 modeli SMC,SM2,SM4.podrobnosti ohladne ceny sa daju dojednat,ale cirka sa pohybuju okolo 100000 Sk.Tych 450 koni na kolach si pisal o UK aute?Ak ano,tak jak kolega napisal tiez sa mi tie cisla moc nezdaju...naposledy nejaka Impreza 748 WHP tym padom kolko mala na motore.Podla mna nerealne,hlavne jak tam pisal tak so seriovou prevodovkou

Napsal: 13.01.2006, 16:25
od howado
No tak co je to za RJ :?:
Nebo je to tajný :D

Napsal: 13.01.2006, 16:28
od Martin_534
no 100k za jednotku nedám, čekal jsem že vozíte haltech nebo něco podobnýho :-)

450 bylo na uk autě, v evropě asi nikde výkonější auta nemaj

Napsal: 13.01.2006, 16:30
od corkybell
Gerox,to je jasne,ze by som natom nesetril a rad si dam od Vas poradit.Poznas niekoho kto ma brutalnejsie porobenu 200SX?