Blbečkové ... :)

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 02.01.2006, 12:22

No to je fakt síla,.. ale asi nejsme jediní blbečkové :lol: ,věděl sem,že je to magor, už podle obsahu toho co psal Street.racerovi,ale ještě to uveřejnit pro ostatní, to je fakt nářez,.. Omlouvám se všem blondýnkám,které sem kdy urazil,...existujou ještě blbější a najivnější individua :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 02.01.2006, 12:44

Kluci navrhuju tohle téma úplně ignorovat a nebavit se o něm.Představte si že ty sračky se rozjedou i tady.Úplně se mi zvedá žaludek a je mi na zvracení.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 02.01.2006, 13:12

len kopie z reakcii na ten ICQ rozhovor:

mashina: Ten rozhovou po ICQ má jako znamenat co? Nějaká nová móda vyjadřování nebo co?

To tady nechápe nikdo, ale hlavně že je mashina spokojenej, asi dávaj v Bohnicích na svátky propustku domů

Bohužel vás nepoteším....stále kvoká, stále kvoká....

Pozor, bude pecka:
mashina:
me bude vklidu stacit, kdyz tady ten rozhovor nekde zustane. Kazdej si muze udelat svuj obrazek a kazdej se muze projevit jak se mu zrovna chce. Nebo ne?

street racer:
mashina: A myslis si, ze je v poradku to udelat bez meho souhlasu?

mashina:
jo

street racer:
mashina: V tom případě jsi nemorální buran.

mashina:
a ty jsi stereofonni integrator

Tak to hovori za vsetko......snad som este v zivote necital tak stupidnu debatu :roll:

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 02.01.2006, 17:51

mikyc píše:sprinter: sr20de v zakladu s origo pistama neco pres 300hp. seen it done
tohle mne zajima...slo by vice info? dik. 8)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 02.01.2006, 22:38

Gerox píše:
mikyc píše:sprinter: sr20de v zakladu s origo pistama neco pres 300hp. seen it done
tohle mne zajima...slo by vice info? dik. 8)
no co uz o tom viac...2l atmo motor kludne moze zniest 300k pri zachovani spravneho managementu paliva a pridanim turba. Kvoli svojej vyssej kompresii staci pomerne nizky tlak turba a je to.....Kvalitny cip tuning to urcite zvladne, verim tomu....
Fakt staci ist na tie fora co tu boli spomenute, je tam viacero hotovych aplikacii.....

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 03.01.2006, 09:42

hmm...a to vsetko seriove vnitrky? NA motor v pohode znesie 300+? ako dlho? 8)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 03.01.2006, 10:57

Gerox píše:hmm...a to vsetko seriove vnitrky? NA motor v pohode znesie 300+? ako dlho? 8)
napisal som pri zachovani spravneho pal. managementu...to znamena ze tak velke vstreky ako budu potrebne.....
NA motor ma vacsinou rovnake diely (z pevnostneho hladiska, SR20D a 20DET maju rovnake ojnice, klukovku, blok atd) z pevnostneho hladiska ako preplnane verzie. 2l NA motory sa preplnenim bezne dostavaju na 300+k, na nete je vela hotovych aplikacii a vykon vychadza prave takyto.
Vyssia kompresia NA motorov poskytuje vyhodu vyssieho vykonu, ale je narocnejsia na spravne nastavenie dodavky paliva a predzapalu ako nizkokompresne turbo motory. Kompresia 8.5:1 na turbo motore sa da povazovat za pomerne dost konzervativnu, pri spravnom naladeni sa robia preplnane motory s kompresiou 10:1. Vyssia kompresia poskytuje lepsi vykon v nizkych otackach, vyssi vykon pri nizsom tlaku turba. Niektore NA motory su priam idealne ne prestavbu na preplnane pri zachovani seriovych vnuturnosti (snad okrem piestov-kovane, upravena kompresia)

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 03.01.2006, 11:05

hmm..rozumiem...diky...

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 03.01.2006, 20:58

raddy píše:
Gerox píše:hmm...a to vsetko seriove vnitrky? NA motor v pohode znesie 300+? ako dlho? 8)
napisal som pri zachovani spravneho pal. managementu...to znamena ze tak velke vstreky ako budu potrebne.....
NA motor ma vacsinou rovnake diely (z pevnostneho hladiska, SR20D a 20DET maju rovnake ojnice, klukovku, blok atd) z pevnostneho hladiska ako preplnane verzie. 2l NA motory sa preplnenim bezne dostavaju na 300+k, na nete je vela hotovych aplikacii a vykon vychadza prave takyto.
Vyssia kompresia NA motorov poskytuje vyhodu vyssieho vykonu, ale je narocnejsia na spravne nastavenie dodavky paliva a predzapalu ako nizkokompresne turbo motory. Kompresia 8.5:1 na turbo motore sa da povazovat za pomerne dost konzervativnu, pri spravnom naladeni sa robia preplnane motory s kompresiou 10:1. Vyssia kompresia poskytuje lepsi vykon v nizkych otackach, vyssi vykon pri nizsom tlaku turba. Niektore NA motory su priam idealne ne prestavbu na preplnane pri zachovani seriovych vnuturnosti (snad okrem piestov-kovane, upravena kompresia)
Trosku se pletes, SR20DE a SR20DET ma minimalne zcela jine pisty i ojnice. Nahore jsou pisty z NA, dole z turba.
Obrázek

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 03.01.2006, 21:57

ty ojnice mi přijdou skoro stejný :lol:

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 04.01.2006, 02:14

Martin_534 píše:ty ojnice mi přijdou skoro stejný :lol:
Podivej se na sirku horni a dolni ojnice, je tam opravdu veliky rozdil

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 04.01.2006, 08:52

ok, už mlčim, myslel sem, že je to úhlem focení, ale asi ne 8)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 04.01.2006, 09:54

akorát se spletl v popisu obrázku, napsal písty místo ojnice,ale to ten problem neřeši
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 04.01.2006, 10:35

pre porovnanie:
ojnice z 1.8l motora ca18det su odskusane do vykonu okolo 400k (viac ako 100% oproti seriovemu vykonu)
myslim ze tie z sr20de kludne vydrzia 300k....ale treba sa pozriet na fora kde sa tymto zaoberaju, mozeme len spekulovat.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 04.01.2006, 10:47

když už sme u toho a co vydržej pisty na CA18DET?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 110 hostů