Kratkodoby test spotreby

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 08.12.2005, 20:55

Tak to ja mam asi auto s nejvetsi spotrebou :-) Nechci kecat, ale moje dvoukilo se mnou najezdilo hooodne moc desitek tisic km 8)
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
howado
user
Příspěvky: 370
Registrován: 07.03.2005, 19:46
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od howado » 08.12.2005, 21:07

No já už s auti jezdim od října 2000 a najezdil jsem necelejch 130000km. No a spotřeba minimum 9l, maximum 14l. Normálně 10l +

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 08.12.2005, 22:14

Martin_534 píše:hynek kecá, ten toho najezdil relativně dost :-)
no a katany najel tak 80-100km :-(
no ve skutecnosti jsem najzedil s prvnim autem cca 1500km s druhym asi tak 30km a se tretim jsem nekde na 300km a ted jsem mu sebral motor :-)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 08.12.2005, 23:10

Katany píše:
Martin_534 píše:hynek kecá, ten toho najezdil relativně dost :-)
no a katany najel tak 80-100km :-(
no ve skutecnosti jsem najzedil s prvnim autem cca 1500km s druhym asi tak 30km a se tretim jsem nekde na 300km a ted jsem mu sebral motor :-)
tak to je slušný na 10l benzínu :wav:

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 09.12.2005, 00:06

jak se dostanete pod 10? to nelze :partyman: mě to žere cca 13,3 se spočítal když jedu klidně... ale možná je to tim že to je v Praze nebo tam mám něco blbě...
může mít na to vliv špatná poloha cass?

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 09.12.2005, 07:26

jel jsem Praha-Trnava-Praha cca 720km spotreba vychzela okolo 8,5 litru az jsem tomu nechtel verit a po dalnici sem jel tech 130 fakt sem cumel :shock:

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 09.12.2005, 08:39

Este sa doplnim ze pocas testu som na budiku mal stale podtlak -6 az 0. Pretlak ziadny ani rajcinovy :D.

Tak ako som jazdil pocas testu sa jazdit neda. Na spotrebu som si dvestovku urcite nekupil.
Nissan 200SX S13 1990

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 09.12.2005, 12:11

tamo píše:Este sa doplnim ze pocas testu som na budiku mal stale podtlak -6 az 0. Pretlak ziadny ani rajcinovy :D.

Tak ako som jazdil pocas testu sa jazdit neda. Na spotrebu som si dvestovku urcite nekupil.
Dovolím si oponovat.
Používám auto na ježdění do práce každý den a závodění mě po těch letech už přešlo.Já vím že to natřu komukoli z těch plácalů,co jedou ráno se mnou(jsou to pořád ty stejný auta) a oni to ví taky :D :D .
ALE:
Jezdím od 90 do 120 a při rozjezdu si nemyslím že mě podělá každá škodovka :evil: .Do boostu jdu při rozjezdu tak do 0-0,3 a při ustálené rychlosti co nejvíc v mínusu.A průměrnou mám 9,2l.Je ale fakt že T3jka při nule dá tolik vzduchu a takový výkon že škodárnu by musel hodně rozdráždit aby mě dostal-jestli vůbec.Myslím že porovnávat tady spotřebu je úplně zbytečné,maximálně informativní,ale co majitel,to jiný styl jízdy.
Zářný příklad je Idanow(8,5l) a Remo to stejné auto(13l).Jsem zvědav až se Remo vyřádí,jestli se dostane na Otovu spotřebu. :lol: :lol:
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 09.12.2005, 12:17

sprinter píše:
tamo píše:Este sa doplnim ze pocas testu som na budiku mal stale podtlak -6 az 0. Pretlak ziadny ani rajcinovy :D.

Tak ako som jazdil pocas testu sa jazdit neda. Na spotrebu som si dvestovku urcite nekupil.
Dovolím si oponovat.
Používám auto na ježdění do práce každý den a závodění mě po těch letech už přešlo.Já vím že to natřu komukoli z těch plácalů,co jedou ráno se mnou(jsou to pořád ty stejný auta) a oni to ví taky :D :D .
ALE:
Jezdím od 90 do 120 a při rozjezdu si nemyslím že mě podělá každá škodovka :evil: .Do boostu jdu při rozjezdu tak do 0-0,3 a při ustálené rychlosti co nejvíc v mínusu.A průměrnou mám 9,2l.Je ale fakt že T3jka při nule dá tolik vzduchu a takový výkon že škodárnu by musel hodně rozdráždit aby mě dostal-jestli vůbec.Myslím že porovnávat tady spotřebu je úplně zbytečné,maximálně informativní,ale co majitel,to jiný styl jízdy.
Zářný příklad je Idanow(8,5l) a Remo to stejné auto(13l).Jsem zvědav až se Remo vyřádí,jestli se dostane na Otovu spotřebu. :lol: :lol:
prave je mi ale divne ze oto bol schopny zajazdit taku spotrebu a ja nie, lebo si trufnem o sebe povedat ze som fakt majster pri normalnej jazde zajazdit super spotrebu co mi aj malokto veri za som taku zajazdil. je ale pravda ako som pisal ze som vyjazdil 1.5 nadrze a sem tam som sa aj pozabaval, cize tieto udaje nepovazujem za smerodajne a este aj fakt o skoromrtvom motore tej spotrebe urcite neprospel. takze som v klidku s vyskou spotreby. uvidime az bude ready na sezonu.
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 09.12.2005, 12:20

Zářný příklad je Idanow(8,5l) a Remo to stejné auto(13l).Jsem zvědav až se Remo vyřádí,jestli se dostane na Otovu spotřebu. :lol: :lol:
:lol: [/quote]
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 09.12.2005, 12:29

remo píše:
sprinter píše:
tamo píše:Este sa doplnim ze pocas testu som na budiku mal stale podtlak -6 az 0. Pretlak ziadny ani rajcinovy :D.

Tak ako som jazdil pocas testu sa jazdit neda. Na spotrebu som si dvestovku urcite nekupil.
Dovolím si oponovat.
Používám auto na ježdění do práce každý den a závodění mě po těch letech už přešlo.Já vím že to natřu komukoli z těch plácalů,co jedou ráno se mnou(jsou to pořád ty stejný auta) a oni to ví taky :D :D .
ALE:
Jezdím od 90 do 120 a při rozjezdu si nemyslím že mě podělá každá škodovka :evil: .Do boostu jdu při rozjezdu tak do 0-0,3 a při ustálené rychlosti co nejvíc v mínusu.A průměrnou mám 9,2l.Je ale fakt že T3jka při nule dá tolik vzduchu a takový výkon že škodárnu by musel hodně rozdráždit aby mě dostal-jestli vůbec.Myslím že porovnávat tady spotřebu je úplně zbytečné,maximálně informativní,ale co majitel,to jiný styl jízdy.
Zářný příklad je Idanow(8,5l) a Remo to stejné auto(13l).Jsem zvědav až se Remo vyřádí,jestli se dostane na Otovu spotřebu. :lol: :lol:
prave je mi ale divne ze oto bol schopny zajazdit taku spotrebu a ja nie, lebo si trufnem o sebe povedat ze som fakt majster pri normalnej jazde zajazdit super spotrebu co mi aj malokto veri za som taku zajazdil. je ale pravda ako som pisal ze som vyjazdil 1.5 nadrze a sem tam som sa aj pozabaval, cize tieto udaje nepovazujem za smerodajne a este aj fakt o skoromrtvom motore tej spotrebe urcite neprospel. takze som v klidku s vyskou spotreby. uvidime az bude ready na sezonu.
neboj remo, postupne sa naucis o 200sx vela veci, mimo ine aj jazdit s dobrou spotrebou :wink:

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 09.12.2005, 12:36

no to ja sa toho nebojim, teraz odpociva a tesi sa na klampiara a mechanika:)
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 02.01.2006, 22:32

Posledni vysledky testu spotreby: posledni 2 tankovani jsem bral do prazdne nadrze Shell V-Power Racing 100 za 33.90/l vc. DPH. To vychazi +/- na 29,5l/1000Kc. Za 2000Kc jsem ujel temer presne 600km (nejaka jednotka pres), rozhodne jsem nejezdil dalky po dalnici, ale spis 50:50 mesto:okresky u nas na Vysocine, ani jsem se nepokousel o nizkou spotrebu. Obcas si slapnu (pokud to stav silnice dovoli, minuly vikend to fakt neslo ani na chvilku), ale pres 5500ot. zatim nechodim, mam 5000km po g.o. To vychazi na krasnych 9.8/100 kombinovane spotreby. Uz predtim jsem pozoroval pokles o 1-1,5/100 pri pouziti tohoto benzinu, lze jezdit s lehkou nohou na nizsi otacky pri vyssim rychlostnim stupni (a samozrejme taky nemam detonace na plny tlak turba). Pri tankovani to vychazi zhruba o 4,5 l mene benzinu oproti BA-95, pokud by byla uspora 1.5l/100km, je to presne nulovy rozdil v ujete vzdalenosti za stejne prachy...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 02.01.2006, 23:37

mám podobnou zkušenost a proto skoro pořát tankuju želví pover rejsing :lol:

Uživatelský avatar
240SX
user
Příspěvky: 220
Registrován: 20.12.2005, 17:36
Bydliště: Frenštát p.R.

Příspěvek od 240SX » 03.01.2006, 06:51

Já u SX spotřebu neřesím. 8) 8) 8) 8) 8)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 122 hostů