cena dilu

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 09.12.2005, 18:26

proč by to bez něj nefungovalo?
jenom když se ti zavře klapka, tak natlačenej vzduch mezi klapkou a turbem se vrací přez turbo, váhu a filtr zpět do atmosféry

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 09.12.2005, 21:04

ok, takze vy (lidi s 200sx) si tam ted bov dokupujete, jo?

Jeste by me zajimalo co presne ovlada tu turbinu. Do toho turba je privedena voda, olej(pro olej jsou dve hadicky) a pak tam musi bejt neco co mu rika, kdy ze ma tlacit atd, ne? Mas chut mi to trochu objasnit?

A ten S-AFC (nebo emanage) je pripojenej mezi ecu a vahou vzduchu a funguje tak, ze dava ecu(komu cemu) zkresleny informace o vzduchu. Right?:)

jeste k tem vstrikum.. existuje lowport a hightport sr20de. Myslim, ze ja mam lowport:
http://daj.cz/p11_more/3motor.jpg
a 200sx je highport.. to teda budu potrebovat ty vstriky i s tim "prostredkem", ze?

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 09.12.2005, 21:49

chlape, covece, mozna mrkni nejdriv na google, nebo i na seznam a neco zjisti a precti o turbo mototrech ... bylo by silene zdlouhavy ti vysvetlovat jak vubec funguje turbo, co mu "rika" kdy tlacit a kdy ne (jsou to mimochodem vyfukove plyny). mozna ti to nekdo rad vysvetli ale ptas se na uplne zakladni veci ohledne turba o kterych je nate ctiva za by to jeden nespocital ... :roll: :wink:

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 09.12.2005, 22:08

mikyc píše:ok, takze vy (lidi s 200sx) si tam ted bov dokupujete, jo?

Jeste by me zajimalo co presne ovlada tu turbinu. Do toho turba je privedena voda, olej(pro olej jsou dve hadicky) a pak tam musi bejt neco co mu rika, kdy ze ma tlacit atd, ne? Mas chut mi to trochu objasnit?

A ten S-AFC (nebo emanage) je pripojenej mezi ecu a vahou vzduchu a funguje tak, ze dava ecu(komu cemu) zkresleny informace o vzduchu. Right?:)

jeste k tem vstrikum.. existuje lowport a hightport sr20de. Myslim, ze ja mam lowport:
http://daj.cz/p11_more/3motor.jpg
a 200sx je highport.. to teda budu potrebovat ty vstriky i s tim "prostredkem", ze?
nechci tě jakkoliv urazit, ale bude pro tebe lepší buď kompletně nastudovat základy, nebo nad ničím nepřemejšlet, koupit nějakej bolt-on turbokit a nechat si ho někde odbornou firmou namontovat a technický pozadí vůbec neřešit

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 09.12.2005, 22:18

Par odkazu (nejen pro mikyc):

neco o motorech obecne, ale turbomotory jsou tam zmineny taky:
http://www.mjauto.cz/newdocs/princip_motoru.htm

trochu teorie o turbech (v anglictine, ale s nazornymi obrazky):
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ch101.html

no a tohle by taky mohlo pomoct:
Obrázek
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 09.12.2005, 22:24

nechystam se to udelat v pokojiku u pocitace na koleni, snazim se najit vsechny mozny reseni. Nepotrebuju vedet jak presne co funguje, potrebuju vedet kde co za kolik sezenu a jestli to bude dohromady pasovat.
Jak rikam, ja nemam v planu delat to na koleni, hodlam to nekomu dat udelat. Urcite ale vis jak je tezky najit nekoho kdo by to vubec chtel, natoz aby o tom neco sam zjistil nebo sehnal. Precejenom v CR asi obycejnej sr20de v primere nikdo neboostoval.

moje zdroje jsou sr20forum.com a g20.net (g20 = US primera)

Odtud vim ze to jde. Existuje spousta moznosti, ale nejlepsi(nejlevnejsi) je asi tato:

gtir svody
s14 t28
s14 injectors

jwt ecu nebo emanage

s jwt to ma byt naprosto bezproblemovy a plug and play reseni (teda kdyz neberu intercooler, dolni trubky k vyfuku atd.
neni potreba menit zadny pisty, vacky.. proste zadny interni casti motoru.. akorat spojku a vejfuk

Chapu, ze kazdyho sere odpovidat na lamersky otazky, ale najit neco uzitecnyho na ceskych forech skoro nejde. (teda aspon na primeru) A kazdej dokaze akorat kritizovat,machrovat nebo hledat veci proc je to nahovno.

Ja jsem se zacal takle debilne ptat, protoze mi martin pekne ochotne odpovidal... :)

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 09.12.2005, 22:41

The W turbo that I have is exactly like this one:
http://www.g20.net/gallery/data/500...et_Pics_031.jpg, and I'll include:
1. W (Avenir) Garrett T25 Turbocharger
2. W (Avenir) Turbo Manifold
3. W (Avenir) Turbo heatshield
4. W (Avenir) Manifold heatshield
5. W (Avenir) Water and Oil Lines
6. W (Avenir) Up pipe
7. W (Avenir) Downpipe (or turbo exhaust)
8. W (Avenir) Injectors (370cc) and W (Avenir) fuel pressure in W (Avenir) fuel rail.
9. W (Avenir) OEM BOV/RV

Again, this is used from a Nissan Avenir SR20DET engine imported from Japan.

$850.00 plus shipping and I'll cuote you shipping in different companies (FedEx, Ups etc. etc.) so It will be shipped in your best interest.
pokud bych koupil tohle, budu potrebovat jen jwt ecu nebo ten greddy emanage. Tohle rikaji lidi na g20.net a sr20forum.com. Precetl jsem toho na tehle forech hodne, verim tomu na 100%. Skoro jsem si ten "kit" uz objednal, ale pak jsem si rekl a zjistil, ze pouzit dily z S14 by mohlo byt levnejsi a i vhodnejsi. >> kvuli T28

(kouknete na ten BOV u avenira. kvuli tomu jsem myslel, ze i s14 sr20det by mel mit bov)


A diky moc za vas cas! Chapu ze kazdej ma svoji praci a svoje starosti. ALE kdyz mi zaridis naturbovani auta, ja ti zaridim pc v aute:))
just joke

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 10.12.2005, 04:14

čeče asi bude nejednodušší si něco o přeplnovanych motorech nejdřive přečist, objasni se ti podstata turba,BOV a dalšich věci, nechat siněco postavit a nic o tom nevědět neni asi dobrá cesta :wink:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 10.12.2005, 08:41

ještě doplnim, že pokud nesnížiš kompresy bude i ta T25 zbytečně velká, protože jestli zafouká na 1b, tak se ti motor rozletí na 1000 kousků

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 10.12.2005, 09:14

Kompresi mam bud 9.5:1 nebo 10.0:1. (9.5:1 by byla optimalnejsi?)
10.1 tuned right @8psi will spank a bb @14..seen it done
jwt ecu is a great baseline ecu--trouble free piggy back system
if the bb ecu is made in obd-2,an afc will help u tune it
dam wish my g had an onbard computer system like that
.. on mluvi o T25 z bluebirda. To ma byt typ journal bearing. Ta t28 je ball bearing - kulickovy lozisko?
right?:)

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 10.12.2005, 10:39

ja sem si chtel a casem furt chci si koupit primeru tak jsem koukal jak tomu nahonit koniky, ale az k turbo kitu jsem se nedostal (cena)
ale videl jsem primeru P10 s 230konema :wink: a to by mi sakra stacilo nevim ale jak toho dosahl jen jsem videl graf z mereni na brzde
primera GT ma 150 koni v zakladu tak na tech 200 by to snad nemusel bejt takovej problem :D

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 12.12.2005, 11:17

mrkevvzime píše:primera GT ma 150 koni v zakladu tak na tech 200 by to snad nemusel bejt takovej problem :D
Tak na to zapomeň.Ladit atmosféru je něco jinýho jak turbo.Uvědom si že turba jsou vždycky přidušený kvůli životnosti a dalším stokrát tady omílanejm věcem.Takže ti stačí jen nechat motor dýchat(filtr,výfuk,FMIC) a pár koní navíc máš prakticky bez práce.Navíc si uvědom že náš obsah turbo je zhruba 3litry atmosféra.
Primera má 2l a GT je už trochu naladěná(mám pocit že nejsilnější verze obyč. má jen 120Ps).Když vezmeš že 30Ps už vytáhla fabrika,nemyslím že zbývajících 50 který ty chceš bude taková sranda.Přirovnal bych to asi k takovému úsilí,jako vytáhnout z našeho mot. 100koní.A i to je možná snazší.Ale možná se pletu.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 12.12.2005, 11:53

opravdova primera GT, ne ze si to tam nekdo nalepi ma 110kw tj 149,6hp
pak byl i 2litr kterej mej 96kw tj 130,5 hp, ale to neni GT!!! ver mi dlouho jsem ji chtel tak jsem si to okoukaval

jo a moje druhy auto je forman posledni verze s karbecem :) poladenej z 43kw na 63kw coz je dost % 8) (delal mi to motor-excel jsou hodne dobry muzu doporucit ) takze kdyz se to umi tak to jde. Jasny, ze to nebude tak jednoduchy jako u turba, ale urcite by se to k tem 200 konikum mohlo aspon priblizit

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 13.12.2005, 22:17

Týjo tak si dej Turbo do Henlaina a budeš 1* :lol:

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 28.12.2005, 23:27

Je videt ze tomu kluci taky moc nerozumite

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 126 hostů