Tatra V8 swap :)

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 01.08.2005, 09:25

.. je to zajímavej nápad, ale vsadil bych se, že to bude mít tragický následky na vyvážení auta.. z předchozího nastavení 48/52 to bude 20/80.. :D :shock:
.. a to neni dobrý..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 01.08.2005, 09:59

Motor v kufru :shock: tak to je vopravdu nářez :lol:
Naposledy upravil(a) Conrad dne 01.08.2005, 10:09, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 01.08.2005, 10:05

no možná by to mohlo bejt zajímavý auto na driftování, ale rozhodně bych to nekoupil :-)
je to šílenej bastl

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 01.08.2005, 10:09

Martin_534 píše:no možná by to mohlo bejt zajímavý auto na driftování, ale rozhodně bych to nekoupil :-)
je to šílenej bastl
.. zase na druhou stranu ta nejtěžší část už je hotová.. teď zbejvá jen udělat z toho pěkný a do detailu dotažený auto..

btw - fakt hodně mě pobavila hláška o STK.. :D :D .. neumím si představit, že by byl V8 z 613ky schválenej motor pro S13ku a že by to auto dostalo ofiko techničák.. :D
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 01.08.2005, 10:18

To jo, ale vzhledem k tý práci bych tam osobně bouchnul něco lepšího ;) /Např ze Supry/.... nezdá se mi to jako super motor :( Spousta práce a že by to bylo lepší než výchozí stav se mi nechce věřit :cry:, ale to by pak zase nebylo za 50 :twisted:

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 01.08.2005, 10:33

Conrad píše:To jo, ale vzhledem k tý práci bych tam osobně bouchnul něco lepšího ;) /Např ze Supry/.... nezdá se mi to jako super motor :( Spousta práce a že by to bylo lepší než výchozí stav se mi nechce věřit :cry:, ale to by pak zase nebylo za 50 :twisted:
.. no neblázni! tatrováckej V8 je fantastickej motor a s autem, který váží o polovinu míň než 613ka to musí jet jako kráva.. aneb jak říká Marauder: koně prodávají auta, krouťák vyhrává závody.. :wink:
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 01.08.2005, 10:37

jo jenže parametry tatrovácký V8 jsou 121kw/270nM což je více než málo, ale zase ten zátah v nízkech otáčkách ... :-)

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 01.08.2005, 11:13

Martin_534 píše:jo jenže parametry tatrovácký V8 jsou 121kw/270nM což je více než málo, ale zase ten zátah v nízkech otáčkách ... :-)
.. to je sice pravda, ale každej karburátor jde krásně upravit.. :wink:
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 01.08.2005, 11:16

No stačí všimnout těch závodních vaček ... pročpak by je tam asi dával ...kdyby to jelo jako kráva :twisted: Jinak souhlas že jde upravit udajně s ním jezdí autokros a maji tam výkony kolem 350 - 400k, ale to bude asi překopanej dost brutálně :shock:

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 01.08.2005, 11:46

Martin_534 píše:jo jenže parametry tatrovácký V8 jsou 121kw/270nM což je více než málo, ale zase ten zátah v nízkech otáčkách ... :-)
+
Díky motoru V8 0 objemu 3,5 I a výkonu 123 kW dosahovala Tatra 613-3 s pohotovostní hmotností 1690 kg největší rychlosti 190 km/h (teoretická maximální rychlost je však mnohem vyšší, až 240 km/h), z 0 na 100 km dokázala zrychlit za 11,4 s a v trojkombinaci spotřeby (90/120 km/h a město) vykazovala hodnoty 10,6/12,8 a 16,2 I na 100 km. V téhle podobě se Tatra 613-3 dožila přelomového roku 1989...

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 01.08.2005, 12:01

Conrad píše:No stačí všimnout těch závodních vaček ... pročpak by je tam asi dával ...kdyby to jelo jako kráva :twisted: Jinak souhlas že jde upravit udajně s ním jezdí autokros a maji tam výkony kolem 350 - 400k, ale to bude asi překopanej dost brutálně :shock:
jo překopat se ten motor dá dost slušně....:o) třeba se použil v českém Tatra MTX sporťáku:
Motor 3.5 L: motor Tatra 613 V8 s rozvodem DOHC, objem 3495 cm?, vrtání 85 mm a zdvih 77 mm, výkon 240 kW (327 koní) při 7000 ot/min. Pětistupňová převodovka, vnější rozměry 4600x1980x1170 mm, hmotnost 1350 kg, max. rychlost 265 km/h a zrychlení na stovku za 5,6 s.
to už je docela kalup myslím. A převrtávali ho ještě na 3.9L :D
Podle mě super základ. ALe toho uložení vzadu bych se bál.Jo kdyby tam nechal ten maník motor i vepředu a sladil ty motory jako dvoumotorovou bestii tak by to byl teprv kalup :D
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 01.08.2005, 19:09

Martin_534 píše:no tak to je brutální - motor v zadu :-)
Tak to je huste, to by jsem si chtel pujcit a jet s tim u nas na technickou, delat jako ze je to moje :) Rad bych videl jak by se tvaril ten technik co me minule prudil u technicke tim, ze se snazil asi 5 minut najit kde je na motoru napsany typ - CA18DET...........stejne to nenasel a se slovy:
Priste vemte s sebou manual at to muzeme najit. Ten clovek je znamy svou prisnosti pri kontrolach.

Moc bych chtel videt jak by se tvaril na ten motor v zadu. Dokazu si to zive predstavit........jak by zase hledal 5 minut to oznaceni motoru pod predni kapotou a po te by prisel se slovy kde mate motor??? Pujcte me prosim ten manual k autu. :D :D :D
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 01.08.2005, 20:36

technická je v poho mi by to prošlo :wink: :lol:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo » 02.08.2005, 21:37

Já myslím že na drifty by to asi nebylo,tak možná na lítání z trati prdelí napřed :D Ale na sprint...

Uživatelský avatar
Mario
user
Příspěvky: 300
Registrován: 17.01.2006, 14:01
Bydliště: uherské hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mario » 22.11.2006, 21:14

na drifty asi tezkoooo, zajimali by me jizdni vlastnosti :o) krome smeru primeho :o)
240SX S14 KA24DE- SOLD!
nyní 350Z s turbokompresorem
http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php?t=2382

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 89 hostů