Stránka 2 z 3

Re: Bee-R syle Rev Limiter

Napsal: 21.10.2012, 15:47
od mara_m
a ty odstavis uplne vstriky ? stejnak ti jednou za nakej cyklus musej vstriknout palivo a neverim ze vten danej okamzik to bude gut ale zkusi si sam zmerit AFR

jinak k prvni vete motor vstrikuje palivo kdyz je saci zavrenej a na valci probiha expanze

Re: Bee-R syle Rev Limiter

Napsal: 21.10.2012, 16:10
od buky300zx
No afr ti ukazuje chudobnu zmes asi preto ze ti ide raz benzin a potom len vzduch,ci?

Re: Bee-R syle Rev Limiter

Napsal: 21.10.2012, 16:20
od mara_m
nevim ale kdyz podrzis par minut motor v omezovaci propalis pist

Re: Bee-R syle Rev Limiter

Napsal: 21.10.2012, 16:52
od Trinom
u jednobodu bych tomu i věřil, ale u vícebodu to je divné. Jen mi trošku nejde do hlavy, proč se vstřik otvírá v expanzi a ne při sání. Máte někdo nějaké vysvětlení?
Nechci nijak zpochybňovat tvoje tvrzení, žil jsem celou dobu v domnění, že to je, tak jak jsem psal. Případně to někdy můžu ověřit osciloskopem.

Re: Bee-R syle Rev Limiter

Napsal: 21.10.2012, 17:06
od mara_m
kvuli promichani smesi

a u vicebodu to taky funguje pac to vypina zapina a nejde tam tolik paliva kolik ma

Re: Bee-R syle Rev Limiter

Napsal: 21.10.2012, 18:04
od Fil
Expanze? Mám za to, že při sání jak píše Trinom, případně na zavřený ventil(těsně před jeho otevřením) ale v době kdy je ve válci výfuk..?

Re: Bee-R syle Rev Limiter

Napsal: 21.10.2012, 18:05
od mara_m
zacina to na konci expanze takze na prelomu expanze vyfuk

Re: Bee-R syle Rev Limiter

Napsal: 21.10.2012, 18:07
od mara_m
vem si 7000 otacek za 1 min to mas 116 otacek za 1 sec a mas nakou dobu vstriku atd

Re: Bee-R syle Rev Limiter

Napsal: 21.10.2012, 18:27
od Fil
A nemotáme teď dokupy dvě věci?

1. to kdy dá ECU povel k provedení vstřiku (to může být jak píšeš klidně při expanzi nebo jindy podle toho co ji "řeknou" čidla a napětí na baterce atd... A 2. to kdy skutečne začne proudit palovo ze vstřiku (reakční doba, doba od začátku otevření do úplného otevření atd...) tedy spoždění s kterým Ecu počítá a signál dáva s takovým předstihem, aby to vyšlo tak jak jsem psal v předchozím postu?

Edit:

"a u vicebodu to taky funguje pac to vypina zapina a nejde tam tolik paliva kolik ma"

Nevím, nemám to nijak podloženo, ale nevěřím, že by jednotka byla schopna dávkovat jen část požadované dávky, podle mě ji tam prostě buď dá nebo nedá...

Re: Bee-R syle Rev Limiter

Napsal: 21.10.2012, 18:43
od mara_m
kdyz to vstrikuje palivo ventil je zavrenej

Re: Bee-R syle Rev Limiter

Napsal: 21.10.2012, 18:45
od mara_m
Fil píše:A nemotáme teď dokupy dvě věci?

1. to kdy dá ECU povel k provedení vstřiku (to může být jak píšeš klidně při expanzi nebo jindy podle toho co ji "řeknou" čidla a napětí na baterce atd... A 2. to kdy skutečne začne proudit palovo ze vstřiku (reakční doba, doba od začátku otevření do úplného otevření atd...) tedy spoždění s kterým Ecu počítá a signál dáva s takovým předstihem, aby to vyšlo tak jak jsem psal v předchozím postu?

Edit:

"a u vicebodu to taky funguje pac to vypina zapina a nejde tam tolik paliva kolik ma"

Nevím, nemám to nijak podloženo, ale nevěřím, že by jednotka byla schopna dávkovat jen část požadované dávky, podle mě ji tam prostě buď dá nebo nedá...
ano da nebo neda ale mas tam daleko vice vzduchu

Re: Bee-R syle Rev Limiter

Napsal: 21.10.2012, 18:47
od Trinom
ale vzduch sám o sobě není problém. opravdu myslíš, že ta směs je schopná cestovat proti proudu vzduchu nějak významně?

Re: Bee-R syle Rev Limiter

Napsal: 21.10.2012, 18:48
od mara_m
jeste dodam ze je moznost ze se pletu nerikam ze vim vse na 100% lepsi bude kdyz se ktomu vyjadri nekdo vice znalej :wink:

Re: Bee-R syle Rev Limiter

Napsal: 21.10.2012, 18:52
od Trinom
no pokud by byla nějaká možnost, jsem ochotnej to s někým změřit osciloskopem. Na svojem autě to změřit nemůžu, protože má zdvojené vstřiky (první a druhej je na jedný větvi a třetí a čtvrtej na druhý).

Re: Bee-R syle Rev Limiter

Napsal: 21.10.2012, 19:20
od Fil
mara_m píše:ano da nebo neda ale mas tam daleko vice vzduchu


Dobře, ale ten vzduch je přece změřený a ecu o něm ví, jedinné co mě napadá je, že by díky výpadku vstřiku mohl být lépe vypláchnutý válec protože by nově vstříknutá/nasátá směs nebyla kontaminovaná zbytky spalin předchozího cyklu, protože ten by vlastně neproběhl to by ale podle mě neměl být problém co se týče AFR ale problém pro předstih jelikož nekontaminovaná směs bude hořet rychleji/tepleji a to by nakonec mohl být ten problém upálených pístů po několika minutách v tomto režimu?