Stránka 8 z 12

Napsal: 17.01.2006, 15:26
od Martin_534
corkybell píše:Martine,tak to je odvaha,ale mas moj obdiv sa pustat do nieco takeho pokial si to este nevidel robit.Hlavne sa priprav na poriadnu paletu penazi ohladne veci a snimacov,kt.budes nato potrebovat.Nekonecny pribeh.Hlavne ked sa nedari
no kamarád už 3 auta s haltechem postavil a jezděj, takže spoléhám na jeho pomoc 8)
ale jak říkám, je to daleká budoucnost

Napsal: 17.01.2006, 15:29
od corkybell
To je na nezaplatenie ked ti moze niekto s tym pomoct a poradit.Cista alchimia,ale stoji to zato...casom uvidis

Napsal: 17.01.2006, 15:30
od Martin_534
corkybell píše:Raddy objasni mi prosim ta co najviac o tom cipe.Zaujima ma to.A co ked das Externy WG?Dokaze si s nim poradit?
z hlediska s13 v tm není problém, protože jednotka wg neovládá a ani žádným způsobem nemá žádnej signál o tlaku jaký turbo tlačí
s 14 má nějakou zpětnou vazbu, ale asi s tím taky nebude problém

u s13 ovládáme wg boost controllerem a tomu je jedno jakou wg ovládá, vždyť obě fungujou na stejném principu 8)

Napsal: 17.01.2006, 15:31
od raddy
corkybell píše:Raddy objasni mi prosim ta co najviac o tom cipe.Zaujima ma to.A co ked das Externy WG?Dokaze si s nim poradit?
Corky, este raz: cip nema nic spolocne s ovladanim wastegate, ci uz internej alebo externej (na S13 alebo S14). Cize ma vobec nezujima aka wastegate je instalovana. Pre mna je wastegate (akakolvek) len nastroj na nastavenie max. tlaku turba, nic viac.

Co konkretne chces o cipe vediet? Napisal som tu obsiahly clanok na tuto tematiku, skus si ho najst cez vyhladavanie, mozno bude na starsom fore (to co je do roku 2004)

Napsal: 17.01.2006, 15:49
od Hynek
tak doufam že už je tadle 8 stránková debata u konce, 90% z nás na prog.jednotku a na nastavení na brzdě nemá a ani to nepotřebuje.

radši napiš Corky o tý lancii a mazdě jak si psal nazačátku za kolik má 400m atd. příde mi to skoro neuvěřitelný jaký jsou na slovensku ďábli
tady si nikdo k 10s na 400m ani nečuchne :) nejlepší letošní časy jsou v Mimoni 11,62 4litr Cobra s kompresorem

Napsal: 17.01.2006, 16:12
od nizzmo
Tu je jeniny vysledok sprintu, ktory som videl s tou Mazdou v Hubiciach 2004. Vtedy chlap tvrdil, ze ma cca 550 - 600 koni.
Bol vtedy 5-ty.
http://www.tuningklub.sk/ext_html/H2004 ... olutne.htm

(Na ten udaj o vykone sa nepozerajte, chlap pri registracii udal asi seriovy, ale je to ona, pamatam sa na ten zraz)

Napsal: 17.01.2006, 16:17
od corkybell
Nizzmak a videl si ten sprint,alebo pozeras len na cas???Inac je to ta Mazda o ktorej hovorim ja

Napsal: 17.01.2006, 16:21
od Martin_534
ty časy jsou extrémně špatný, kdo ví jak to měřili

Napsal: 17.01.2006, 16:22
od Martin_534
jinak bych řekl, že je to vcelku plodná debata, a nevidím důvod v ní končit, komu se to nechce číst a nebo na to nemá čas, ať to nečte 8)

Napsal: 17.01.2006, 16:28
od corkybell
Merali to ako sa im chcelo,hlavne,ze zvitazil ten co dal sponzorske tym buznam od TKS na cele s Civom.Hubice=shit.Tento rok ide na sprint a uvidime kde je pravda.Nizzmak nebol si aj na zraze v Nitre,kde protisebe stali Mazda a Mitsu Evo7???Dostal srat o 3 auta a to na trati co nema ani 400 metrov a to Rado tvrdil ako ma 500 koni v aute

Napsal: 17.01.2006, 16:34
od corkybell
Hynek snazim sa to dat co najskor do compu,ale mam totalnu sunku comp a nejde mi prehrat ani niektore videa.Ale urcite som dam nech si ludia spravia sami usudok o Mazde a co sa tyka Lancie aj to chcem tento tyzden cele vybavit a dat sem fotku.Pokial si dobre pamatam tak Lancia mala 400 za 8.66 sekund a Mazda sa tento rok chysta pod 10 sekund.Zatial co sme zmerali sukromne tak mala 10.86 pri 2.0bar,ale ide s vyssie a bude fukat 2.5bar..len dufam,ze vsetko vydrzi pokope

Napsal: 17.01.2006, 16:40
od kenivruh
Sa pridam do tej debaty o RJ. Mozno niekto z vas o tom vie, ale aj AEM vyraba programovatelnu RJ priamo pre 200sx ca18det. http://wrsmotorsports.com/category/3

1989-1993 180SX Nissan 180SX 89-93 CA18DET M/T Only w/UEGO 30-1622U 1999.95
1989-1993 180SX Nissan 180SX 89-93 CA18DET M/T Only 30-1622 1679.95

Mozno je drahsia ako Haltech, ale nemusi sa uplne od znova programovat, kedze je dostupny subor pre nas motor. Jednotku len staci priamo vymenit za sucasnu RJ. To UEGO je aj s wideband A/F metrom pre lepsie nastavenie motora.

Na ich stranke (http://www.aempower.com/product_ems.asp) je aj demo programu, ktory sluzi na programovanie, takze si to mozete pozriet, je tam toho pozehnane na nastavenie.

Napsal: 17.01.2006, 16:43
od corkybell
Raddy neporadis mi aky benzin mam davat do auta??? :-))))))) Myslim,ze tebe zachvilku zakazu chodit na TKS,ale bolo to cool napisane :-)))))

Napsal: 17.01.2006, 17:35
od Gerox
co viem jak tak u S14 je boost ovladany ECU...cize vo vasej reci chipom...jedine co sa tuna robi ze sa to roznymi BC ochcava...a pak to dopadava tak jak to dopadava... :?

...zase si vezmem priklad od tomei...(prosim nekomentujte..:)) ich jednotky sa stavia podla specifikacie motoru...proste im napises presny typ vstrekov, turbinu, tlak, atd...a oni podle ich letitych zkusenosti ti tu jednotku naprogramuju...(osobne by som to videl ze ti len do nej nahraju uz davno hotovy soft)...

...pri tech spec na ich strankach sa docitas tohoto:

Below is the list of ECU modification included in TOMEI ECU


1、Eliminate top speed limiter
2、Shift rev limiter timing
3、Eliminate boost limiter
4、Modification of fuel correction map and Ignition map
5、Change quorum (k)
6、Change lattice of the map (RPM, injection time)
7、Modify every correction points


link pre pripadnych zaujemcov...:

http://www.tomei-p.co.jp/_2003web-catal ... _rset.html

Napsal: 17.01.2006, 17:59
od raddy
V S14 NIE JE TLAK TURBA OVLADANY ECU. Jedina na 1. prev. stupni je restriktorom obmedzeny max. tlak kvoli trakcii.

Vlado Kucera ma tlak turba v S14 ovladany manualnym boost controllerom...