Stránka 8 z 11

Re: Levné polosliky

Napsal: 19.01.2011, 18:01
od adner
tak kde je mají ?

Re: Levné polosliky

Napsal: 19.01.2011, 18:41
od Fire
Na druhej pokus mi je dodali z toho eshopu co jsem ti prvně posílal : http://www.skveleceny.cz , cena ale místo 1800 byla 2000,- s dph. Potom jsem je ještě sehnal kousek ode mne v pneushopu http://pneuhulin.cz/ tam je ale měli dražší 2450,- bez dph, s tím že to prodaj i bez dokladu...

Re: Levné polosliky

Napsal: 07.02.2011, 17:40
od vmille
Objednany 4ks http://www.pneunet.cz/pneu/14086/regal- ... 4-W-letni/ dosli do 3 dnu.
Pro velky zajem objenany dalsi 4ks
Guma ma pekne tvrdou bocnici, zatim se jevi dobre.

Re: Levné polosliky

Napsal: 07.02.2011, 17:45
od Petr.S14
mám asi 3 páry slicků na prodej.. Matador, pirelli a nevim jaké jsou ty poslední, 18ctky.. myslim že 200/65..

Re: Levné polosliky

Napsal: 07.02.2011, 22:16
od pablo
vmille píše:Je to tak levne gumy drzi taky dobre. Jak uz jsem psal jsou stavene na silnice ne okruh, Peca jel Nankangy na okruhu, jasne ze se prehrivaji, tvar desenu taky neni vhodny. Kdyz zkousel s Nankangama driftovat na parkovisti (5°C) nemohl to utrhnout.
Rad dam penize za levne nove Nankangy Kendy Federaly, na silnici si uziji stejnou zabavu jak s 888 za 25000Kc, vim ze jsou dobre ale nejsem zavodnik abych je vyuzil. Na kruh je pak lepsi mit sadu slicku.

adner: neni divocina mit na predku poloslicky (Regaly) a v zadu normal sportovni gumy Falken Nankang? Uz jsi to tak jezdil? Chova se auto s takovou kombinaci auto vyrovnane?
nsII driftoval sem na nich na predu celkem slusny a kdyz sem je nazul na zadek drzeli pjekne aj se s nimi dobre zrychlovalo i dobre dymili ale moc nevydrzeli se vytrhali
ja chcem obuvat federali 595rs nejel sem jeste na nich ale kluci je obuvaj na predky nevedy si je vynachvalit a poznam jedince ktery dokonce je nazuvaju aj na zadek a bokuji s nima

Re: Levné polosliky

Napsal: 07.02.2011, 22:29
od pablo
adner píše:
Peca píše:Budu letos poprvé zkoušet čisté slicky, mám měkké yokohamy tak snad budu schopný je zahřát.

Rendo neměl bys nějaké rady co je vhodné upravit na autě (podvozku) před nahozením sliků? Myslím z hlediska větší zátěže (takže PUR siláče...co dál?), ale i nastavení podvozku (větší odklony? ..)
dej si vzpěry mezi hrnce a tím nemyslím do kuchyně.auto co nejníž,odklony vpředu 5-6 st,vzadu 4-5,vzadu sbíhavost 3-4 mm,vpředu 0-2 mm rozbíhavost ...ovšem vem na vědomí,že autor výše zmíněných údajů nenese žádnou odpovědnost za tvůj případný výmaz :) na silnici se s těmito hodnotami jezdit nedá..
skus si posunout jeste predni kolesa vic dopredu a mas vymazlene nastaveni na okruh

Re: Levné polosliky

Napsal: 16.05.2011, 22:40
od adner
R888.jpg
regal racer.jpg
falken FK 452.jpg
R888 a Regal přibližně stejný performance na okruhu,Toyo má drobnou výhodu v tom,že začíná držet už od asi 50 st,Regal cca 60-65.Na zatížené nápravě bez větších problémů,na nezatížené (bez náhonu,či motoru)k ničemu,nikdo to nezahřeje (možná v tropech)...Tady se nabízí jediná varianta,použití té nejměkčí směsi,ta se ale standardně nedodává.Velmi příjemně mne překvapila pneu Falken FK 452,na první omak zcela běžná guma ale po zahřátí lepší než T i R,její vlastnosti se hodně blíží slicku (ne nadarmo u ní píšou ultra high performance japanese tires).Má velkou výhodu v tom,že funguje už od nízkých teplot (ideální na silnici),ve vysokých to nejspíš bude horší (při 30 stupních vozovky vynikající)...bývá k dostání i ve velkých rozměrech za velmi pěkné peníze...tlak pneu na okruhu je potřeba podstatně snížit (cca 1,5-1,8 atm) podle zatížení a teploty,jinak jsou totálně nefunkční (kloužou jako prase)...
Na silnici jsou studené semislicky horší než než slušná běžná pneu...
Gumu je potřeba vybírat podle dosažené teploty při daném užití aby se pohybovala v předepsaném rozsahu,jinak jsou to špatně vynaložené prostředky...univerzál na všechno neexistuje :wink:

Re: Levné polosliky

Napsal: 16.05.2011, 23:16
od vmille
Dekujeme za pekny test pane :)
jake byly rozmery jednotlivych testovanych gum?

Re: Levné polosliky

Napsal: 17.05.2011, 00:29
od Svobda
Parada ja se bojim u tich mejch TOYO ROAD pro vice upoustet kvuli bocnici. Je fakt ze minule jsem driftoval zatacky i s primerou a ono ejhle na zadku 2.3 tlak . Ufoukal jsem a OK . Musim vyzkouset nekdy poradne ufoukat co tahle guma bude delat .

Jinam ma nekdo zkusenosti s Kumho ecsta ? Slysel jsme na ne celkem chvalu nekdo nadavky ,ale nevim jsou taky za pekne prachy http://www.pro-pneu.cz/7476-kumho-ecsta ... letni.html ,ale radsi verim japan

Jeste pekne fugovali na kamosovo primce bfgoodrich-g-force-profiler
,ale falken asi jistota za ty prachy

Napsal: 17.05.2011, 00:35
od Igor
A co Yokohamy,zkušenosti s touto pneu??

Re: Levné polosliky

Napsal: 17.05.2011, 00:44
od Igor
YOKOHAMA S.DRIVE AS01 je letní směrová pneumatika v provedení High Performance, která je určena pro sportovní a luxusní vozy. Tvar dezénu zajišťuje extrémní přilnavost ve vysokých rychlostech i při prudkém zatáčení a brzdění. Pomocí nanotechnologie inženýři z Yokohamy vytvořili směsi s obsahem siliky, aby odpovídala povrchu vozovky a byla tak zajišťena maximální přilnavost na mokré i suché vozovce, zatímco kvalitní konstrukce kostry z umělých vlákem chrání plášť proti přehřátí při vysokých rychlostech. YOKOHAMA S.DRIVE je vyspělá pneumatika, která umocní požitek ze sportovní jízdy a k jejím přednostem patří bezesporu také velice atraktivní design.

YOKOHAMA S.DRIVE je vyspělá pneumatika, která umocní požitek ze sportovní jízdy. Tvar dezénu zajišťuje dobrou vodivost a kvalitní držení stopy i v náročnějších podmínkách. Zajišťuje dobrý odvod vody a vysokou odolnost vůči aquaplaningu. Jedná se o high-performance pneumatiku, která je určena pro sportovní a luxusní vozy. K přednosti této pneumatiky patří bezesporu také atraktivní design.

sucho: *****
voda/sníh: *****
hlučnost: ***
valivý odpor: ****
životnost: ****


.....Tohle jsem vyštrachal na yokohamu Sdrive

Re: Levné polosliky

Napsal: 17.05.2011, 01:09
od Svobda
Ale minus je jeji cena no :mrgreen:

Re: Levné polosliky

Napsal: 17.05.2011, 21:30
od adner
rozměry 225/17,225/18,235/18,315/19...
toyo proxes R1R.jpg
Toyo Proxes R1R je na silnici vhodnější než R888,směs by měla být stejná ale díky většímu množství negativního vzorku se rychleji ohřeje a taky je podstatně vhodnější do vody,na okruhu funguje v momentálních teplotách velmi dobře...
Kumho jsem zkoušel sadu před pár lety v Mostě a byly dost slušné (4500kč kus),další sadu jsem měl s Pirelli Zero (11000kč kus),ty byly opravdu nefunkční...to je jeden z mnoha důvodů,proč předražené,rádoby značkové pneumatiky nemusím...
Yokohamy autové neznám...

Re: Levné polosliky

Napsal: 17.05.2011, 21:53
od Svobda
Ja dnes zkousel na primce ufoukat . Ale co jsem jel po meste tak divny proste zvejka ,ale pak jsem delal klicky a tak a zacli sedet a dojel jsem domu a zase 2.3 predek a zadek muze byt klidne malo . U tihle gum mi prijde ze nemuzu moc s tlakem dolu na zatizene

Re: Levné polosliky

Napsal: 17.05.2011, 22:25
od Peca
Casy na okruhu v Brne - S13 s Regal Racer vs S13 s R888, skoro stejny setup aut (S13 s regalama ma lepsi povozek):

R888: 2:33
Regal: 2:45

Ruce mohly delat tak max. 7 s, zbytek podle me gumy (i pocitove se mi zdaly Regaly ze oproti R888 nedrzi). Teplota regalu po dojeti do boxu (po 1 kole chlazeni) 65 stupnu, takze byly na provozni teplote...

Ty Falkeny FK 452 vypadají na daily dobře...