schema zapojeni turbotimeru

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

schema zapojeni turbotimeru

Příspěvek od rozum » 01.08.2007, 21:55

nemate ho nekdo? dik :)

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 01.08.2007, 22:17

to som uz aj ja riesil ze som mal s tym zapojenim problem

takze to tiez privitam
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 02.08.2007, 06:53

já si koupil magicar 4200 a součástí je turbo timer. můžu se o víkendu kouknout jak je to zapojený popř hodit návod na net.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 02.08.2007, 09:33

magicar to má jen v softwaru tam nic nevykoukáš.... u něj se odpojej víceméně všechny kabely od starteru a zapalování a pak už to stačí nastavit na ovladači...

nevim kde to schema zjistit :? ale teoreticky stačí jen opozdit vypnutí motoru takže aby to nechalo zaplý zapalování i po vyndání klíčku :)

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 02.08.2007, 10:49

mno teoreticky by stačilo koupit spožďovač něco jako je na stropní světýlko nastavit to na 3min a připojit to přes spínačku k zapalovaní takže i když vyndáš klíček stále ti půjde do zapalování proud a auto poběží.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 02.08.2007, 11:05

jo tak nějak funguje i magicar.... nic víc bych v tom nehledal :lol:

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 02.08.2007, 11:05

to by problem nebol

ale zo zapalovania ide 5 kablov, ktore velmi divne menia napetia ked sa toci klucikom

som to uz riesil v inom prispevku, ale nikto sa k tomu nejak nevyjadril

mam TT, ale nedokazal som ho zapojit sakris
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 02.08.2007, 11:22

remo ma recht.
resp. potrebuju zjistit jestli staci:
1) po vyprseni casu v TT vypnout elektriku 1 - elektrika 2 se vypne automaticky?
2) nebo musim vypnout elektriku 1 i 2 zaroven?
3) jit na to od lesa a odpojit primo kostru :-D

elektrikou 1 a 2 je myslena poloha klicku v zapalovani.

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 02.08.2007, 11:30

nebo tam dej časovač s výbušninou a po odpočítání těch 3min samodestrukci auta :twisted: ale první testovací auto bude to tvoje... na kterym se to vyzkouší 8)

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 02.08.2007, 11:31

po otaci klicku sa posuva 12v postupne a kde bola predtym uz nie je. a aj so zemou je to tam nejake divne.

proste sa mi to nepodarilo rozlustit na prvy pokus
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
berco
user
Příspěvky: 133
Registrován: 29.04.2007, 12:16

Příspěvek od berco » 02.08.2007, 12:38

co tak skusit zobrat merak a manual ?? urobis presne opak imobilizeru nebudes rozpajat ale spajat ( samozrejme treba to zapojit inak ) .. v zapalovani mas niekolko drotov zoberes merak podopajas droty a prepipas ktore sa spajaju pri otacani kluca .... inak najkrajsie riesenie mas asi ked meras teplotu turba a podla toho vypinas nie na zaklade casu 3 miuty ti nemusia stacit ... zobrat infra teplomer a trochu sa pohrat to by mozno stalo za pokus .. :wink:

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 02.08.2007, 16:51

Na tom zapojeni nic neni. Jen se paralelne ke kontaktum ve spinaci skrince pripojej este kontakty od toho TT ktery se sepnou jakmile se nastartuje. k rozpoznani ze je klicek v zapalovani pouzijou vystup od polohy ACC -> pri rozpojeni tohodle kontaktu pak po urcitou dobu drzej seplej kontakt polohy ON a to je vsechno. Takhle je to aspon reseny u toho magicaru a myslim ze u samostatnejch turbotimeru to nebude jiny

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 02.08.2007, 16:55

akurat ze vystupy so spinacky menia napetie velmi nesuvislo

tak kde je 12v v 1. polohe v druhej uz nie a podobne

TT vacsinou potrebuje stalych 12 a spinanych 12 a zem a toto spinacka v S13 nejak neposkytuje.

som to meral vselijak a nepodarilo sa mi to rozbehat
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 02.08.2007, 17:01

Jo s tim uz bohuzel neporadim protoze to nemam kde vyzkouset a promerit.. na svoje SXo si este chvili budu muset pockat :(

Ale kdyz to vemu podle zapojeni jak mam ja tak co vim mizi napeti akorat z vystupu pro spotrebice(ventilator, stahovani oken atd) v poloze start

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 18.12.2007, 12:34

uz ste to niekto medzicasom riesili??

stale nikto ne viem co ku ktoremu kabliku pripojit??

dik
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 hostů