T3 nebo T28

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Japo
user
Příspěvky: 54
Registrován: 22.03.2007, 19:15
Bydliště: BRNO

T3 nebo T28

Příspěvek od Japo » 06.05.2007, 19:31

asi lepsi bude T3 ale i presto bych se chtel poradit,vikon a cena

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 06.05.2007, 19:48

Len si daj pozor.Lebo turb(t3 a T28) sa robylo X verzii a aby si nekupil take,ktore ti pojde az cca od 4500 ot.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Japo
user
Příspěvky: 54
Registrován: 22.03.2007, 19:15
Bydliště: BRNO

Příspěvek od Japo » 06.05.2007, 20:58

aha tak to sem nevedel a mas nejaky konkretni typ turba ktere nabyha od spodu

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 06.05.2007, 21:05

Japo píše:aha tak to sem nevedel a mas nejaky konkretni typ turba ktere nabyha od spodu
Precitaj forum, raddy tu popisal strasne vela toho o tom, ake turbo vybrat. No ale vseobecne, bud budes mat zaber od spodu, ale hore ti bude chybat vykon alebo naopak. Necakaj od 1.8 s turbom, ze bude mat zatah od spodu aj vykon hore.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Japo
user
Příspěvky: 54
Registrován: 22.03.2007, 19:15
Bydliště: BRNO

Příspěvek od Japo » 06.05.2007, 21:30

jo to mi je jasny ale zajima me ktere turbo je lepsi a nebo nejaky turbo kit

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 06.05.2007, 21:33

zalezi na co hodlas auto pouzivat, a jake jsou cile kterych by jsi chtel dosahnout nebo se ke kterym by si se chtel alespon priblizit

forum/viewtopic.php?t=7185

procti si tohle ¨, druha strana a v navodech je jest 1. a 3. cast

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 06.05.2007, 21:36

Greddy Turbine Kit TD06-25G :-D

Japo
user
Příspěvky: 54
Registrován: 22.03.2007, 19:15
Bydliště: BRNO

Příspěvek od Japo » 06.05.2007, 21:51

no mam cil 300koniku

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 06.05.2007, 22:08

Japo píše:no mam cil 300koniku
Tak to potom potrebujes minimalne budto Garrett GT28RS (disco potato) alebo GT2871R alebo T3 Trim60 alebo Trim Super60. No ale pocitaj s tym, ze zaber bude tak od 4000 otm.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 07.05.2007, 07:07

kenivruh píše:
Japo píše:no mam cil 300koniku
Tak to potom potrebujes minimalne budto Garrett GT28RS (disco potato) alebo GT2871R alebo T3 Trim60 alebo Trim Super60. No ale pocitaj s tym, ze zaber bude tak od 4000 otm.
No tak toto nie je uplne pravda. Ja mam T3 super60, vyf. AR 48, zaber je od 2500ot, plny tlak 1.3bar zhruba pri 3500-3800ot...

Je tu skor iny problem. Pises ze teraz mas 300k. Ake mas momentalne turbo? Pretoze viac menej vsetky vyssie uvedeny turba v kombinacii s ca18det dodaju tak 300-350k, podla konfiguracie vyfukovej turbiny.
Pochybujem vsak ze chces investovat kopu penazi do noveho turba kvoli 20-50k...Takze ak sa chces pohnut na 380-400k, tam uz potrebujes ine truba. Najprv si vsak vyjasni, ci motor a hlavne prevodovka takyto vykon zvladnut. Na hranici 400k uz bezne odchadzaju seriove prevodovky a ojnice.
A dalsia vec je namapovanie riadiacej jednotky. Aku riadiacu jednotku pouzivas teraz z vykonom 300k? Da sa preprogramovat?

Toto su podstatne otazky, potom ti mozem navrhnut nejake vhodne turbo, pravdepodobne niektore vacsie z rady GT28R71 alebo GT30.

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 07.05.2007, 08:41

Raddy, ja to pochopil tak, ze MA CIL 300PS, tj. chce 300 koni teprve dosahnout... 8)
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 07.05.2007, 09:07

pro běžný provoz bude lepší T28, když to dobře postavíš mohlo by být hooodně blizoučko 300k
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 07.05.2007, 12:33

doublejay píše:Raddy, ja to pochopil tak, ze MA CIL 300PS, tj. chce 300 koni teprve dosahnout... 8)
aha, ja som to pochopil ako VCIL, teda teraz 8) tak potom nic...

Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mick » 07.05.2007, 15:06

a kdyz uz jsme u tech turb, reknete mi, kluci chytry, co je tohle za turbo? melo by to byt T3, a da se pouzit na trinactku, tak aby to k necemu bylo? dik
Obrázek
tady ve vetsim
http://sweb.cz/secretpage/It3.jpg
červená mrcha je to

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 07.05.2007, 18:29

mick píše:a kdyz uz jsme u tech turb, reknete mi, kluci chytry, co je tohle za turbo? melo by to byt T3, a da se pouzit na trinactku, tak aby to k necemu bylo? dik
Obrázek
tady ve vetsim
http://sweb.cz/secretpage/It3.jpg
jj je to T3 ale s tim pouzitim na trinactistovky si nejsem jist, davalo se do peugeotu 505 2,2 z 85

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 104 hostů