T28 konecne namontovana

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

T28 konecne namontovana

Příspěvek od kenivruh » 18.08.2006, 09:25

Tak po par vikendoch prace a tyzdnoch zhanania materialu som konecne dokoncil vymenu turba. Vcera bola skusobna jazda a tu je par postrehov.

Max. plniaci tlak bez boost controlera je 5 PSI :) Kedze seriova wastegate na T28 sa ma otvarat pri cca 9 PSI, tak niekde unika vzduch medzi turbom a klapkou alebo pravdepodobnejsie je seriovy intercooler taky "odporny" ze vsetok ten tlak sa straca tam.

Dalej som sledoval tlak a teplotu oleja. Po par skusobnych akceleraciach na dialnici sa teplota ustalila okolo 100 C a tlak bol pri cca 2800 rpm nieco cez 50 PSI, na volnobehu sa ustalil pr tejto teplote na cca 12 PSI. Ked porovnam tie tlaky s tym co je v manualy tak je to OK aj s ohladom na tu vyssiu teplotu. Mozno tam na buduce skusim dat trochu hustejsi olej, teraz tam je Shell Super 10W-40.

Ak ma niekto z vas merac tlaku a teploty napiste ake hodnoty vidite vy a aky olej pouzivate.

Dalej by som sa chcel spytat ci mate nietko skusenosti s Bidrin regulatorom tlaku, kedze jazdit na 5 PSI je dost o nicom a elektronicky regulator zatial nechcem kupovat. Predsa len 1000 korun za Bidrin a 12000 za novy Profec je dost rozdiel.

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 18.08.2006, 11:07

Jenže rozdíl je nejen v ceně ale taky co to umí.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 18.08.2006, 11:14

Ved prave preto sa pytam ci ma niekto s tym skusenosti :) Lebo, ked funguje do urcitej miery spravne tak zatial bude stacit.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.08.2006, 12:49

staci ti nastavitelny actuator alebo ho podloz podlozkami.

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 18.08.2006, 12:53

mbc je lepší protože do nastavenýho tlaku je wg zavřená a tak turbo naběhne o malinko rychlejc

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 18.08.2006, 13:05

Ehm nastavitelny aktuator je drahsi nez Bidrin a je s tym viac roboty. Podlozky som mal dat, ked som to mal dole, teraz sa ktomu asi tak lahko nedostanem, ale skusim pozriet.

BTW: Co je lepsie ako chladiaca kvapalina, cista destilovana voda alebo cista nemrznuca zmes ?

EDIT: Uz som nasiel odpoved :) http://www.redlineoil.com/water_wetter_05_loader.swf

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 18.08.2006, 14:12

kenivruh píše: EDIT: Uz som nasiel odpoved :) http://www.redlineoil.com/water_wetter_05_loader.swf
co to tam melou o bublinkách ??? :lol:

Prostě stačí antifreeze + destilka namícháno v poměru 1:1 (při tomto poměru udávají nelepší ochranu před korozí a největší účinnost chlazení)

V žádném případě ne samotnou destilku nebo obyč vodu - koroze je svině.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 18.08.2006, 14:23

S tou ucinnostou je to urcite najlepsie 100% cista voda. Jediny problem je korozia a zamrzanie :)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 184 hostů