Kde mi nejlépe opraví můj motor SR20 ( 200sx S14 r.v.99)?

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Eradicator
user
Příspěvky: 101
Registrován: 25.07.2006, 13:45

Kde mi nejlépe opraví můj motor SR20 ( 200sx S14 r.v.99)?

Příspěvek od Eradicator » 14.08.2006, 20:01

Prosím!!! Potřebuji opravit motor a hledám k tomu vhodný servis, který má v tomto ohledu zkušenosti. Po nastartování je z motoru slyšet lehké klapání, které neustane dokud se nerozjedu. (nadzvedáky vahadel byly vyměněny a klepe to pořád). Nemáte zkušenosti se servisem, který by byl pro můj motor nejlepší? S14 jezdí poměrně málo a zkušených mechaniků, kteří jim rozumí je ještě méně. Osobní zkušenosti maximálně výtány. Děkuji

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 14.08.2006, 20:06

a klepe to i když stojíš třeba 5 minut než se rozjedeš ? Protože ono chvilku trvá než se hydroštely dostatečně natlakují, aby jsi něco nedělal zbytečně

Uživatelský avatar
Eradicator
user
Příspěvky: 101
Registrován: 25.07.2006, 13:45

Příspěvek od Eradicator » 14.08.2006, 20:10

Tak dlouho jsem to netestoval, ale po rozjezdu v tom občas trošku zachrčí a je klid. Fakt nevím. Hlavně se bojím aby to nebylo něco vážnějšího!

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 14.08.2006, 20:12

odkud jsi, jinak zkus vytočit motor po nastartování a cca 10sec volnoběhu tak na 5 sec na 3000 toček (víc netoč, nedělá to motorům dobře), pokud to přestane je to oki

Uživatelský avatar
Eradicator
user
Příspěvky: 101
Registrován: 25.07.2006, 13:45

Příspěvek od Eradicator » 14.08.2006, 20:13

Navíc i když ho budu na volnoběh trošku vytáčet, tak to klapání neustane. Teprve až se rozjedu, tak je klid.

Uživatelský avatar
Eradicator
user
Příspěvky: 101
Registrován: 25.07.2006, 13:45

Příspěvek od Eradicator » 14.08.2006, 20:14

Jsem jihočech okr.Tábor.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 14.08.2006, 20:17

v táboře ti nepomůžu ne že bych to odstranil, ale aspon bych se pokusil ten zvuk identifikovat, srko jsem ještě neměl rozebraný, takže by mi to trvalo

spočítej mi kolikrát to klapne za 10 sec na volnoběh, jestli je to pravidelný, a jaký byly přibližně otáčky při tom počítání

Uživatelský avatar
Eradicator
user
Příspěvky: 101
Registrován: 25.07.2006, 13:45

Příspěvek od Eradicator » 14.08.2006, 20:48

Takže po nastrtování (za studena) volnoběžné otáčky kolem 1000-1150. Klapání je NEMĚŘITELNÉ dohadem 8-10x za 1s. Klape na volnoběh pořád stejnou rychlostí. I při mírném vytáčení na volnoběh je klapání stále stejné. Při pomalém rozjezdu rychlost klapání znatelně ZPOMALÍ a potom zmizí. Při rozjezdu (ot. 1tis) klapání ustane tak po 20 metrech. Při normálním rozjezdu (běžné akcelerace) klapání ustane téměř okamžitě. Po vypnutí zahřátého motoru a jeho opětovném nastartování neklape.

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 14.08.2006, 21:16

co používáš za olej a jakej máš tlak?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 14.08.2006, 21:17

je dost mozne ze tvoj problem sposobuje system variabilneho zdvihu ventilov. skus nasledovnu vec:
zarad neutral a nechaj bezat motor na volnobehu, aby si pocul klepot
stlac spojku a zarad jednotku a drz stlacenu spojku. zaujimalo by ma ci klepot prestane.
klepot od variabilne ho zdvyhu je velmi casta vec na SR motore a ma ju takmer kazdy. neda sa s tym nic seriozne robit ale nesposobuje to ani nejake problemy.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 14.08.2006, 22:41

tak martine a už víš co to klepalo tobě, jsme doma guru raddy

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 14.08.2006, 22:54

Kentoya píše:tak martine a už víš co to klepalo tobě, jsme doma guru raddy
jj to bude ono :lol:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 15.08.2006, 07:22

no keby sa niekomu s tym chcelo babrat, tak zdroj klepotania zrejme pochadza od tlakoveho actuatora (podobny ako na turbe) ktory ovlada prepinanie zdvihu. Niekedy sa klapotanie na nejaky cas odstrani po vymene actuatora za novy.
Predpokladam ze dovod preco to po zaradeni rychlosti prestane je ten, ze ECU ma v prevodovke snimac zaradenia neutralu (S13 aj S14). Pri neutrali sa v pripade S14 pouziva ine nastavenie zdvyhu ako pri zaradenej rychlosti, resp. pri zaradeni rychlosti sa aktivuje actutator. Actuator by mal byt umiestneny spredu motora (domnienka) a mal by mat privod podtlaku/pretlaku. Takze da sa na to napichnut a eventualne zmerat zmeny.

Uživatelský avatar
Eradicator
user
Příspěvky: 101
Registrován: 25.07.2006, 13:45

Příspěvek od Eradicator » 15.08.2006, 10:09

Na tu jidničku se spojkou to klape pořád stejně. Dokonce i když jedu na zpátečku tak to klape pořád. Teprve až dám jedničku a začnu se rozjíždět, tak ztichne.

Uživatelský avatar
Eradicator
user
Příspěvky: 101
Registrován: 25.07.2006, 13:45

Příspěvek od Eradicator » 15.08.2006, 10:11

Nepojedete někdo tenhle víkend na tuning sraz do Písku? Že by jste se na to koukli. :(

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 hostů