mazlik dorazil :-)

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.06.2006, 08:10

debata je to dobra, to je pravda.
vsetky turba beznych velkosti maju prevadzkove otacky okolo 100tis.,tie mensie (T25) az okolo 140tis., vacsie okolo 70-100tis.
WRC turba su v principe rovnake, maju trosku iny design lopatiek kompresora, ale su to rovnake turba ako nase.
Antilag system funguje na extremnom posunuti predzapalu a obohateny zmesi, co sposoby horenie zmesi na lopatkach turba za zvukovych efektov pripominajucich strelbu z rychlopalneho kanona. Toto sa deje pri neutraly pri starte a pri preradeni. Posadka auta si sama voli kedy sa antilag program aktivuje a dobre si to rozmysli, pretoze bez turba do ciela pride urcite pomalsie...

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 19.06.2006, 08:12

Ano a ten system pozname pod skratkou ALS a je to len software. Je sucastou vacsiny novych zavodnych riadicich jednotiek (Motec, Haltech,...). Na SVK ho radi pouzivaju subaristi. 8)
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 22.06.2006, 19:01

nizzmo píše:Ano a ten system pozname pod skratkou ALS a je to len software. Je sucastou vacsiny novych zavodnych riadicich jednotiek (Motec, Haltech,...). Na SVK ho radi pouzivaju subaristi. 8)
Jaký rozměr pneu máš na autě ?

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 23.06.2006, 09:10

v predu 225/45/17
v zadu 235/45/17
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 25.06.2006, 20:46

nizzmo píše:v predu 225/45/17
v zadu 235/45/17
zkoušel jsem tan narvat 285 ale bylo to už moc :)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 25.06.2006, 21:13

Fire píše:
nizzmo píše:v predu 225/45/17
v zadu 235/45/17
zkoušel jsem tan narvat 285 ale bylo to už moc :)
kdyby byly menší tak už je mám na autě :)

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 25.06.2006, 22:26

Fire píše:
nizzmo píše:v predu 225/45/17
v zadu 235/45/17
zkoušel jsem tan narvat 285 ale bylo to už moc :)
viem, videl som fotky :D
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 172 hostů