Odfuky nejakeho plynu

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 12.02.2006, 14:49

proto je tam stále správně dávkovaný
můžeš mít úpravy na cca 300kobyl (na našich motorech) a přidáš 50 kobyl nitrem, ojnice jsou do 370 kobyl tzn dvakrát použiješ atd

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 12.02.2006, 17:20

přesně jak píše raddy, motoru je uplně jedno odkud se mu do válců dostane směs benzínu a kyslíku, pokud ho motor dokáže využít, tak je jedno, jestli ti 50k přidá turbo, kompresor nebo nitro

důležitý je jenom správnej poměr směsi ve správnej okamžik zapálenej, což by mohl být u nitra problém, protože podle mě by to chtělo trochu posunout předstih, ale to je jenom moje laická uvaha 8)

cenově mokrej kit to vyjde jako větší kuličkový turbo, tak si nemyslim, že je to až zas tak výhodná investice, nehledě na to, že se to musí plnit plynem

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 12.02.2006, 18:33

blázen píše:jak se pohybuje cenově tahle uprava.. +-
kit stoji tak okolo 25000Sk +-, zdroj plynu podla sikovnosti jednotlivca.


Martin: predzapal sa samozrejme musi posunut, do urciteho vykonu je seriovy, potom sa posuva o dane stupne, ktore dostanes v navode ku kitu.

cena kitu je sice ekvivalentna turbu, ale ked na to ides cez turbo, tak potrebujes este vstreky a cip.....a dobry cip alebo dobre namapovanie nie je lacna vec...

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 12.02.2006, 19:30

a urcite ty odfuky nemuzou bejt chlazenim dusikem? Nic o tom nevim, ale zni to docela rozumne, ne? Jestli jste nekdo videl to video DICKS IN STOCKHOLM (escort a supra).. tak on si pred startem taky necim takovym ochadil motor..


jinak nejaky kompletni nitro kity dela firma venom

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 12.02.2006, 23:29

Tiez som jeden z tych, ktory uvazuju o nitre. Vsetko je to ale otazka penazi a priority su momentalne niekde inde. Teda v inych upravach. Myslim, ze plyn, ktory vyfukoval Skyline z F2F2 bol urcite oxid dusny, ktory pouzil na chladenie IC. Vela napovie toto video: :twisted:
http://www.nitrousexpress.com/Video/NX_vid.wmv
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 13.02.2006, 10:53


Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 14.02.2006, 15:34

...... na chlazení IC se používá CO2 ... ale jak koukam na ten klip tak je to opravdu NOS :shock:

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 14.02.2006, 15:57

ano pisu to na svojich strankach, ze pozivaju nitro, alebo CO2 :wink:
http://www.nitrousexpress.com/Pages/Ntercooler.htm

toto iste mal urcite aj ten SKYLINE z F2F2, pretoze na jednom zabere vidno, ze mu to fuci aj z predu...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak » 12.05.2006, 20:33

Raddy má pradu.
Osobně se NOSu nebojim. Prostě to tu lidi neznaj a tudíž se toho bojí a vzniká mnoho polopravd ba i lží.
Všeobecně to prostě ochlazuje vzduch (na ochlazování intercooleru se mi zdá z ekonomického hlediska lepší vodní emulze, protože netuším jak moc je v takovémhle případě NOS účínější), který se pak více rozpíná (viz fyzika pro základní školy :D - proto taky máme mezichladiče vzduchu) a tudíž to zvedne výkon. Na čtyřválce dělají i +100hp v provedení direct port (NOS trysky společně se vstřiky paliva dávkují přímo k válcům (jsou ve společném slučovači a ten je místo vstřiků) - nejůčinější a nejpřesnější metoda, a taky nejdražší). Problém může být v tom, že u nás seženete oxid dusný v lékařském provedení, který je čistý bez zápachu a tudíž neucítíte jestli někde uniká. Ale u pečlivě provedené instalace nikde nic utíkat nebude :D

A v takovémhle provedení jde čistě o efekt - show cars go ahead :D
Obrázek
Ideální když vedle stojí pěkná roštěnka v sukni :lol:

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 12.05.2006, 21:46

no tím ofukem ofouknout babu, tak bude napůl omámená a povolná jak z ráje, asi to začnem hromadně používat a omamovat ženský

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 125 hostů