Raddy sa vracia...

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak » 06.05.2006, 01:44

Jde mi o to, že bych uvítal spíš tuhle odpověď, než tu předešlou, protože tou jsi mi to opravdu nevysvětlil. Kdybych mohl poprosit ještě o mapu turbíny (jesli máš po ruce), aby my to mohlo úplně docvaknout :D
Dík
Jo tím NOSem sem nemyslel, že ho máš v autě, ale že mi přijde jako lepší řešení.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 06.05.2006, 08:10

mapu T3super60 kompresoru najdes napriklad tu:
http://www.bsmotor.com/turbo/kalkuler.html
a mozes si urobit aj zakladne vypocty.

mapu turbiny bohuzial nemam...

Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak » 07.05.2006, 22:13

Odkaz je šikovný.
Já na to mám papír a tužku :)
Bohužel taky jsem tu mapu nikde nenašel.

Právě mapa turbíny mi řekne kdy dosáhne turbo určitého plnícího tlaku.
Je pravda, že jsem to počítal podle BB turba, ale netušil jsem, že mezi BB a klasikou bude až takový rozdíl. Takže při předpokladu, že máš PR 2.4, tak by T3 s BB ložiskama a 0.64 šnekem turbíny, dosáhla max. plnícího tlaku někde při 3600 otáčkách. Jestliže ale máš šneka 0.48, tak by to tedy znamenalo, že rozdíl mezi klasickým turbem a BB turbem je cca 500-600 otáček (čož je dost, jenom kvůli ložiskům). To jen na vysvětlenou.
Tudíž se ti omlouvám, protože nejsem dost uvědomělý :D

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 125 hostů