S14

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 17.01.2006, 15:26

corkybell píše:Martine,tak to je odvaha,ale mas moj obdiv sa pustat do nieco takeho pokial si to este nevidel robit.Hlavne sa priprav na poriadnu paletu penazi ohladne veci a snimacov,kt.budes nato potrebovat.Nekonecny pribeh.Hlavne ked sa nedari
no kamarád už 3 auta s haltechem postavil a jezděj, takže spoléhám na jeho pomoc 8)
ale jak říkám, je to daleká budoucnost

corkybell
user
Příspěvky: 62
Registrován: 10.01.2006, 20:09
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od corkybell » 17.01.2006, 15:29

To je na nezaplatenie ked ti moze niekto s tym pomoct a poradit.Cista alchimia,ale stoji to zato...casom uvidis

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 17.01.2006, 15:30

corkybell píše:Raddy objasni mi prosim ta co najviac o tom cipe.Zaujima ma to.A co ked das Externy WG?Dokaze si s nim poradit?
z hlediska s13 v tm není problém, protože jednotka wg neovládá a ani žádným způsobem nemá žádnej signál o tlaku jaký turbo tlačí
s 14 má nějakou zpětnou vazbu, ale asi s tím taky nebude problém

u s13 ovládáme wg boost controllerem a tomu je jedno jakou wg ovládá, vždyť obě fungujou na stejném principu 8)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 17.01.2006, 15:31

corkybell píše:Raddy objasni mi prosim ta co najviac o tom cipe.Zaujima ma to.A co ked das Externy WG?Dokaze si s nim poradit?
Corky, este raz: cip nema nic spolocne s ovladanim wastegate, ci uz internej alebo externej (na S13 alebo S14). Cize ma vobec nezujima aka wastegate je instalovana. Pre mna je wastegate (akakolvek) len nastroj na nastavenie max. tlaku turba, nic viac.

Co konkretne chces o cipe vediet? Napisal som tu obsiahly clanok na tuto tematiku, skus si ho najst cez vyhladavanie, mozno bude na starsom fore (to co je do roku 2004)

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 17.01.2006, 15:49

tak doufam že už je tadle 8 stránková debata u konce, 90% z nás na prog.jednotku a na nastavení na brzdě nemá a ani to nepotřebuje.

radši napiš Corky o tý lancii a mazdě jak si psal nazačátku za kolik má 400m atd. příde mi to skoro neuvěřitelný jaký jsou na slovensku ďábli
tady si nikdo k 10s na 400m ani nečuchne :) nejlepší letošní časy jsou v Mimoni 11,62 4litr Cobra s kompresorem

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 17.01.2006, 16:12

Tu je jeniny vysledok sprintu, ktory som videl s tou Mazdou v Hubiciach 2004. Vtedy chlap tvrdil, ze ma cca 550 - 600 koni.
Bol vtedy 5-ty.
http://www.tuningklub.sk/ext_html/H2004 ... olutne.htm

(Na ten udaj o vykone sa nepozerajte, chlap pri registracii udal asi seriovy, ale je to ona, pamatam sa na ten zraz)
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

corkybell
user
Příspěvky: 62
Registrován: 10.01.2006, 20:09
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od corkybell » 17.01.2006, 16:17

Nizzmak a videl si ten sprint,alebo pozeras len na cas???Inac je to ta Mazda o ktorej hovorim ja

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 17.01.2006, 16:21

ty časy jsou extrémně špatný, kdo ví jak to měřili

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 17.01.2006, 16:22

jinak bych řekl, že je to vcelku plodná debata, a nevidím důvod v ní končit, komu se to nechce číst a nebo na to nemá čas, ať to nečte 8)

corkybell
user
Příspěvky: 62
Registrován: 10.01.2006, 20:09
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od corkybell » 17.01.2006, 16:28

Merali to ako sa im chcelo,hlavne,ze zvitazil ten co dal sponzorske tym buznam od TKS na cele s Civom.Hubice=shit.Tento rok ide na sprint a uvidime kde je pravda.Nizzmak nebol si aj na zraze v Nitre,kde protisebe stali Mazda a Mitsu Evo7???Dostal srat o 3 auta a to na trati co nema ani 400 metrov a to Rado tvrdil ako ma 500 koni v aute

corkybell
user
Příspěvky: 62
Registrován: 10.01.2006, 20:09
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od corkybell » 17.01.2006, 16:34

Hynek snazim sa to dat co najskor do compu,ale mam totalnu sunku comp a nejde mi prehrat ani niektore videa.Ale urcite som dam nech si ludia spravia sami usudok o Mazde a co sa tyka Lancie aj to chcem tento tyzden cele vybavit a dat sem fotku.Pokial si dobre pamatam tak Lancia mala 400 za 8.66 sekund a Mazda sa tento rok chysta pod 10 sekund.Zatial co sme zmerali sukromne tak mala 10.86 pri 2.0bar,ale ide s vyssie a bude fukat 2.5bar..len dufam,ze vsetko vydrzi pokope

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 17.01.2006, 16:40

Sa pridam do tej debaty o RJ. Mozno niekto z vas o tom vie, ale aj AEM vyraba programovatelnu RJ priamo pre 200sx ca18det. http://wrsmotorsports.com/category/3

1989-1993 180SX Nissan 180SX 89-93 CA18DET M/T Only w/UEGO 30-1622U 1999.95
1989-1993 180SX Nissan 180SX 89-93 CA18DET M/T Only 30-1622 1679.95

Mozno je drahsia ako Haltech, ale nemusi sa uplne od znova programovat, kedze je dostupny subor pre nas motor. Jednotku len staci priamo vymenit za sucasnu RJ. To UEGO je aj s wideband A/F metrom pre lepsie nastavenie motora.

Na ich stranke (http://www.aempower.com/product_ems.asp) je aj demo programu, ktory sluzi na programovanie, takze si to mozete pozriet, je tam toho pozehnane na nastavenie.

corkybell
user
Příspěvky: 62
Registrován: 10.01.2006, 20:09
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od corkybell » 17.01.2006, 16:43

Raddy neporadis mi aky benzin mam davat do auta??? :-))))))) Myslim,ze tebe zachvilku zakazu chodit na TKS,ale bolo to cool napisane :-)))))

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 17.01.2006, 17:35

co viem jak tak u S14 je boost ovladany ECU...cize vo vasej reci chipom...jedine co sa tuna robi ze sa to roznymi BC ochcava...a pak to dopadava tak jak to dopadava... :?

...zase si vezmem priklad od tomei...(prosim nekomentujte..:)) ich jednotky sa stavia podla specifikacie motoru...proste im napises presny typ vstrekov, turbinu, tlak, atd...a oni podle ich letitych zkusenosti ti tu jednotku naprogramuju...(osobne by som to videl ze ti len do nej nahraju uz davno hotovy soft)...

...pri tech spec na ich strankach sa docitas tohoto:

Below is the list of ECU modification included in TOMEI ECU


1、Eliminate top speed limiter
2、Shift rev limiter timing
3、Eliminate boost limiter
4、Modification of fuel correction map and Ignition map
5、Change quorum (k)
6、Change lattice of the map (RPM, injection time)
7、Modify every correction points


link pre pripadnych zaujemcov...:

http://www.tomei-p.co.jp/_2003web-catal ... _rset.html

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 17.01.2006, 17:59

V S14 NIE JE TLAK TURBA OVLADANY ECU. Jedina na 1. prev. stupni je restriktorom obmedzeny max. tlak kvoli trakcii.

Vlado Kucera ma tlak turba v S14 ovladany manualnym boost controllerom...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 126 hostů