S14

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 13.01.2006, 15:42

aha tak to som nepovedal nic... 8)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 13.01.2006, 15:52

300K na kolech to je skoro 400K na setrvaku? pěkne stado :shock:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

corkybell
user
Příspěvky: 62
Registrován: 10.01.2006, 20:09
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od corkybell » 13.01.2006, 15:59

To uz nemal byt taky problem s kovanymi piestami,ojnicami,riadiackou a turbom.Uvidime co nato povedia seriove striki, fuel pumpa,prevodovka,spojka....

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 13.01.2006, 16:01

ty seriove věci ti nejspíš zustanou odloženy tam, kde odložiš seriove písty...
:wink:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 13.01.2006, 16:02

coby, řeknou ti aby si všechno vyměnil + přidal ještě programovatelnou nebo správně naprogramovanou řj

corkybell
user
Příspěvky: 62
Registrován: 10.01.2006, 20:09
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od corkybell » 13.01.2006, 16:11

Diky chalani,potesili ste ma.S tou RJ je to najjednoduchsie.Moj partak je vyhradnim dovozcom RJ z Australie a ladil som s nim uz nejedno auto,takze viem,ze to nie je az taky velky problem ako sa moze zdat.Aj ked po pravde on sa s tym vie vyhrat a ja mu len sekundujem.RJ...perfektna vec.Bez toho by som sa do tuningu motora ani nepustal.Chiptuning je uplna p... .

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 13.01.2006, 16:12

corkybell píše:To uz nemal byt taky problem s kovanymi piestami,ojnicami,riadiackou a turbom.Uvidime co nato povedia seriove striki, fuel pumpa,prevodovka,spojka....
najprv zacnu nadavat striky typu : "co to po nas chces?"
pak pumpa: "ty si sa posral jak im mam dat tolko benzinu?"

a prevodovku a spojku nemusis riesit... :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 13.01.2006, 16:14

co vozíte za jednotky a za kolik? :-)

jinak správně udělanej čiptuning udělá tu samou službu, akorát to nemá tak user friendly ovládání, viz třeba JEZovo auto,kteý má se seriovou jednotkou a jen s jeho čiptuningem cca 450rwhp 8)

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 13.01.2006, 16:17

Martin_534 píše:co vozíte za jednotky a za kolik? :-)

jinak správně udělanej čiptuning udělá tu samou službu, akorát to nemá tak user friendly ovládání, viz třeba JEZovo auto,kteý má se seriovou jednotkou a jen s jeho čiptuningem cca 450rwhp 8)
mno oni to v uk a nevimkde maji stejne naky divny auta...ze maj hordu psů na seriovym motoru... :lol: 8)

corkybell
user
Příspěvky: 62
Registrován: 10.01.2006, 20:09
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od corkybell » 13.01.2006, 16:20

Gerox,to je vyhoda RJ,ze mi ukaze ako su natom striky a benzinova pumpa a si stacia roztocenej nadrzanej turbine a hned budeme vediet ako natom je.

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 13.01.2006, 16:24

to uz vieme ze na to nemaju...nemusis to testovat...seriovy palivovy system je u japoncu do 300 psů....vim o realnym prikladu v cechach kde to nevydrzalo ani 290... :?

takze s tim bych s velkou turbinou fakt neexperimentoval...vstriky su treba to je jasne...potazmo aj cerpadlo...ak chces investovat do velkej turbiny a spol...tak na tomto by si uz setrit nemal...tot moj nazor... 8)

corkybell
user
Příspěvky: 62
Registrován: 10.01.2006, 20:09
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od corkybell » 13.01.2006, 16:25

Martine,vozime Autronici.Mas tam 3 modeli SMC,SM2,SM4.podrobnosti ohladne ceny sa daju dojednat,ale cirka sa pohybuju okolo 100000 Sk.Tych 450 koni na kolach si pisal o UK aute?Ak ano,tak jak kolega napisal tiez sa mi tie cisla moc nezdaju...naposledy nejaka Impreza 748 WHP tym padom kolko mala na motore.Podla mna nerealne,hlavne jak tam pisal tak so seriovou prevodovkou

Uživatelský avatar
howado
user
Příspěvky: 370
Registrován: 07.03.2005, 19:46
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od howado » 13.01.2006, 16:25

No tak co je to za RJ :?:
Nebo je to tajný :D

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 13.01.2006, 16:28

no 100k za jednotku nedám, čekal jsem že vozíte haltech nebo něco podobnýho :-)

450 bylo na uk autě, v evropě asi nikde výkonější auta nemaj

corkybell
user
Příspěvky: 62
Registrován: 10.01.2006, 20:09
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od corkybell » 13.01.2006, 16:30

Gerox,to je jasne,ze by som natom nesetril a rad si dam od Vas poradit.Poznas niekoho kto ma brutalnejsie porobenu 200SX?

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 118 hostů