Info o podvozku APEXPERFORMANCE

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 03.12.2005, 20:10

Martin_534 píše: na druhou stranu, nic lepšího, nemá cenu, pro člověka, co nechce driftovat, nebo jezdit často na okruho
drahej, tvrdej podvozek může bejt spíš mínus na normální ježdění
Mno na to mam trosku jiny nazor... Samozrejme je to muj nazor a nikomu ho nenutim tak me nekamenujte :lol:
Po tom co jsem se svezl jak v seriove tak podvozkove upravene RS13 (cornholliova)...
Napr. na dalnici se to auto chova bezvadne, takove klasicke nerovnosti co jsou na ceskych nerovnostech nejsou takovou prekazkou jako jsem si puvodne myslel. Na dalnici se to auto chova jako sebejiste, co mu reknes to udelas a to dle meho nazoru vede k vetsi bezpecnosti.

Ale souhlasim s tim, ze pro cloveka co ma 2kilo na jezdeni do prace, na nakupy a aby semtam zamachroval na parkaci staci mene kvalitnejsi podvozek.

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 03.12.2005, 20:17

street.racer píše:Mno na to mam trosku jiny nazor... Samozrejme je to muj nazor a nikomu ho nenutim tak me nekamenujte :lol:
Po tom co jsem se svezl jak v seriove tak podvozkove upravene RS13 (cornholliova)...
Napr. na dalnici se to auto chova bezvadne, takove klasicke nerovnosti co jsou na ceskych nerovnostech nejsou takovou prekazkou jako jsem si puvodne myslel. Na dalnici se to auto chova jako sebejiste, co mu reknes to udelas a to dle meho nazoru vede k vetsi bezpecnosti.

Ale souhlasim s tim, ze pro cloveka co ma 2kilo na jezdeni do prace, na nakupy a aby semtam zamachroval na parkaci staci mene kvalitnejsi podvozek.
zkuste otestovat jízdu po praze - ideálně sem a tam po centru a nábřeží a uvidíme jak budeš mluvit :lol:
a ještě dejte kola s normálnim profilem třeba 225/45/17 a né ty děsný seriový balony 195/60/15 :lol:

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 03.12.2005, 20:28

tak rekl bych že rany sou temer stejny jako se serii koleje kostjky a tak je to v klidu akorat nerovnosti jako vetsi boule tak v aute hopsas jak janek hlavne na dalnici ve 180 jinak v poho

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 03.12.2005, 20:31

jo a nejsou cejtit rany do naprav jako u shit podvozku tlumic tlumi

a vetsi kola nemusim zbytecnost

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 03.12.2005, 20:35

remo píše:presne preto to chcem aj ja
vidis že ti neradim až tak spatne

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 03.12.2005, 20:50

no a jeste k tomu ježdeni tak se to da v poho akorat musite jet 40-50 takže to neni na žadny spechani do prace jako nekde v poho 80
ale od toho rs13 ani neni ne

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 03.12.2005, 20:59

jenže s nižším profilem gumy se to výrazně zhorší a né každýmu vyhovujou seriový kola jako tobě

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name » 03.12.2005, 21:01

co pak jste zapomněli ,že TEIN je stavitelnej Obrázek

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 03.12.2005, 21:15

Martin_534 píše:jenže s nižším profilem gumy se to výrazně zhorší a né každýmu vyhovujou seriový kola jako tobě
njn jediny co mi na nich vadi že nejsou alespo 7 nebo 8 palce siroky

jo s nižsima gumama to bude tvrdak :roll: no co vyhoda je že to je drift car hehe

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 03.12.2005, 21:17

No_name píše:co pak jste zapomněli ,že TEIN je stavitelnej Obrázek
vis jak pro ne je to jen auto na obrazku :wink:

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name » 03.12.2005, 21:20

cornhollio píše:
No_name píše:co pak jste zapomněli ,že TEIN je stavitelnej Obrázek
vis jak pro ne je to jen auto na obrazku :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 03.12.2005, 22:43

cornhollio píše:njn jediny co mi na nich vadi že nejsou alespo 7 nebo 8 palce siroky

jo s nižsima gumama to bude tvrdak :roll: no co vyhoda je že to je drift car hehe
já tvojí volbu nezpochybňuju, ale spousta lidí tady z fora auto používá ke každodenímu ježdění, takže msíš radit i s ohledem na normální provoz a né jenom na track performance

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 03.12.2005, 23:02

vyska bocneho profilu to sice zhorsi o poznanie, ale da sa to prezit. po prechode z letnych na zimne som teraz velky rozdiel nepostrehol
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 04.12.2005, 00:43

remo píše:vyska bocneho profilu to sice zhorsi o poznanie, ale da sa to prezit. po prechode z letnych na zimne som teraz velky rozdiel nepostrehol
počkej jaký to bude obráceně :-)

já pamatuju, když sem před rokem nazul ten můj podvozek + dal kola s profilem 40, tak sem se nestačil divit, jak jsou ty naše cesty hrbolatý :lol:

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 04.12.2005, 00:55

já to poznal na shadyně taky, vepředu brutálně tvrdý tlumiče, a když jsem tam dal 14 s profilem 50 (výška) tak jsem si málem vybil zuby :D

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 144 hostů