Drzak na budiky + budiky REVOTEC

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Drzak na budiky + budiky REVOTEC

Příspěvek od 935Baby » 18.10.2005, 16:52

http://www.revotec.com/gaugemounts/gaug ... _page2.htm

Konkretne ten uni drzak na palubku pro tri budiky. Pisou ze je z ABS :) ale buhvi z ceho to bude.

Jelikoz se jedna o firmu vyrabejici pouze a jenom budiky, drzaky a veskere prislusenstvi k nim tak si myslim ze by to mohla byt docela kvalita. Cenove to je to takovy zlaty stred.

Maji je v e-shopu http://www.rallynuts.com je to obchod v UK, vypadaji celkem seriozne. Dokonce u zbozi vam hned podle kurzu ukazou cenu v Kč.

Drzak na budiky k montazi na palubku tam maji za cca 740Kč + dovoz do CR.
http://www.rallynuts.com/motorsport/REV ... m_1940.asp

Budiky:

http://www.rallynuts.com/motorsport/REV ... es%5F1794/

Mozna je jeste letos objednam. Bud jenom ten drzak a budik na tlak turba (zbytek az bude vic penez)

A jestli zase naletim (ted mam supershit drzak od Autostylu + supershit budik na tlak turba) kupuju uz jenom Greddy 8)
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
howado
user
Příspěvky: 370
Registrován: 07.03.2005, 19:46
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od howado » 18.10.2005, 18:11

No paradicka. Budik na tlak oleje maji i mechanickej :)

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 18.10.2005, 18:35

Proc vsichni chcete kupovat mechanickej merak na tlak oleje??

To jsou vsechny elektricke nepresne? Nebo je to zalozena na tom ze vetsina z vas mela spatne zkusenosti s elektronickym budikem od Autostylu ?

Me se na tom mechanickem nezamlouva tahnout hadicku s olejem az do kabiny.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 18.10.2005, 21:49

přesně tak, většina dnešních japonskej "značkovej" budíků je elektrická, takže bych viděl jenom problém v kvalitě zpracování

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 19.10.2005, 10:34

Opet, po padesate musim opakovat - nechapu, kdo tady siri tu zhovadilost, ze se MUSI tahnout hadicka s olejem do kabiny... :evil: Jistym zpusobem ano, ale ta hadicka je soucasti budiku, na jejim konci je koncovka s vhodnym zavitem a membrana, pres kterou se prenasi tlakova sila do systemu. System JE CELY, VCETNE TE HADICKY, NAPLNENY NESKODNYM RICINOVYM OLEJEM. Funguje to podle fyzikalnich zakonu (tusim ze "mechanika kapalin". Pouzivaji to i profesionalove, nikdy jsem nevidel, ze by si do kabiny nekdo pustil nekolik baru oleje o teplote pres 100'C nejakou hadickou nebo trubickou... Chapen sie???

P.S. Vetsina i znackovych budiku... atd. Ano, ale proc? Jednodussi instalace a hlavne - LEVNA VYROBA, NENI TO NAVEKY atd. Pred nekolika lety delala Yamaha spotrebni elektroniku vyssi tridy (komponenty) a jejich manager tvrdil, ze nikdy nepujdou do prenosnaku a kompaktnich vezicek. A dnes? Komponenty se neprodavaji (ti, co je chteli, je uz maji, a budou jim slouzit peknych par let a taky uz malokdo vi, jak maji vypadat) a kompaktni vezicky si kupuje kazdy (se slovy "mne to staci..."). Vynutil si to trh a tak i Yamaha patla elektronicky ksindl nejhorsiho razeni, ktery s jejich nekdejsim sloganem "Natural Sound" nema nic spolecneho.

P.P.S. Verim tomu, ze znackove elektromechanicke cidlo za 1800Kc bude kvalitnejsi, nez Autostylacke (a jine) za 1300 i s merakem, ale stejne - kvuli principu bude VZDY NEPRESNE, NACHYLNE NA POSKOZENI A S NIZSI ZIVOTNOSTI, nez mechanicky. Nekolik (vadnych) cidel jsem mel rozdelanych, vim presne, jak to pracuje...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 19.10.2005, 11:44

no ak by niekto bral ten mechanicky budik tlaku oleja, ja by som mal docela zaujem....

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 19.10.2005, 14:47

doublejay píše:Opet, po padesate musim opakovat - nechapu, kdo tady siri tu zhovadilost, ze se MUSI tahnout hadicka s olejem do kabiny... :evil: Jistym zpusobem ano, ale ta hadicka je soucasti budiku, na jejim konci je koncovka s vhodnym zavitem a membrana, pres kterou se prenasi tlakova sila do systemu. System JE CELY, VCETNE TE HADICKY, NAPLNENY NESKODNYM RICINOVYM OLEJEM. Funguje to podle fyzikalnich zakonu (tusim ze "mechanika kapalin". Pouzivaji to i profesionalove, nikdy jsem nevidel, ze by si do kabiny nekdo pustil nekolik baru oleje o teplote pres 100'C nejakou hadickou nebo trubickou... Chapen sie???

P.P.S. Verim tomu, ze znackove elektromechanicke cidlo za 1800Kc bude kvalitnejsi, nez Autostylacke (a jine) za 1300 i s merakem, ale stejne - kvuli principu bude VZDY NEPRESNE, NACHYLNE NA POSKOZENI A S NIZSI ZIVOTNOSTI, nez mechanicky. Nekolik (vadnych) cidel jsem mel rozdelanych, vim presne, jak to pracuje...
Diky za vysvetleni :)

Nu uz je to asi rozhodnuto, kdyz budu kupovat merak na tlak oleje tak jedine mechanicky. Taktez merak na tlak turba pouze mechanicky.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 131 hostů