1.10 Letiste Komarovice

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Lobo

1.10 Letiste Komarovice

Příspěvek od Lobo » 02.10.2005, 23:25

Tak co kdo tam z vas byl? Byly tam nejaky pokusy o sprint...
Cerny 200SXko...

Doublejay?

Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek » 03.10.2005, 05:37

NE NE to byl ja a opravdu to byl jen pokus kdyz se mu nechce tak se mu nechce :cry:

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 03.10.2005, 10:05

Ja jsem moc chtel, ale teprve vcera (2.10.) jsem si privezl auto z F-M od Michala. Skoda, mohl jsem tam nekomu trosicku natrhnout zadek :lol: Mam po g.o. najeto cca 3500km, tlaky krasne vyrovnane na vsech valcich kolem 12, na zkousku se namontovalo tady diskutovane turbo T25 s vetsim profilem lopatek a aspon prozatim je to bomba. Tahne to o 1000-1500 ot. driv a se stejnou wastegate to dava 1.1baru. Ma uplne jiny - mnohem vyrovnanejsi - prubeh tlaku. Puvodni "nakopavalo" auto okolo 4000 ot., tohle zabira plynule uz pod 3000. Tak uz tam zustalo :lol: Letos uz se do vetsich akci poustet nebudu, vetsi turbo + svody + chip necham na pristi rok, jeste chci jine predni tlumice, vetsi brzdy a 17'' kola. Po preskladani rozvodu, vymene olejove pumpy a CASu to jede jako z praku, co to auto dela nad 4000ot. pri 140+ km/h na 5 je fakt bomba. Aby ale nebylo vse jen pozitivni, nekde mi tece olej (poprve na tomto aute), po cca 300km ceste mam mokry predek motoru, nejvic alternator a blok pod sanim. Musime na to dnes kouknout na zvedaku...

Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek » 03.10.2005, 10:19

Tak to ti gratuluji. Tam by jsi asi nemel konkurenci byla tam jen jestli se nepletu octavia RS a Honda S2000 a ta honda myslim si to jen zkousela a nezavodila. :wink:

Lobo

Příspěvek od Lobo » 03.10.2005, 10:46

Ahaa... Nejlepsi byl ten expert s cervenou crx, jak tam malem vlitnul do auta :roll:
Ta S2000 byla slusna, ale taky si myslim ze nejel na plnej knedlik, to by vypadalo jinak.Navic "sprinty" bez casomiry....

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 03.10.2005, 11:02

tlaky krasne vyrovnane na vsech valcich kolem 12, na zkousku se namontovalo tady diskutovane turbo T25 s vetsim profilem lopatek a aspon prozatim je to bomba. Tahne to o 1000-1500 ot. driv a se stejnou wastegate to dava 1.1baru.
první pozitivní zpráva :), mi co se tlakama blížíme 9 si o 12 můžem nechat zdát. a plnej tlak pod 3000 ot. PARÁDA. je to jak zpráva z jinýho světa :)

Uživatelský avatar
Matysek
user
Příspěvky: 635
Registrován: 03.02.2005, 08:49
Bydliště: Jihlava/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matysek » 03.10.2005, 11:33

No tak cervenejch crx tam bylo docela dost a to co rikas to jsem nevidel. Nakonec se to ale zvrhlo v peknej bordel sprint dvou aut a naproti nim jel jeden typek slalom to byl des :roll: Ta S2000 mela ukazat co umi :( (teda jestli to nepredvadela a jestli jo tak docela slabota)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 03.10.2005, 12:18

doublejay píše:Ja jsem moc chtel, ale teprve vcera (2.10.) jsem si privezl auto z F-M od Michala. Skoda, mohl jsem tam nekomu trosicku natrhnout zadek :lol: Mam po g.o. najeto cca 3500km, tlaky krasne vyrovnane na vsech valcich kolem 12, na zkousku se namontovalo tady diskutovane turbo T25 s vetsim profilem lopatek a aspon prozatim je to bomba. Tahne to o 1000-1500 ot. driv a se stejnou wastegate to dava 1.1baru. Ma uplne jiny - mnohem vyrovnanejsi - prubeh tlaku. Puvodni "nakopavalo" auto okolo 4000 ot., tohle zabira plynule uz pod 3000. Tak uz tam zustalo :lol: Letos uz se do vetsich akci poustet nebudu, vetsi turbo + svody + chip necham na pristi rok, jeste chci jine predni tlumice, vetsi brzdy a 17'' kola. Po preskladani rozvodu, vymene olejove pumpy a CASu to jede jako z praku, co to auto dela nad 4000ot. pri 140+ km/h na 5 je fakt bomba. Aby ale nebylo vse jen pozitivni, nekde mi tece olej (poprve na tomto aute), po cca 300km ceste mam mokry predek motoru, nejvic alternator a blok pod sanim. Musime na to dnes kouknout na zvedaku...
tak to gratuluju, po těch utrapách si to určitě zasloužíš

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 03.10.2005, 14:20

Tiez sa pripajam ku gratulaciam.
Akurat mi je divne, ze ti stare turbo zaberalo na 4000ot....Seriova T25 normalne zabera pod 2000ot a pod 3000 ma plny tlak a nastup je uplne plynuly...Dost dobre som si to pripomenul na Idanowom aute. Ak ide seriove turbo inak ako s plynulym zataho odspodu, tak nieco nie je s nim (s turbom) v poriadku.
Len pripomeniem ze moja T3 ma plny tlak (>1bar) od cca 3200-3300ot....

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 03.10.2005, 15:18

opravdu zabirá dříve, když mě piettro povozil tak zatah motoru byl opravdu ve vyšších otáčkách jak u toho turba s těma delšima lopatkama, dokáže natlačit stejné množství vzduchu dříve než to seriove T25 pěkně vytáhne už od nižších otáček, já sem sním nadmíru spokojen...nechej udělat T3 s delšima lopatkama :lol:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 03.10.2005, 20:05

raddy píše:...Ak ide seriove turbo inak ako s plynulym zataho odspodu, tak nieco nie je s nim (s turbom) v poriadku.
Len pripomeniem ze moja T3 ma plny tlak (>1bar) od cca 3200-3300ot....
No, ja netvrdim, ze ma plny tlak takhle brzo, ale proste jsme srovnavali tlak pri stejnych otackach a tohle turbo opravdu nafouka vic. Je schopne nafoukat vic vzduchu drive a dele drzi tlak - to standardni od urcitych otacek davalo o dost min, nez kolik by si motor vzal, na meraku bylo videt pokles. Zatim jsem to tak vysoko netocil (3500km po g.o.), ale ta pouzitelnost je mnohem delsi, nez v klasicke serii. Ne ze by to predtim neslo odspodu, slyset ho bylo uz kolem 1800ot., ale pri 4000+ byl citelny nastup vykonu. S timhle jede auto v nizkych tockach znatelne lip a plny tlak je tak o +/- 1000 ot. driv. Podle meho je to profilem/natocenim/velikosti lopatek. Taky je jiny zvuk pri uniku vzduchu zpet pres filtr sani, kdyz jeste neotevre BOV. Je to experiment, uvidime na zivotnosti. Zatim ale spokojenost. Mozna by stalo za to dat termocidlo na vstup nebo vystup IC a srovnat teploty se standardem (nenapadlo me to, dokud jsem ho mel na aute, skoda).

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 117 hostů