Jur?v nissan Frýdek

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 17.04.2005, 22:19

to spike: jj až to bude... :lol: :lol: :lol: ale aby v tý dob? byly v?bec ješt? auta... ale taky se t?šim až budem trhat asfalt spole?n?, jednou, doufám :wink:

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 17.04.2005, 23:00

Ta Honda ma po upravach 145PS a na ty kila je to vic nez dost, sam jsem mel auto se 110PS/890kg a na zrychleni z nuly bych si troufl konkurovat kdekomu, i sam sobe s 200sx. Jenze ten sprint 200sx-CRX byl jen na 200m (nezajimave, to se poradne nestihnou natlakovat hadice a dvoukilo neukaze, co umi) a dvoukilo je o cca 400kg tezsi!!! Ale - ukazte mi CRX pri zrychleni ze 150km/h a uvidime, zac je toho turbo :lol: Ne snad, aby si nekdo myslel, ze mam neco proti Honde nebo CRXu, sam jsem ho kdysi chtel, ale zkouset sprint s vytunenym CRXem na 200m je fakt nesmysl - chtelo by to aspon standardni 1/4 mile. A taky zmerit koncovou rychlost a nemuset na konci brzdit tak, abych nevyletel nekam do protisvahu :(

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.04.2005, 07:25

hm, tie vyfuky sa mi az tak nepacia, pripominaju skor chranice cu su na offroadoch :roll:
1.2bar na seriovom turbe? No comment....Vyhoneny cip :oops:
Vsak nech pride na nas zraz, uvidime ako mu to ide 8)

co sa tyka pomeru hmotnost vykon:
890kg/110k=8kg/k
1200kg/220k=5.45kg/k
1200kg/300k=4kg/k

chce to este dalsi komentar?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.04.2005, 08:16

no a prave som si pozrel to video, zas az tak dopre mu to nejde, ved ta CRX mu dala na 200m snad 2 dlzky......

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 18.04.2005, 08:31

pro info. CRX má s VTEC DOHC zrychlení v základu za 7,2s p?i 150 koních, na 400m by mu to sx ujelo, CRX má ubohý krouták proti 200sx ikdyž je o dost leh?í, toho kluka znám co má to CRX a jede mu to vskutku dob?e ale je s úpravami tém?? na konci, už se stím nicmoc bez turba nedá d?lat
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.04.2005, 09:26

blázen píše:pro info. CRX má s VTEC DOHC zrychlení v základu za 7,2s p?i 150 koních, na 400m by mu to sx ujelo, CRX má ubohý krouták proti 200sx ikdyž je o dost leh?í, toho kluka znám co má to CRX a jede mu to vskutku dob?e ale je s úpravami tém?? na konci, už se stím nicmoc bez turba nedá d?lat
no neviem,neviem, ci by ho dobehol, na 200m mal dost velku stratu.....

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 18.04.2005, 09:30

ten Hn?ák ?íkal že se sx za?alo p?ibližovat, je možné že by ho nedojel,záleží jak mu to jzdí,podle videa asi moc dob?e ne :?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Jur?v nissan Frýdek

Příspěvek od Ondrey » 18.04.2005, 09:40

Andeer píše:.. snižene 40mm ..
.. teda možná se vám bude zdát, že jsem š?oura.. :D ale jestli je to auto snížený o 40 mm, tak jsem asi slepej.. 8) a nebo jezdí na max. 15" kolech.. jinak si neumím vysv?tlit tu obrovskou vzdálenost p?edního kola od podb?hu..
moje auto je snížený vep?edu o 40 mm (m??eno) a p?ední kola skoro drhnou o blatník.. a to nemám žádný obrovský pneu -> 225/45/16..

a že p?i tlaku 1.2 baru nepot?ebuje siln?jší palivovou pumpu? :D
chudák motor.. nejen že to asi nejede, ale ani to moc dlouho nevydrží..

ale nevypadá to špatn?.. sice bych ty laufy spíš dal k Chevy Camaro '76, ale proti gustu.. :wink:

jinak teda u t?ch sprint? nezáleží jen na aut? a jeho výkonu.. velká ?ást je na ?idi?ovi, rychlosti jeho reakcí, technice jízdy a hlavn? na schopnosti sžít se s autem - um?t využít jeho schpností a p?itom ho nekurvit.. že áno.. :wink: :D
Naposledy upravil(a) Ondrey dne 18.04.2005, 09:45, celkem upraveno 1 x.
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 18.04.2005, 09:42

No, pokud to video bylo z lonska, tak Jura mel problemy s motorem a sam si stezoval, že mu to moc nejede. Ale to je jedno, 150PS CRX ma okolo 0.17 kone/kg, zatímco SX se standardním turbem na 1bar jen okolo 0.15-0.16 a na t?ch 200m to stejne nejspis neda... Kazde to auto ma svoje a ja zatim urcite menit nehodlam :-)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.04.2005, 10:01

samozrejme ze to zavysi na vodicovi......ale vsak nech pride na Kamen a posprintuje s rovnakym zivocisnym druhom....

co sa tyka tlaku turba 1.2bar a seriovej palivovej pumpy: vykon motora musi byt nizky, ked to stiha plnit seriova pumpa. Ako vieme, kazdy kdo zdvihol tlak na 1bar (niektory ani nemusely) a pouzily adekvatny cip, maly s palivovou pumpou problemy. To je znama vec, pumpa viac ako cca 210k neutiahne (s cipom). Takze ak mu to stiha na 1.2bar ma asi zly cip alebo problem s vykonom motora vseobecne.
1.2bar na seriovom turbe nema velky vyznam, pretoze je to davno mimo efektivnu oblast kompresora a takyto tlak turbo drzi tak do max.4000 ot, potom klesne na seriovych 0.7-0.8bar.

Problem s palivovou pumpou pri kompletnych STAGE1 upravach znamena ze motor produkuje adekvatny vykon (okolo 220k) a vsetko je v poriadku. Vymena palivovej pumpy zabezpeci bezproblemovy chod motora az do cca 450k...

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 18.04.2005, 10:06

raddy píše:samozrejme ze to zavysi na vodicovi......ale vsak nech pride na Kamen a posprintuje s rovnakym zivocisnym druhom....
Presne tak :D Jinak ja bych se bal standardni pumpy pri zvysenem tlaku i toho tlaku 1.2 na T25, to je opravdu mimo bezpecny provoz.

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 18.04.2005, 10:09

momentáln? jezdim taky se seriovou pumpou a max.tlak 1.1baru(stage 1) a zatim bez problému, žádný detonace se nekonali :)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.04.2005, 10:15

Hynek píše:momentáln? jezdim taky se seriovou pumpou a max.tlak 1.1baru(stage 1) a zatim bez problému, žádný detonace se nekonali :)
mozno mas pumpu v lepsom stave ako my ostatny, ale ako vravim, ak je motor v dobrom stave a produkuje adekvatny vykon, seriova pumpa nestiha. Prejavuje sa to trhanim, detonaciami a/alebo slabou odozvou na plyn v urcitych otackach. Mozno keby si dal zmerat vykon, tak zistis ze nie je 220k ako nameral napr.Ondrey ale mozno menej......1.2bar je ale bez debaty prilis vela, ci uz na pumpu alebo na turbo.

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 18.04.2005, 10:19

jasný, s t?ma tlakama co mam ve válcích 9-8-8-8 baru to s výkonem žádná sláva není, je to na generálku.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.04.2005, 11:59

Hynek píše:jasný, s t?ma tlakama co mam ve válcích 9-8-8-8 baru to s výkonem žádná sláva není, je to na generálku.
tak potom je to jasne. cim je nizsia kompresia, tym vacsi tlak turba sa da pouzit bez toho aby pri danom benzine dochadzalo k detonaciam.
Napr. v mojom pripade som pred GO mohol ist s 95 okt. benzinom na tlak turba 1.15bar, dnes mam maximum tesne pod 1bar....

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 87 hostů