OT
Re: OT
Na manipulaci by byla asi lepsi nejaka s invertorem v klestich. Nepotrebujes tak tluste draty.
Jelikoz si vypocty uz nepamatuju tak to zkousim hoit do programu Sichr.
Kdyz si vezmu jake mrchy pouzivaji na rucni svareni ve skodovce. Kleste samotne maji asi 40kg a jsou zavesene na vahadlech.
Jelikoz si vypocty uz nepamatuju tak to zkousim hoit do programu Sichr.
Kdyz si vezmu jake mrchy pouzivaji na rucni svareni ve skodovce. Kleste samotne maji asi 40kg a jsou zavesene na vahadlech.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: OT
vsak ja vim ale nece se mi davat za origo bodovaci kleste 20 tacu a ty jsou tezke jak prase pac maj trafo v sobe udelas 20 bodu a elektrody svitej cervene a navic mam tu stojanovou jako tech 6530 amper boduje uz 5mm plech na auta staci do tech 1 +1 nebo 1,5+1,5 tech 1000 az 2000 A ale cu rezervu dam tam kabeli co mam od svarecky a uvidim mam tu 90mm2
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: OT
je fakt, že na krátkodobý provoz to můžeš i poddimenzovat. Osobně bych začal na těch 150 mm2, což jsou nějaký slušnější startovací kabely, ne?
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: OT
Pro 100mm2 mi nekde vzorecek vyplivnul, ze pri 3000A se za 2s ohreje o 8st.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: OT
Silentbloky na nápravách po 13216té. Vim ze to tu bylo milionkrat.Ale trh se meni,a Vase zkusenosti taky... Které? Cena/výkon?
ENERGY SUSPENSION > http://br_eshop.breker.cz/product.php?id_product=663
STRONGFLEX > http://www.strongflex.vot.pl/index.php? ... =1&lang=en
PROTHANE > http://www.highperformanceparts.cz/prot ... 8994.10563
popr. neco jineho?
ENERGY SUSPENSION > http://br_eshop.breker.cz/product.php?id_product=663
STRONGFLEX > http://www.strongflex.vot.pl/index.php? ... =1&lang=en
PROTHANE > http://www.highperformanceparts.cz/prot ... 8994.10563
popr. neco jineho?
97' ECR33 M-spec 2
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
No ja se obavam ze je to uz davno otestovane a dokonce mam pocit ze nekdo na ty prothane silace nadaval, nevim ted jestli to bylo tady nebo na TF.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde