OT

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: OT

Příspěvek od mara_m » 27.04.2012, 11:26

priznejte se kdo by mel na GSXR 750 na 4klapku rok cca 2005 ty gumove spojky pred a za klaplu ? mozna aj airbox
byl jsem v kawasaki a kdyz mi rekla slecna cenu tak jsem to malinko nepobral :lol:
prumer 50 a 55 vnitrek 50 na motor a 55 do airboxu
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od blázen » 27.04.2012, 11:57

najed na tipmoto.com a najdi tam toho velkého prodejce ojetých motorek..tuším je z olomouce nebo brna a zavolej tam.. mohl by to mít z bouračky
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: OT

Příspěvek od mara_m » 27.04.2012, 12:06

jj zkusim pac slecna v kawasaki mi rekla 4800kc za tech 8 ks spojek :?
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: OT

Příspěvek od mara_m » 27.04.2012, 13:02

vydrzi nake IC 10 az 17 baru ? :lol: :lol: potrebuju necim chladit vzduch na kompresoru nejak to nemuzu uchladit a na vystupu ma teplotu ze se da na nem smazit maso :lol: :lol: v klidku stim kopresorem pri minus 20 vytopim mistnost 3*5 a 2 vysokou ps je to jen kulna :lol: :lol:
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: OT

Příspěvek od Woyta » 27.04.2012, 16:09

Mas tam nejakou trubku kterou by jsi obalil a nechal tam proudit vodu? Vodu samozrejme hnat cerpadlem pres nejakej chladic.
Nic extra ale teplotu by to trochu srazit mohlo.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: OT

Příspěvek od mara_m » 27.04.2012, 16:32

no spise sem chtel neco jednoducheho na hlavach od kopresoru si delam stejky o trubky si muzu varit caj ten kopresor kdyz se dela bezi 8 az 10 hodin vkuse jen kdyz se sipe drt tak vypne ale max na 1 min :lol:
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Jimmbo » 29.04.2012, 13:45

Pozna ho nekdo???

Obrázek
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
Murthy
user
Příspěvky: 231
Registrován: 14.08.2007, 17:03
Bydliště: Obříství
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Murthy » 30.04.2012, 10:00

Jakej je rozdil v RB25neo oproti normal RBcku??
Nissan Sunny GTi N13 - CA18DE

Uživatelský avatar
Koudy
user
Příspěvky: 581
Registrován: 13.04.2009, 19:51
Bydliště: Pelhřimov

Re: OT

Příspěvek od Koudy » 30.04.2012, 13:01

Variabilní časování vaček.

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Lefa » 04.05.2012, 12:44

neni nejakej slovak z okoli Nitry? jestli by mi nezkouknul dloukilo od wolf-x, pripadne jestli to auto nekdo nezna, kdyztak SZ
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Uživatelský avatar
Mickael
user
Příspěvky: 740
Registrován: 05.09.2006, 13:42
Bydliště: Praha

Re: OT

Příspěvek od Mickael » 06.05.2012, 20:22

Zdarec,mam dvoukilo asi mesic (preface 89´),a mam nekolik otazek.Prislo mi zbytecny kvuli tomu zakladat novy topic.
1. Vzadu mam nejaky kotoucovy brzdy,ale v zakladu byly bubny,je to tak?
2. Nepoznam jakej tam je diff,jak to mam zjistit,a jake jsou vlastne typy?
3. Jak se lisi pred a po facelift predni blatniky? Jde na preface blatniky namontovat poface naraznik?
4. Vsichni pisete ze brzdy na tom jsou slabe,ja po koupi nechal pretocit kotouce,namontoval novy desticky,vymenil kapalinu,a prijde mi ze to brzdi jak vino.Je to spis subjektivni pocit?
5. Mate nekdo oddeleny vzduch. filtr nejakou prickou jako tepel. izolaci?
6. Mam turbo Garret T3,a je tam obrovsky turbo lag,je to naladenim,nebo je to turbo nevhodne pro CAcko?
7. (tohle kdyztak smazu kvuli reklame,at uz pozitivni nebo negativni) Na eshopech,napr. Choseho pistonpower jsou treba filtry nebo bovy,vzdy maji za nazvem ,,style,, za velmi nizke ceny,to jsou kopie?
8. Turbo timer si automaticky dle teploty atd. vyhodnocuje udaje pro dochlazeni turba?
9. Vyfuky a podvozky Japspeed,zkusenosti?
Urcite me toho jeste dost napadne.Dik za odpovedi.
97' ECR33 M-spec 2

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: OT

Příspěvek od mara_m » 06.05.2012, 20:26

1 ne s13 vzdy melo kotouce
2 dify open a vlsd a stalej pomer a abs a non abs open a vlsd poznas tak kdyz zatocis kolama a tocej se stejne mas vlsd
kdyz opacne mas open stalej poznas podle cisla na taliri difu a abs a non abs podle cidla na nem zda mas nebo ne
4 ano serie brzdi ale zkus 3* zabrzdit ze 160 na nulu a v brzdovce si v tu chvili muzes delat fondy
5 zbytecne mas ic to ten vzduch ochladi
6 moc velke turbo a jeste to ani neni GT nejlepsi na ca18 je gt2560r zabira uz u 2800 otacek a tahne az do konce
8 vyhodnocuje jak dlouho pobezi motor to tom co ho jakoby chcipnes
9 japspeed je vcelku dobra znacka nerika ze top ale staci
Naposledy upravil(a) mara_m dne 06.05.2012, 20:37, celkem upraveno 6 x.
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Jennulda
user
Příspěvky: 903
Registrován: 30.11.2010, 15:23
Bydliště: Hovězí
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Jennulda » 06.05.2012, 20:32

1. Vzadu je kotouč i buben ( buben je ručka ) ale některe verze se dělali i bez bubnu
3. Blatniky mužeš přehodit pasujou, akorad na face naraznik jsou i face blatniky jsou jen dole trochu rozšiřenějši

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od MYSAK » 06.05.2012, 20:34

2/ zakladni co poznas hend je jestli ams open nebo VLSD, zvedni a zkus protocit kola proti sobe

4/ brzdy sou slaby a pokud jezdis s T3 brzo to poznas :)

Uživatelský avatar
Mickael
user
Příspěvky: 740
Registrován: 05.09.2006, 13:42
Bydliště: Praha

Re: OT

Příspěvek od Mickael » 06.05.2012, 20:53

Mara : dik za vse.
Mysak : No vidis,me nenapadlo :D hlavne ze jsem si na druhym vyndanym origo diferaku rikal jak se to krasne toci proti :D
Jeste jsem si vzpomnel,kdyz dam pri parkovani skoro plnej rejd,ozve se z origo prednich tlumicu hrozna rana.Tlumice pujdou stejne snad na podzim do popelnice,ale spis me zajima jestli to nekomu dela taky,a cim to je.
97' ECR33 M-spec 2

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 88 hostů