E30 325i vs S13

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
eres
user
Příspěvky: 51
Registrován: 02.12.2011, 19:22

E30 325i vs S13

Příspěvek od eres » 14.03.2012, 17:43

Stále zvažuju co koupit chtěl bych začít driftovat,které z těchto aut je pro začátek lepší?Myslim co se týče stavu a výdrže motoru,vim že u s13 jak neni motor po GO tak nemá cenu jakkoliv zvyšovat výkon,je to stejny i u N/A e30?Poradte,díky.

Uživatelský avatar
Falken
user
Příspěvky: 208
Registrován: 30.06.2010, 14:44
Bydliště: Dolní Branná

Re: E30 325i vs S13

Příspěvek od Falken » 14.03.2012, 18:21

Já mam s13 bratr e30 325. a myslim si že bmw je co se financí týče na tom líp. Každopádně u obou aut je problém s chlazením 4 nebo 6 válce. teda pokud se bavíme o extrémní podmínkách co nastávají při driftu

Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: E30 325i vs S13

Příspěvek od Al3x » 14.03.2012, 18:30

už to tady šlo několikrát, tady třeba jedno podobné téma forum/viewtopic.php?f=160&t=18135&hilit ... 3&start=15
máš prachy a líbí se ti s13 tak s13
nemáš prachy a líbí se ti s13 tak e30
pokud to myslíš vážně tak slovem prachy myslím 200tis. +
na nějaké to sklouznutí na parkovišti prachy mít nemusíš, ale zachvíli nebudeš mít ani pojízdnou s13

Uživatelský avatar
Kohla
user
Příspěvky: 419
Registrován: 18.11.2009, 17:00
Bydliště: Praha/Olomouc

Re: E30 325i vs S13

Příspěvek od Kohla » 14.03.2012, 19:30

Záleží na tom, co myslíš tím "začít driftovat"... ono se dá začít driftovat i na škodárně :D

Udělej si tak za 100k pořádný dvoukilo s GO motorem, hoď tam VLSD a vyzkoušej si, co to umí. Pak až přemýšlej nad zvýšením výkonu.
200SX S13 ... "Being second is to be the first of the ones who lose" - Ayrton Senna

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: E30 325i vs S13

Příspěvek od blázen » 14.03.2012, 21:29

s13 je dražší a to nesrovnatelně vůči E30..ale dá se zní trochu výkonu ždímat i bez vědomostí.. E30 bude pořád stejná zdechlina
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: E30 325i vs S13

Příspěvek od Tosho » 14.03.2012, 22:13

Presne ako pise blazon. Kamos ma u mna v garazi vykuchanu 2,5litrovu tricku z brembo brzdami, sportovym podvozkom, hydr. rucka, samosvor, 200koni, chladice, budiky proste 5000€ ma v aute vsetko aby bolo pripravene na jazdu bokom a oproti mojej 200sx je to stale caj. Na drift je 2,5ka ukrutne malo a celkovo e30 je stary srot ktory ma k dokonalosti este dalsich nezmyselnych 5000€.

Odporucam 200sx ak mas aspon kilo vo vacku.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

eres
user
Příspěvky: 51
Registrován: 02.12.2011, 19:22

Re: E30 325i vs S13

Příspěvek od eres » 14.03.2012, 23:05

přece stačí když koupim s13 po GO s nakejma upravama(s1,walbro,vyfuk,svody,sání)za65tis a mužu driftovat ne kde je problem???

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: E30 325i vs S13

Příspěvek od Tosho » 14.03.2012, 23:24

pridaj dobry podvozok, dobry differak, nevymrdane brzdy, a aspon olejovy chladic z nejakym ukazovatelom hodnot aby si vedel co to robi a mozes jazdit. Ak budes mat stastie na motor kvalitne zgeneralkovany nevidim problem zacat.

Po case prides na to ze nejak lietas v tej sedacke a potrebujes lepsiu, uz ked sedacku tak aj pasy. Mozu sa dostavit problemy z vodou takze novy lepsi chladic vody, budes chcet lepsie brzdy, podvozok komplet na polyuretany a ked to vsetko spravis sadnes pojazdis dva mesiace a uz ti to bude slabe. A ides odznova turbo, vstreky, maf, jednotka :D

Je to ako nevyliecitelna choroba :D
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: E30 325i vs S13

Příspěvek od Fire » 14.03.2012, 23:26

jestli čekáš že za ty prachy budeš mít pořádnej diff, podvozek,spojku atd aby jsi mohl jet bokem dál než za roh ulice tak s tím nepočítej. Jestli chceš ale zamachrovat někde na parkovišti tak ti to stačit bude..

Uživatelský avatar
Kohla
user
Příspěvky: 419
Registrován: 18.11.2009, 17:00
Bydliště: Praha/Olomouc

Re: E30 325i vs S13

Příspěvek od Kohla » 14.03.2012, 23:31

Přesně tak, není až takovej problém v té počáteční investici... teď tu jedno luxusní dvoukilo za podobný peníze proběhlo. Ale připrav se na to, že časem do toho začneš sypat nehorázný finance, ať už něco kixne nebo budeš jen vyměňovat za lepší.

Dvoukilo ti sežere veškerý peníze, stráví víc času na dílně jak na silnici a budeš ho proklínat... a přesně proto je máme tak rádi :lol:
200SX S13 ... "Being second is to be the first of the ones who lose" - Ayrton Senna

eres
user
Příspěvky: 51
Registrován: 02.12.2011, 19:22

Re: E30 325i vs S13

Příspěvek od eres » 15.03.2012, 01:22

eště před 3 dnama sem byl na 95%rozhodlej že chci sxo,ale ted to asi spíš vidim na tu e30 děkuji kluci :D

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: E30 325i vs S13

Příspěvek od Petr.S14 » 15.03.2012, 09:05

pro začátek je to rozumnější řešení ta e30.. až našetříš nějaký cash a tříca tě omrzí, tak řeš dvoukilo :)
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

eres
user
Příspěvky: 51
Registrován: 02.12.2011, 19:22

Re: E30 325i vs S13

Příspěvek od eres » 15.03.2012, 14:04

Petr.S14 píše:pro začátek je to rozumnější řešení ta e30.. až našetříš nějaký cash a tříca tě omrzí, tak řeš dvoukilo :)
no jo ale N/A se prostě turbu nikdy nevyrovná,sem fakt na vážkách jak sem nikdy s žadnym autem nebyl :D

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: E30 325i vs S13

Příspěvek od Petr.S14 » 15.03.2012, 14:10

navíc když třícu někde roztřískáš, tak jí víceméně za babku opravíš nebo ji vyhodíš a seženeš kastli.. na ten začátek je to asi rozumnější no :)
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

eres
user
Příspěvky: 51
Registrován: 02.12.2011, 19:22

Re: E30 325i vs S13

Příspěvek od eres » 15.03.2012, 18:26

bude stačit když dám jen pružiny ne?a za kolik tak seženu diferák a kolik to chce cca koní abych to"utrhl"?díky

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 98 hostů